PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اخذ ۱۴ واحد درسی توسط دانشجویان پسری که مشروط شده اید



NIMA.N
10-02-2010, 08:24 PM
دانشجویان پسری که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند و مشروط ترمی شده اند امکان انتخاب دروس در ترم بیشتری دارند / حداکثر 14 واحد درسی به جای 12 واحد درسی حق انتخاب دارند.

کلیه ی دانشجویان پسری که در ترم گذشته معدل ترم شان زیر ۱۲ بوده و (http://.ir/)مشروط شده اند و به شرط انکه از معافیت تحصیلی استفاده می کنند می توانند به جای ۱۲ واحد درسی ۱۴ واحد درسی را اخذ نمایند.
برای این منظور (http://.ir/)به مرکزتان مراجعه نمایید و فرم درخواست خود را به آموزش مرکزتان تحویل داده تا به تائید مسئول (http://.ir/)رشته و مسئول نظام وظیفه مرکز برسد.
سپس در زمان (http://.ir/)انتخاب واحد و یا حذف و اضافه به جای ۱۲ واحد می توانید ۱۴ واحد درسی (http://.ir/)را نیز انتخاب نمایید.
دقت داشته باشید (http://.ir/)این امکان فقط برای دانشجویان پسری می باشد که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند (http://.ir/)و سایر دانشجویان اگر مشروط ترمی باشد حق انتخاب حداکثر ۱۲ واحد درسی را دارند.