PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : «نوکیا n8 » سرانجام در ۸ مهرماه عرضه می*شود



Dr.Mobile
09-20-2010, 03:26 PM
به نقل از پایگاه اینترنتی Engadget بعد ازبه تعویق افتادن های فراوان، “تاپانی کاسکنین” مدیر ارشد اجرایی شرکت نوکیا که همیشه اولین شخص درباره به تاریخ عرضه محصولات نوکیا بوده و اکثرا هم به وعده خود عمل کرده است تاریخ ۳۰ سپتامبر یا ۸ مهرماه را تاریخ عرضه نوکیا N8 به فروشگاه*های اروپایی اعلام کرد.
کاسکین در یک مصاحبه با روزنامه فنلاندی گفت:”آغاز فروش این تلفن همراه در فروشگاه*های اروپا تاریخ ۳۰ سپتامبر خواهد بود و البته ما سعی می*کنیم که در این تاریخ نوکیا N8 در فروشگاه*های آمریکا و بعضی از کشورهای اسیایی نیز به طور همزمان به فروش برسد”.
http://pnu-club.com/imported/2009/09/243.gifاین عکس تغییر سایز داده شده است. برای مشاهده عکس در سایز اصلی بر روی عکس کلیک کنید. سایز اصلی عکس 800x600 می باشد.http://pnu-club.com/imported/2010/09/2758.jpg (http://farnet.ir/?p=4773)
این چندمین بار است که تاریخ عرضه این تلفن همراه به تاخیر می*افتاد زیرا پیش از این نوکیا تاریخ ۲۳ سپتامبر را به عنوان تاریخ عرضه این تلفن همراه مشحص کرده بود.
از جمله مشخصات تلفن همراه N8 که نخستین تلفن همراه مبتنی بر پلاتفرم سیمبیان ۳ شرکت نوکیا خواهد بود می توان به صفحه نمایش لمسی ۱۶ میلیون رنگ AMOLED مولتی تاچ ودوربین ۱۲ مگاپیکسلی کارل زایس با فیلمبرداری ۷۲۰P نیز اشاره کرد.
http://pnu-club.com/imported/2009/09/243.gifاین عکس تغییر سایز داده شده است. برای مشاهده عکس در سایز اصلی بر روی عکس کلیک کنید. سایز اصلی عکس 800x600 می باشد.http://pnu-club.com/imported/2010/09/2760.jpg (http://farnet.ir/?p=4773)
قیمت احتمالی این گجت در آغاز فروش در حدود ۴۶۹ یورو خواهد بود که به پول ایران در حدود ۵۶۲ هزار تومان برای کاربران نوکیا دوست آب خواهد خورد البته بدون در نظر گرفتن عواملی مانند بازار سیاه در اوایل عرضه و همچنین پول گارانتی آن که شاید قیمت را تا ۸۰۰ هزار تومان هم برساند که چاره کار صبر کردن تا منطقی تر شدن قیمت این گجت نوکیا خواهد بود.
منبع : فارنتhttp://pnu-club.com/imported/mising.jpg