PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بررسی دقیق مسیر بسته‌های اطلاعاتی در شرکت it



Y@SiN
09-17-2010, 05:23 PM
کارشناس معاونت توسعه و مدیریت شرکت فن‌آوری اطلاعات از آزمایش مسیریابی در این شرکت خبر داد و گفت: ‌در این آزمایش مشخصات دقیق مسیر طی شده بسته‌های اطلاعات و زمانبندی و تاخیر مربوط به هر نقطه از مسیر بررسی می‌شود.
http://pnu-club.com/imported/2010/09/1124.jpg (http://barsam.ir/)کارشناس معاونت توسعه و مدیریت شرکت فن‌آوری اطلاعات از آزمایش مسیریابی در این شرکت خبر داد و گفت: ‌در این آزمایش مشخصات دقیق مسیر طی شده بسته‌های اطلاعات و زمانبندی و تاخیر مربوط به هر نقطه از مسیر بررسی می‌شود.
محمدرضا توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از نقطه‌ای که کاربر کار کردن با اینترنت را شروع می‌کند، شبکه عظیمی را پیش رو دارد و در مسیر انتقال، به‌طور مثال بر اثر پایین بودن سرعت کار از وضعیت بسته اطلاعاتی خود بی‌خبر می‌ماند.
وی افزود: این مشکل ممکن است بین کاربر و ISP، شرکت زیرساخت و ISP و یا مرجع بالاتر باشد؛ پی بردن به این موضوع در آزمایش مسیریابی که به کاربر کمک خواهد کرد تا مسیر طی شده بسته‌های اطلاعات و زمانبندی و تاخیر مربوط به هر نقطه از مسیر را بررسی کند، میسر خواهد شد.
توکلی خاطرنشان کرد: کاربر به وسیله این آزمایش‌ها می‌تواند از منطقه شروع تا درونی‌ترین نقطه‌ها که مسیر را نمی‌بیند، گزارشی مبنی بر اینکه بسته‌هایی که درخواست یا دانلود شده از چه نقاطی و با چه زمانی عبور کرده است را دریافت کند. این کار در راستای شفاف‌سازی انجام می‌شود.