PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تجهیز میادین میوه و تره‌بار به دستگاه‌های کارت‌خوان



Y@SiN
09-17-2010, 05:19 PM
معاون برنامه‌ریزی فن‌آوری اطلاعات بانک شهر از تجهیز میادین میوه و تره‌بار به دستگاه های کارت‌خوان الکترونیک ( POS) خبر داد.
http://pnu-club.com/imported/2010/09/1115.jpg (http://www.barsam.ir/)معاون برنامه‌ریزی فن‌آوری اطلاعات بانک شهر از تجهیز میادین میوه و تره‌بار به دستگاه های کارت‌خوان الکترونیک ( POS) خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، سید‌مرتضی سادات در گفت‌وگو با فارس گفت: با اشاره به اینکه قرار است تمام میادین میوه و تره‌بار مجهز به دستگاه‌های کارتخوان الکترونیک بانک شهر شود اظهار داشت: این دستگاه قابلیت اتصال به ترازوی دیجیتال غرفه‌ها را نیز دارد.
وی افزود: بر همین اساس به دلیل اتصال مستقیم این دستگاه‌ها به ترازوهای دیجیتال غرفه‌ها این امکان برای فروشندگان فراهم شده تا مبلغ پرداختی بدون وارد کردن ارقام به دستگاه ( POS) از حساب مشتریان کسر شود.
سادات افزود: هم اکنون این دستگاه به صورت آزمایشی در تمام غرفه‌های میادین میوه وتره‌بار جلال آل‌احمد راه‌اندازی شده و آماده بهره‌برداری است و در مرحله بعدی در تمام میادین میوه و تره بار به کار گرفته خواهد شد.
به گفته وی هم اکنون فرهنگ استفاده از این نوع تجهیزات به اندازه کافی رواج پیدا نکرده است که در این راستا نیازمند آموزش و فرهنگسازی هستیم که آن نیز باید در دستور کار قرار گیرد.