PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : آغاز ثبت نام دوره های کاردانی علمی کاربردی 89



Borna66
09-14-2010, 02:44 PM
ثبت نام در دوره های کاردانی پودمانی علمی کاربردی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده و بر اساس اعلام این سازمان تا 27 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

ثبت نام در دوره های کاردانی پودمانی علمی کاربردی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده و بر اساس اعلام این سازمان تا 27 شهریورماه ادامه خواهد داشت. به گزارش خبرگزاری مهر، داوطلبان این دوره ها می توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org (http://www.sanjesh.org/) اقدام کنند.
ثبت نام در دوره های کاردانی علمی کاربردی پودمانی تا پایان روز شنبه 27 شهریور ماه ادامه دارد.
قبولی کسانی که هر گونه مغایرت اعم از مغایرت معدل، مغایرت سهمیه انتخابی (شاغل ، آزاد ،ایثارگران) داشته باشند کان لم یکن تلقی می شود لذا به داوطلبان توصیه می شود در ورود اطلاعات دقت کنند.
همچنین داوطلبان مرد که فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت (دائم یا کفالت ) هستند، نمی توانند در دوره های مذکور ثبت نام کنند و تنها شاغلین نیروهای مسلح که حکم کارگزینی و گواهی اشتغال دارند از قاعده فوق مستثنی هستند.