PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : توزيع كتب ضدشيعي ميان ايرانيان (+فيلم)



Borna66
04-05-2009, 11:22 PM
توزيع كتب ضدشيعي ميان ايرانيان (+فيلم) (http://www.shia-online.ir/article.asp?id=4855&cat=1)

منابع آگاه شيعي در عربستان سعودي اعلام كردند كه نيروهاي وابسته به هيئت امر به معروف و نهي از منكر، طي چند روز اخير توزيع گسترده و رايگان كتب ضدشيعي در ميان زائران ايراني و به ويژه در اطراف مسجدالنبي(ص) و در نزديكي قبرستان بقيع را آغاز كرده اند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به گزارش شيعه آنلاين، يكي از شيعيان عربستان سعودي با تلفن همراه خود، از يك عضو هيئت امر به معروف در هنگام توزيع
اين كتب ضدشيعي فيلمبرداري كرده و فيلم آن را در پايگاه الكترونيكي youtube (http://www.youtube.com/watch?v=OiCU3dQR8W8) منتشر كرده است.

در همين راستا منابع آگاه شيعي اعلام كردند: پيش بيني مي شود اين عضو هيئت امر به معروف و نهي از منكر كه در تصوير ديده مي شود، همان فردي باشد كه در شب سالگرد وفات پيامبر اكرم(ص) از زنان شيعه فيلمبرداري كرده و باعث آغاز درگيري ها ميان شيعيان و نيروهاي امنيتي و نيروهاي وابسته به هيئت امر به معروف شد.

گفتني است كتابي كه توسط نيروهاي امر به معروف و نهي از منكر سعودي توزيع
مي‌شود "پرسش‌هايي جوانان شيعه را به راه راست هدايت كرد" نام دارد. نيروهاي افراطي هئيت امر به معروف، گويا تمايل دارند به اختلاف افكني ميان شيعه و سني ادامه دهند و بدون شك آنان با اين كار خود مانع از آرام شدن اوضاع در عربستان سعودي مي‌شود.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg

اين كتاب ضدشيعي توسط "سليمان صالح خراشي" از چهره‌هاي سرشناس وهابيت در سال 2007 ميلادي نگاشته شده و بر پشت كتاب نوشته اند: "منتشر كردن مطالب اين كتاب در هر جايي از نقطه كره زمين بدون كم كردن و يا زياد كردن مطلب جديدي بلا مانع است".

شايان ذكر است توزيع
اين كتب ضد شيعي موجب خشم شديد شيعيان عربستان سعودي به ويژه شيعيان مدينه منوره شده و بدون شك در صورت ادامه چنين كاري از سوي نيروهاي افراطي وهابيت، انتفاضه شيعيان اين كشور مجددا آغاز خواهد شد.

اين منابع آگاه عربستاني افزودند: توزيع
اين كتاب اولين بار حدود دو سال پيش در مدينه منوره و برخي شهرهاي شعيه نشين آغاز شد اما به هيچ وجه استقبالي از آن نشد اما اكنون نيروهاي افراطي وهابيت از درگيري‌ها و حوادث اخير مدينه منوره سوء استفاده كرده و توزيع
اين كتاب را مجددا آغاز كرده اند.