PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : حقارت "بی‌ بی ‌سی" در برابر عظمت دختران ایرانی



sara.it69
08-28-2010, 06:37 PM
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg
عظمت حضور دختر شایسته ایران، چشم تنگ بی‌بی‌سی را کور کرده است. البته باید به "صادق صبا" و بقیه وطن‌فروشان فارسی‌زبان حق داد که توانایی درک درخشش دختران بزرگوار ایران را نداشته باشند. اصلا شما خودتان را بگذارید جای بی بی سی؛ "نرگس کلهر" بی حجاب جذاب تر است یا "مرجان کلهر" با حجاب؟!

مساله البته به جای دیگری هم مربوط است. حقارتِ فکری بی‌بی‌سی منش ها به اندازه‌ای است که ارزش زنان را فقط در تختخواب اندازه گیری می کنند. اصلا پیگیری حقوق زنان تا جایی برای بی‌بی‌سی مفهوم دارد که به عیاشی‌های آقایان صدمه نزند. اصلا چه معنی دارد که یک دختر با حجاب، به عنوان الگوی دختران ایرانی معرفی شود؟! وظیفه دختران و زنان این است که رژیم بگیرند و هزار جور مزخرفات به خودشان بمالند تا بتوانند به آقایان محترم سرویس بدهند. دختران باید جان بکَنند تا دور کمر و دور باسن و دور هزار جای کوفتی دیگر از بدنشان اندازه‌ای شود که مورد پسند یک مشت مریض جنسی واقع شود. یگانه ارزشی که بی‌بی‌سی برای دختران ایرانی نسخه پیچی می کند، "داف" شدن است و بس.

البته کور خوانده‌اید. تا وقتی "هما حسینی" ها و "مرجان کلهر" ها هستند، دختران تختخوابی شما نمی توانند الگوی دختران سرزمین من باشند. شما با همان "پونه قدوسی" ها خوش باشید. می توانید شب ها با آرزوی همخوابی با فلان فاحشه‌ی به اصطلاح موفق، چشم هایتان را ببندید ولی مطمئن باشید وقتی بیدار می‌شوید و از دنیای وهم آلودتان خارج شدید، با مرجان‌هایی روبرو می شوید که با افتخار، پرچم خوش‌رنگ ایران عزیز را بر دوش گرفته اند و مایه سربلندی من و امثال من شده اند.