PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : چگونه ميتوان بهترين k750 را داشته باشيم



Dr.Mobile
04-04-2009, 12:31 AM
در اينجا ميخواهم اطلاعات جالبي را در ارتباط با نرم افزارهاي مختلف كا 750 در اختيار شما بگذارم كه با كسب اجازه از انوش عزيز بخاطر باز كردن يك تاپيك جديد خارج از كلوپ 750بواسطه مهم بودن آن و براي اينكه مورد استفاده كليه استفاده كنندگان اين گوشي خوب قرار گيرد.

شايد بعضي از دوستان احساس كرده باشند كه مثلا گوشي آنها بخوبي گوشي كا 750 دوستشان عكس نمگيرد و يا بعضي مواقع هنگ ميكند و غيره ..... علت آن واضح است ! گوشي شما بايستي آخرين نرم افزار كا 750 بر روي آن نصب شده باشد. بطور كلي نرم افزارهائي از ابتدا تا كنون براي كا 750آمده بشرح زير ميباشد:

1 – نرم افزار ورژن R1AA008كه در تاريخ19/12/2005منتشر شده كهاولين و ضعيف ترين نرم افزار است كه اكثر دوستان بدون آنكه بدانند بر روي گوشي شان نصب است و كيفيت عكس آن در پائين ترين حد ميباشد.
2- نرم افزار RIBC002 دومين نرم افزار ارائه شده است كه در تاريخ 27/03/2006 منتشر شده و داراي ويژگيهاي زير است :
حافظه مگابايت بجاي كيلو بايت در اطلاعات گوشي جايگزين شده
بمحض شنيدن صداي كركره دوربين عكس گرفته ميشود
اختلال پس زمينه در گوشي بشدت پائين آمده
همه اطلاعات گوشي از طريق كابل يو اس پي در كامپيوتر قابل دريافت شده
نرم افزارهاي VideoDJ ø PhotoDJ تكامل يافته تر شده
رزوايشن عكسها از 1632*1224 بيشتر شده اند

3- نرم افزار R1CA021سومين نرم افزار ارائه شده در تاريخ 24/05/2006 است كه خود من هم اكنون از آن استفاده ميكنم و بهترين آن است كه داراي ويژگيهاي زير است :
نرم افزار دوربين ارتقاء يافته واز50/4 به 30/5 افزايش يافته كه كيفيت عكسهاي گرفته شده بسيار بهتر شده اند.
عكسهاي متحرك بلافاصله در همان محل با كليك كردن قابل مشاهده اند
اشكالات فيلمبرداري و مشاهده فايلهاي ويدئوئي بهبود بافته اند.

4- نرم افزار R1DB001 كه آخرين نرم افزار ارائه شده در تاريخ 25/09/2006 يعني حدود 10 روز قبل نگارش يافته و به گفته سايت ارائه مربوطه كيفيت خطوط عمودي ال سي دي در آن افزايش يافته است .

حال براي آنكه بدانيد نسخه نرم افزاري گوشي شما چيست با اجراي دستور زير به منوي مخفي گوشيتان برويد:
> * < < * < *

دستور فوق را از سمت چپ به راست اجرا كنيد:
دگمه جوستيك به سمت راست – ستاره –جوستيك دوبار به سمت چپ- ستاره –چپ – ستاره

اگر دستور آنرا درست اجرا كنيد منوي اطلاعات خدمات ظاهر و با رفت بدرون آن وارد منوي اطلاعات نرم افزار شويد.
اولين گزينه نشان دهنده ورژن نرم افزار گوشي شماست .

حال اگر ميخواهيد ورژن گوشيتان بودن دردسر و اتصال 3 ساعته به اينترنت ارتقاء يابد 2 راه داريد:
1- پيش يك فروشنده معتبر رفته و از او بخواهيد گوشيتان را فلاش كند و ورژن R1CA021 را بر روي گوشيتان بريزد. فلاش كردن گوشي حدود 20 دقيقه طول ميكشد. همانجا بايستيد و قبل از آن مموريتان را در آوريد تااز اطلاعات و عكسهاي شما سوءاستفاده ننمايند. بعد از انجام كار همانجا با روش بالا كه گفتم ورژن گوشي خودتان را چك كنيد تا اشتباهي ورژن قديمي روي آن نريزند.حداكثر پول پرداختي به آنها 5 هزار تومان است لذا پول زيادي از شما نگيرند.
2- حال اگر فروشنده ورژن R1CA021 را نداشت چه بايد كرد ؟به سايت سوني اريكسون قسمت ساپورت رفته و اين ورژن كه حجم آن 8 مگا بايت است دانلود كرده و بر روي سي دي ريخته و به فروشنده بدهيد. در فرصتهاي بعدي لينك دريافت آنرا نيز برايتان خواهم گذاشت .
در پايان بشما توصيه ميكنم حتي الامكان از طريق اينترنت گوشيتان را آپديت ننمائيد . چرا ؟!!

دليل آن نيز روشن است چون با قطع ارتباط گوشي شما ديگر بالا نميايد بايد فلاش شودو و از طرفي ديگر با ايجاد اختلال همه فايلها بور كامل روي گوشي نميشيند و گوشي بطور ناقص آپديت ميشودو مشگلاتي براي گوشيتان فراهم ميكند.

اميدوارم مطالب فوق مورد استفاده شما قرار گرفته باشد