PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پذيرش دانشجوي علمي كاربردي تا سال 1390 متوقف نمي‌شود



Borna66
08-25-2010, 01:55 AM
سرپرست جديد دانشگاه جامع علمي و كاربردي گفت: با دستور رياست‌جمهوري تا سال 90 پذيرش دانشجو به روال سابق صورت خواهد گرفت و از سال 90 در نظام مهارتي نيز دانشجو پذيرش مي‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاري فارس، عبدالرسول پورعباس در حاشيه مراسم توديع و معارفه رئيس دانشگاه جامع علمي و كاربردي، در جمع خبرنگاران گفت: تا هنگامي كه نظام مهارتي را طراحي نكنيم، منطقاً هيچ تغيير و تحولي را در پذيرش دانشجو نخواهيم داشت.

وي افزود: سعي خواهيم كرد تا در يك دوره كوتاه، كليات اين نظام را طراحي كرده و در اين راستا بايد امكان انتقال افراد از يك نظام به نظام ديگر وجود داشته باشد.

پورعباس خاطرنشان كرد: مطمئنا در آينده در نظام حرفه‌اي و تخصصي مهارتي، فعاليت‌هاي آكادميك صورت نخواهد گرفت و تنوع در نظام مهارتي بسيار بالاست، بنابراين انتظار داريم در نظام آكادميك نيز كار مهارتي انجام نشود.

سرپرست جديد دانشگاه جامع علمي و كاربردي در ادامه تصريح كرد: هيچ يك از مراكز به دنبال اين نيستند كه وظايف دانشگاه‌هاي آكادميك را به دوش بكشند، پس بايد در حوزه مهارتي مدارج و مدارك علمي طراحي شود.

پورعباس در ادامه تاكيد كرد: در هشت ماه فرصت داده شده، نظام مهارتي را ضمن طراحي، اجرا خواهيم كرد و بخش‌هايي را كه مربوط به نظام مهارتي هستند تحويل و آنهايي كه خارج از وظايف ما قرار دارد واگذار خواهيم كرد.

وي در ادامه گفت: روند پذيرش دانشجو در دانشگاه علمي و كاربردي به هيچ‌وجه در آينده تغيير نخواهد كرد و به دستور رياست‌جمهوري تا سال 90 پذيرش دانشجو به روال سابق صورت خواهد گرفت و از سال 90 در نظام مهارتي نيز دانشجو پذيرش مي‌شود.

پورعباس در پايان در پاسخ به اين سوال كه آيا نظام مهارتي نياز به مصوبه مجلس دارد يا خير، خاطرنشان كرد: هر كجا كه نياز به مصوبه مجلس باشد آنرا پيگيري خواهيم كرد.