PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : شركت mtn خط قرمزي بر تحريم‌های علیه ايران كشيد



Dr.Mobile
08-24-2010, 03:41 PM
ر ميان موجي از تلاش‌هاي مقامات غربي براي اعمال فشار به ايران، رئيس بزرگترين اپراتور تلفن همراه آفريقا كه سرمايه‌گذاري عظيمي در ايران دارد، تصريح كرد كه به هيچ عنوان در صدد محدود كردن تجارت با ايران نيست.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري رويترز، "فوتوما انهلكو " مدير اجرايي شركت تلفن همراه "ام‌تي‌ان " كه سرمايه‌گذاري عظيمي در بخش تلفن همراه ايران صورت داده است و اپراتور دوم موسوم به " ام تي ان ايرانسل " را در ايران راه‌اندازي كرده است تأكيد كرد كه به هيچ عنوان تمايل ندارد ايران را در ليست سياه خود قرار دهد يا اينكه سهام‌هاي اين شركت در بخش ايران را كاهش دهد.
اظهارات وي در شرايطي اعلام شد كه آمريكا و برخي از همپيمانان اين كشور تمامي تلاش‌هاي خود را به كار گرفته‌اند تا هرگونه تجارت با ايران را محدود كنند.
عليرغم آنكه ايران همكاري‌هاي بسياري در زمينه هسته‌اي و تبادل سوخت‌ هسته‌اي با جامعه بين‌الملل انجام داده است، شوراي امنيت سازمان ملل متحد تحت فشار غرب، تحريم‌هاي جديدي عليه ايران به تصويب درآورد و علاوه بر آن آمريكا و اتحاديه اروپا نيز اقدامات يكجانبه‌اي عليه ايران تصويب كرده‌اند و در تلاش هستند تا شركت‌هاي بين‌المللي را از انجام تجارت با ايران منع كنند.