PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : حامله شدن یک دختر ۹ ساله مالزیایی جنجال آفرید



armin200011
08-21-2010, 10:05 AM
حامله شدن یک دختر ۹ ساله مالزیایی جنجال آفرید





حامله شدن یک دختر ۹ ساله مالزیایی جنجال آفرید

به گزارش خبرنامه مالزی و به نقل روزنامه استار چاپ مالزی، انتشار خبر بچه دار شدن یک دختر مالزیایی که تنها ۹ سال دارد موجی از نگرانی عمیق را در بین مردم و مسئولین مرتبط در حوزه بهداشت و سلامت مالزی به وجود آورد.

هر چند گفته می شود که این دختربچه در نتیجه رابطه جنسی با پسری ۱۴ ساله که در همسایگی وی زندگی می کرده است حامله و صاحب فرزند شده است اما با دستور مقامات قضایی، تحقیقات گسترده ای توسط پلیس شهر جورج تاون که مرکز استان پینانگ مالزی است آغاز شده است.

آقای فی بون پو، رئیس کمیته بهداشت، رفاه و مراقبت های اجتماعی مالزی در همین ارتباط و در مصاحبه با خبرنگاران رسانه های جمعی اعلام کرد که شخصاً با شنیدن این شوکه شده است.

وی افزود که از تمامی بخش های تحت نظارت خود بطور جدی خواسته است تا به این موضوع رسیدگی کنند چراکه این مورد جزء مصادیق هتک حرمت دختران نابالغ محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه گزارش هایی که تا کنون دریافت شده است حاوی اطلاعات جزئی و کافی نبوده است از ارجاع این موضوع به پلیس برای بررسی بیشتر خبر داد.

آقای فی بون پو تاکید کرد که با تمامی افراد و پرسنل بیمارستانی که در این ماجرا همکاری یا در انعکاس این موضوع به مقامات ذیصلاح کوتاهی داشته اند به شدت برخورد خواهد شد.

در نخستین واکنش مقامات پلیس محلی نیز اعلام کرده اند که تا کنون گزارشی در ارتباط با این ماجرا دریافت نکرده اند و حتی در بررسی مدارک مرخصی درمانی دانش آموزان این شهر هم به جز یک مورد مشکوک چیزی به ثبت نرسیده است که آن مورد نیز در دست بررسی است.

گفته می شود که نخستین رابطه جنسی این دختر بچه با پسر مذکور در سن ۸ سالگی اتفاق افتاده و هم اکنون به دلیل عدم کفایت، سرپرستی نوزاد متولد شده به مادربزرگ وی سپرده شده است.