PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : درخواست طلاق به خاطر عدم حضور عروس در مراسم عروسی



sevenstar
08-04-2010, 10:18 AM
درخواست طلاق به خاطر عدم حضور عروس در مراسم عروسي

خبرگزاري فارس: با وجود اينكه همسرم شب عروسي، از حضور در مراسم امتناع كرد، سعي كردم اين موضوع را فراموش كنم، اما اختلاف بين ما شديدتر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث فارس، زوج جواني با مراجعه به مجتمع قضايي خانواده، با بيان اينكه براي ادامه زندگي مشترك با هم توافق ندارند، دادخواست طلاق توافقي خود را ارائه كردند.

مرد جوان كه 30 سال سن داشت، به قاضي عموزادي رئيس شعبه 268 دادگاه خانواده گفت: من و همسرم 3 سال قبل و بعد از يك آشنايي كوتاه‌مدت ازدواج كرديم.

وي درباره علت بروز مشكلات بين او و همسرش گفت: شب عروسي،‌ بين من و همسرم اختلافي پيش آمد كه باعث شد همسرم از حضور در مراسم امتناع كند. هرچه به او اصرار كردم تا حداقل براي حفظ آبرو در مراسم شركت كند،‌ قبول نكرد.

مرد جوان گفت: مراسم عروسي من بدون حضور عروس برگزار شد و در پاسخ سؤالات مهمانان، مريضي همسرم را بهانه مي‌كردم اما از واكنش و همچنين حرف‌هاي در گوشي آنها متوجه شدم كه به اصل موضوع پي برده‌اند.

وي گفت: بعد از آن با وجود اينكه از رفتار همسرم به شدت عصباني و ناراحت بودم، سعي كردم اين موضوع رافراموش كنم و زندگي خوبي را براي او فراهم كنم اما به مرور زمان اختلاف بين ما بيشتر شد.

زن جوان نيز گفت: اختلاف بين من و همسرم بسيار زياد است و بر سر هر موضوعي با هم درگير مي‌شويم؛ شوهرم هم در جريان هر درگيري موضوع شب عروسي را بر سر من مي‌كوبد.

وي ادامه داد: در هر صورت تصميم گرفتيم تا قبل از اينكه صاحب فرزندي شويم و پاي فرد ديگري به اين اختلاف كشيده نشده است،‌ از هم جدا شويم.

قاضي عموزادي بعد از شنيدن اظهارات زوج جوان، با توجه به اينكه مشكل آنها حاد نبود، آنها را به كارشناس و مشاوره معرفي كرد

Y@SiN
08-06-2010, 06:21 PM
خوب حقش اين خانومه تا ديگه همه رو سره كار نزاره:77: