PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : با کسب ۲ مدال طلا صورت گرفت؛ درخشش پیام نور در تکواندوی المپیاد دانشجویان ایران



NIMA.N
07-29-2010, 08:55 PM
پیام‌نوری‌ها در روز نخست مسابقات تکواندوی دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های کشور با کسب دو مدال طلا خوش درخشیدند.

شهرستان بابلسر، این مسابقات که ظهر امروز در سالن شماره ۲ دانشگاه مازندران جریان داشت، پیام نور نشان داد که با انگیزه برای قهرمانی به این المپیاد آمده است.
در وزن اول غلامرضا شاه نعمت الهی از پیام نور در دیدار نهایی صابر کلانتری از زنجان را برد و نخستین طلای تکواندو را به دانشگاه خود رساند.
در این وزن حسین چراغ‌داری از زابل و احسان وفایی از بیرجند به طور مشترک سوم شدند.
در وزن سوم داوود عبدالرضایی از پیام نور در فینال با شکست مهدی احمدی از تهران مدال طلا را تصاحب کرد تا سهم مدال تکواندو پیام نور به دو طلا برسد.
محمد نیلیان از دانشگاه صنعتی بابل و رضا سلطانی از دانشگاه خواجه نصیر طوسی دوم و سوم شدند.
در وزن پنجم رامین وحید از دانشگاه اصفهان در دیدار نهایی مقابل محسن یداللهی از دانشگاه مازندران پیروز میدان بود و یداللهی به مدال نقره قناعت کرد.
سعید صفری و عبدالله غلامرضا نیز در این مسابقات مشترکا سوم شدند.
وزن هفتم نیز با پیروزی تکواندو کار تیم دانشگاه تهران به کار خود پایان داد.
در فینال وزن هفتم روح اله طالبی از تیم تهران با شکست جلال خدامی از دانشگاه اصفهان صاحب گردن‌آویز طلا شد و محمود رهنمودی و فرزاد احمدی مشترکا سوم شدند.