PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : انتقال اس ام اس و شماره تلفن به گوشی از طریق دوربین !!! (تبدیل به بارکد)



Dr.Mobile
03-31-2009, 12:11 AM
شاید خیلیا تعجب کردن ولی این کار درست مثل دستگاه هاییه که بارکد قیمت رو می خوانند ولی یه برکد های مخصوصی رو می خوانند نه بارکدهای قیمت... http://www.pnu-club.com/imported/mising.jpg

بعد از نصب، کافیه نرم افزار رو اجرا کنید و دوربین گوشی رو روبروی کد تصویری بگیرید، باقیش حله ! مطلب مورد نظر یه سوت منتقل میشه به گوشیتون .... یه بار امتحان کنید ... خیلی جالبه !!!

اگه می خواهید بارکدی که توسط این برنامه قابل خواندن باشه بسازید: می توانید به سایت http://qrcode.kaywa.com (http://qrcode.kaywa.com/) رفته و بر اساس نیاز نوع کد را مثل ( URL , Text , Phone Number , SMS ) انتخاب کنید .
sms : تشکیل اس ام اس، می توانید شماره ی گیرنده رو وارد کنید و با این برنامه و خواندن کد آن متن آمده ی ارسال است. Phone Number : می توانید مشخصات یه نفر مثل شماره تلفن و اسم و موبایل و ایمیل و ... را مشخص کنید و با خواندن کد آن توسط این برنامه مشخصات را در دفترچه تلفن ذخیره کنید. Text : متن تایپ شده به صورت تکتس به گوشی انتقال پیدا می کند. URL : مربوط به آدرس اینترنتی...
در آخر هم می توانید سایز بارکد را انتخاب کنید که همیشه سعی کنید رو (s) بزارین یعنی کوچک چون بزرگ آن خیلی زیاد بزرگه.

من از مدیران محترم درخواست میکنم این قسمت یه تاپیک اصلی بشه برای قرار دادن اس ام اس های جالب مثل جک و جملات ادبی تا بقیه ی دوستان از این قسمت استفاده کنن.
با اجازه ی شما چندتا از این کد ها رو می ذارم . اگه مدیران محترم با این طرح موافق بودن بگن که من و برادرم و هر کدوم از دوستانی که می توانند در این تاپیک جک و جملات ادبی زیبا به صورت کد قرار بدیم.


اینم فعلا چندتا کد برای تست برنامه، درضمن شما طبق آموزش بالا می تونین بی نهایت کد بسازید.




http://www.pnu-club.com/imported/mising.jpg


http://www.pnu-club.com/imported/2009/03/865.jpg
(http://qrcode.kaywa.com/img.php?s=5&d=http%3A%2F%2Fwww.3at3at.net%2Fshowthread.php%3Fp %3D2990287%23post2990287)
منبع :موبایلستان
دانلود برنامه (http://rapidshare.com/files/215459138/Kaywabcd.zip.html)