PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نرم افزار جديد براي مديريت فرايندهاي تجاري



TAHA
06-23-2010, 09:54 PM
نرم افزار جديد براي مديريت فرايندهاي تجاري
خبرگزاري فارس: شركت اوراكل نرم افزار جديدي را براي مديريت امور و فرايندهاي تجاري در مؤسسات مختلف عرضه كرده است.

http://pnu-club.com/imported/2010/02/744.jpg


به گزارش فارس به نقل از كامپيوترورلد،‌ نرم افزار BPM شركت اوراكل كه اوايل سال جاري ميلادي عرضه شد، چندين بار به روزرساني شده و در جديدترين به روزرساني مجموعه اي از امكانات براي فعاليت دسته جمعي و كار بر روي اسناد به طور آني هم به آن اضافه شده است.
افزايش سازگاري با نرم افزار fusion شركت اوراكل و چند ميان افزار و برنامه كاربردي ديگر از جلمه تغييراتي است كه در نسخه تازه BPM به وجود آمده است.
مقامات اوراكل مي گويند اعمال اين تغييرات حاصل دو سال بررسي و كار شبانه روزي است و در اين زمينه به بازخوردها و نظرات كاربران اين محصولات هم به طور ويژه توجه شده است. افزايش تعداد فرايندهايي كه هر كاربر به طور همزمان مي تواند از اين طريق انجام دهد يكي ديگر از ويژگي هاي نسخه تازه BPM است.
اين مجموعه با عنوان كامل Oracle Business Process Management Suite 11G شامل زيرمجموعه هايي مانند BPEL Process Manager،‌ Business Activity Monitoring،‌ Business Rules،‌ WebCenter Suite و Universal Content Management است.