PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نرم افزار حرفه ای برای ساخت ، ویرایش و کپی فایل های ایمیج MagicISO Maker 5.5 Build 0281



TAHA
05-03-2010, 08:58 PM
MagicISO Maker 5.5 Build 0281

http://www.pnu-club.com/imported/mising.jpg


MagicISO Maker ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت / ویرایش / استخراج فایل های Image طراحی شده است. این نرم افزار به کاربران این توانایی را می دهد تا به وسیله ابزارهای آماده و موجود در برنامه اقدام به اعمال تغییرات دلخواه بر روی فایل های مورد نظر خود قبل از عمل کپی بر روی دیسک نمایند. همچنین یکی از ویژگی های این نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت های گوناگون Image به فرمت ISO می باشد. این نرم افزار از فرمت هایی همانند NRG که مختص به فایل های Image مربوط به برنامه Nero می باشد پشتیبانی می کند. همچنین به وسیله این نرم افزار می توانید اقدام به تهیه فایل های پشتیبان ( Backup ) به صورت Image نمایید تا در زمان های مورد نیاز از آن ها استفاده کنید. از دیگر ویژگی های جالب در این نرم افزار می توان به قابلیت ساخت cd و یا DVD های Bootable اشره نمود که برای راه اندازی سیستم ها از این نوع دیسک ها استفاده می شود.
این نرم افزار علاوه بر توانایی کپی ، قابلیت پاکسازی دیسک های RW را نیز دارا می باشد و می توان اقدام به پاکسازی این نوع دیسک ها و اطلاعات آنان نیز نمود.

قابلیت های نرم افزار :

- قابلیت گرفتن Image از تمام CD-Rom ها و ذخیره آن بصورت BIN یا ISO]
- قابیت اضافه / حذف / تغییر نام / خارج کردن فایل ها از داخل Image
- تبدیل فرمت های مختلف Image به فرمت استاندارد ISO
- قابلیت ساخت 2 سی دی در یک Image
- قابلیت گرفتن نسخه پشتیبان از CD-Rom بروی هارد دیسک
- قابلیت ویرایش فایل های Image که با نرم افزارهای Nero burning ROM, Easy CD Creator, CDRWin, CloneCD, BlindWrite ساخته شده اند
- قابلیت ساخت Bootable CD
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و...



MagicISO Maker 5.5 Build 0281.with.Key

Deposit Files (http://depositfiles.com/files/3smt5xqnp)


Download Program Developers Link:

http://www.magiciso.com/Setup_MagicISO281.exe


Same Old Serial From the old Board Still works Get it here

Name: Temporary License Key: tX__0PMV_CyqBQqT1BF61wIGk5o6AUfQAO0AVtVSW_TfgnyCMk 85YG_3Nz - 7ec31 (http://tinypaste.com/7ec31)

Size : 3 MB