PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اينترنت 5 سال ديگر سه بعدي مي شود



TAHA
04-12-2010, 09:46 PM
خبرگزاري فارس: با استفاده از فناوري ابداع شده توسط شركت اينتل پيش بيني مي شود ظاهر اينترنت تا 5 سال آينده با آنچه كه هم اكنون ما به عنوان اينترنت مي شناسيم، به كلي متفاوت باشد.
http://pnu-club.com/imported/2010/04/942.jpg

به گزارش فارس به نقل از پي سي ورلد، كارشناسان معتقدند اينترنت ظرف 5 تا 10 سال آينده كاملاً سه بعدي خواهد شد و وضعيت دو بعدي فعلي خود را از دست خواهد داد.
شين كوهل يكي از متخصصان شركت اينتل كه در اين زمينه مشغول تحقيق و بررسي است مي گويد: فناوري هايي در حال طراحي و ابداع هستند كه نحوه تعامل ما با انواع دستگاه هاي الكترونيك را به طور اساسي متحول كرده و بر روي نحوه برقراري ارتباط ميان انسان ها نيز به شدت تاثير مي گذارد.
در آن زمان برنامه هاي كاربردي و نرم افزارها هم به صورت سه بعدي اجرا مي شوند و كاربر ديگر خود را در يك محيط دو بعدي حس نمي كند بلكه تصور مي كند در خود محيط اجراي برنامه حضور دارد.
اين مساله حاصل افزايش هوش مصنوعي سيستم هاي الكترونيك و همين طور افزايش قدرت پردازنده هاي سخت افزاري مختلف است.
به گفته وي، البته نمي توان انتظار داشت كه اينترنت به طور كامل سه بعدي شود، اما افزايش امكانات سه بعدي اينترنت به طور تدريجي انجام مي شود و به احتمال قوي تا 5 سال آينده اولين جلوه هاي وب سه بعدي براي عموم قابل درك است،
البته تكميل اين فرايند بين 5 تا 10 سال ديگر هم به طول مي انجامد