PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : درصد آمریکایی‌ها، ایران را بهترین ملل جهان می‌دانند+ جدول



TAHA
02-26-2010, 12:54 AM
ظاهرا ضرب المثل «دل به دل راه دارد» درباره ملتهای ایران و آمریکا درست است؛ حداقل نظرسنجی اخیر موسسه آمریکایی «گالوپ» آن را تأیید می‌کند.


به گزارش خبرآنلاین نظرسنجی گالوپ نشان داد که آمریکایی‌ها همچنان کانادا را به عنوان بهترین کشور شناخته و ایران را مجددا در آخرین جایگاه علاقمندی قرار دادند.

بر اساس گزارش منتشر شده در پایگاه اینترنتی «گالوپ»، این موسسه تلقی آمریکایی‌ها را در نخستین سال دولت اوباما، درباره 20 ملتی که دائما در اخبار یا سیاست خارجی ایالات متحده برجسته شده‌اند، مورد بررسی قرار داد.

90 درصد از آمریکایی‎‌ها همسایه شمالی‌شان یعنی کانادا را بهترین کشور دانسته‌اند، و فقط 10 درصد از آمریکایی‌ها ایران را به عنوان بهترین کشور اعلام کرده‌اند.

سایر کشورهای مورد علاقه آمریکایی‌ها عباتند از: بریتانیا؛ 87 درصد، آلمان؛ 80 درصد، ژاپن؛ 77 درصد، رژیم صهیونیستی؛ 67 درصد، هندوستان؛ 66 درصد، فرانسه؛ 63 درصد و مصر 58 درصد.

این نظر سنجی به صورت تلفنی از 1 هزار و 25 آمریکایی بالای 18 سال و بین 12 تا 14 بهمن 1388 انجام شده است.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg