PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : کتاب استانداردهای مدیریت پروژه



50cent
01-25-2010, 12:13 PM
مطمئنا تا به حال برای شما هم پیش آمده که چند تا فایل را که می خواهید از اینترنت پیدا کنید باید کلی دنبال تک تک فایل ها بگردید تا خلاصه بتوانید به یکی از آنها برسید. این کار اغلب زمان زیادی از ما می گیره.
با توجه به این مشکل که بارها و بارها برای بنده پیش آمده است و از این به بعد هم پیش خواهد آمد، تصمیم گیرفتم که از این به بعد برخی از فایل های مرتبط به هم را بصورت مجتمع در یکی از صفحات وبلاگ قرار بدهم تا دوستان بتوانند در صورت نیاز به هر فایلی که خواستند به سادگی دسترسی پیدا کنند و در واقع یک کتابخانه طبقه بندی شده کوچک ایجاد کنم.
تصمیم گرفتم این کار را با استانداردهای مدیریت پروژه شروع کنم و به همین دلیل در اولین قدم صفحه مربوط به دانلود استانداردهای مدیریت پروژه (http://lessons-learned.persianblog.ir/page/standards) را به وبلاگم اضافه کردم. در این صفحه سعی خواهم کرد تا جایی که بتوانم استانداردهای مختلف در زمینه مدیریت پروژه را قرار بدهم که البته در انجام این کار اگر دوستان لینک یا فایلی دارند که بتواند در ارتقای این کتابخانه کمک کند، سپاسگزار می شم که برام بفرستند تا به این کتابخانه اضافه کنم.

http://pnu-club.com/imported/2010/01/858.jpg