PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان آزمون‌ دوره‌های فراگیر پیام‌نور از چهارشنبه بر روی سایت سنجش قرار می‌گیرد



NIMA.N
01-22-2010, 03:35 PM
معاون سازمان سنجش کشور اعلام کرد: اطلاعات ثبت‌نامی همه داوطلبان ثبت‌نام‌کننده آزمون‌ دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 7 و 8 بهمن‌ماه بر روی سایت اینترنتی سازمان سنجش قرار می‌گیرد تا در صورت نیاز نسبت به ویرایش اطلاعات درج‌شده اقدام کنند.

دکتر حسین توکلی با اشاره به ثبت‌نام ۲۳۵ هزار و ۴۱۴ داوطلب شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام‌نور افزود: از مجموع داوطلبان ثبت‌نام‌ کننده،۱۰۱ هزار و ۹۲۷ نفر متقاضی شرکت در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام‌نور بوده‌اند، ۱۲هزار داوطلب نیز در آزمون فراگیر کارشناسی ناپیوسته و ۱۲۱هزار نفر در آزمون فراگیر کارشناسی این دانشگاه به رقابت می‌پردازند.
وی همچنین با ببان این که “اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان دوره‌های فراگیر پیام‌نور به منظور ویرایش احتمالی از ۷ بهمن‌ماه به مدت دو روز بر روی سایت اینترنتی سازمان سنجش قرار می‌گیرد”، اظهار کرد: بر این اساس تمامی داوطلبان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.sanjesh.org (http://pnu-club.com/redirector.php?url=http%3A%2F%2Fsanjesh.org%2F) و درج اطلاعات شخصی و محرمانه مندرج بر روی کارت اعتباری ثبت‌نام خود، نسبت به مشاهده اطلاعات ثبت‌نامی اقدام و در صورت نیاز نسبت به ویرایش اطلاعات بر اساس دستورالعمل‌های موجود اقدام کنند.
.



ثبت‌نام ۱۱۵هزار نفر در دوره‌های فراگیر ارشد و کاردانی به کارشناسی

معاون سازمان سنجش از ثبت‌نام ۱۱۵ هزار داوطلب در دوره‌های کارشناسی ارشد و کاردانی به کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام نور خبر داد.
ابراهیم خدایی با بیان این‌که ۱۰۳ هزار داوطلب در دوره‌های کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: ۱۲ هزار داوطلب نیز در دوره‌های فراگیر کاردانی به کارشناسی این دانشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.
وی گفت: آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی سال ۱۳۸۹ دانشگاه پیام‌نور بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده صبح پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت برگزار می‌شود و محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه دانشپذیران درج می‌شود.
معاون سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: دارندگان دیپلم رسمی متوسطه نظام قدیم و پیش‌دانشگاهی نظام ‌جدید در رشته‌های تحصیلی ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر، علوم و معارف اسلامی و دارندگان مدرک کاردانی رسمی مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین دارندگان سایر مدارک متوسطه تحصیلی اعم از هنرستان و دانش‌سراهایی که مدت آموزش متوسطه آنها ۴ سال بوده است و دارندگان مدرک رسمی کاردانی پیوسته یا کاردانی ناپیوسته، مجاز به شرکت درآزمون‌های دوره‌های فراگیر کارشناسی دانشگاه پیام نور بودند.
وی گفت: برای شرکت در دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی برای دانش آموزان متوسطه نظام جدید، داشتن گواهینامه پیش دانشگاهی الزامی است همچنین دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم نظام قدیم و پیش دانشگاهی نظام جدید که معدل کتبی آنها کمتر از ۱۰ است مجاز به شرکت در این دوره‌ نیستند.