PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : برنامه معروف پاپلیون به همراه دیگشنیری آکسفورد Babylon Pro 7.5.2-r5 with Oxford



TAHA
03-20-2009, 08:43 PM
برنامه معروف پاپلیون به همراه دیگشنیری آکسفورد Babylon Professional with Oxford, Brintannica v7.5.2-r5


Babylon Professional with Oxford, Brintannica v7.5.2-r5


پاپلیون نرم افزار مترجم و دیکشنری آسان و هوشمند با دارا بودن بیش از 75 زبان به همراه دیگشنیری آکسفورد

به وسیله Babylon 7 ترجمه متن بسیار راحتتر از قبل خواهد بود. دیگر به کپی کردن نیازی نیست. فقط بروی کلمه دلخواه خود در Email، Exel، Word، نرم افزارهایی مانند یاهو مسنجر،صفحات اینترنت و . . . کلیک کنید و معنی را ببینید.تمام آنچه شما نیاز دارید تنها با یک “کلیک” امکان پذیر است.

Babylon یک دیکشنری و مترجم زبان برجسته و پیشتاز در جهان است.Babylon هر آنچه شما در ترجمه نیاز دارید را به شما تقدیم میکند.به وسیله Babylon شما به سرعت و به آسانی قادر هستید Email ها ، صفحات اینترنتی، نوشته های خود و غیره را ترجمه کنید.
فقط به روی کلمه دلخواه کلیک کنید و در پنجره کوچکی که باز خواهد شد معنی یا معانی گوناگون کلمه دلخواه را بر اساس دیکشنری ها و واژه نامه های شخصی خود، خواهید دید

قابلیت های ویژه بشرح زیر میباشد .

فعال سازی با یک کلیک
ترجمه متن در 17 زبان از جمله زبان فارسی
یافتن معانی در ناشران برجسته جهان
متصل بودن به دایرة المعارف بزرگ و معروف Wikipedia
ترجمه در 75 زبان جهان
تبدیل واحدها– تبدیل واحدهای پول، اندازه گیری و زمان
املاء و هجی لغات
تخصصی بودن
مترجم و دیکشنری Babylon قادر خواهد بود در بین 1300 منبع و بیش از 75 زبان گوناگون جستجو کند. مرکز دیتای Babylon در خود 25 دیکشنری تخصصی در 13 زبان که توسط تیم زبان شناسی Babylon جمع آوری شده است، را قرار داده است. شما میتوانید دیکشنری و واژه نامه دلخواه خود را به این نرم افزار اضافه کنید.
http://www.pnu-club.com/imported/mising.jpg

حجم : 6.6 مگابایت
دانلود فول برنامه از سایت رپیدشیر (http://rapidshare.com/files/198762428/blahblah_Babylon.rar) دریافت کنید .

__________________