PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دانلود نرم افزارهای Dplot و MathType



Borna66
12-31-2009, 04:44 PM
http://pnu-club.com/imported/2009/12/113.png
جهت دریافت نسخه آزمایشی این نرم افزار به حجم ۶/۶ مگابایت بر اینجا (http://www.dplot.com/dplotsetup.zip) کلیک نمائید.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg
استفاده از MathType بسیار آسان میباشد و برای استفاده از نمادهای موجود در نرم افزار تنها کافی است پس از انتخاب بر روی آن کلیک نماییم.
نمادها در دو گروه عمده طبقه بندی گردیده اند. گروه نخست گروهی میباشد که بسیار پر کاربرد است و در همان Tab موجود فقط با یک کلیک قابل دسترسی میباشند و گروه دوم که بیشتر نمادهای واسطه ای را شامل میگردد پس از انتخاب نماد دسته ای و انتخاب دوم در اختیار قرار میگیرند.
تقریبا کلیه نمادهای لازم برای عملیات جبر و آنالیز، آمار و احتمال، نظریه اعداد و ریاضیات گسسته در این طبقه بندی ها منظور گشته اند.
نرم افزار کاملا مستقل میباشد ولی به جهت انتقال علائم نیازمند استفاده از فونتهای ضمیمه میباشد که این امر به صورت کاملا اتوماتیک صورت میگیرد. حاصل کار از این نرم افزار تنها با یک Copy و Paste ساده قابل انتقال به سایر نرم افزارها میباشد. به طوری که نمادهای حاصل حتی در نرم افزار WordPad ویندوز نیز قابل نمایش و استفاده میباشد.
خروجی نرم افزار به صورت مستقل در سه فرمت eps ، wmf و فرمت گرافیکی gif قابل ذخیره سازی میباشد.
نرم افزار کاملا Portable میباشد و به کرک خاصی نیاز ندارد.
برای استفاده از نرم افزار تنها کافی فایل MathType.exe را از پوشه Portable MathType v.5.1 اجرا فرمایید.
متن راهنمای بالا از سایت کمیاب آنلاین (http://www.kamyabonline.com/modules.php?name=News&file=article&sid=2862) انتخاب شده است.
جهت دانلود نرم افزار Math Type 5.1 به حجم ۲۱/۷ مگابایت بر اینجا (http://www.softlow.com/redirect/download.html?item_id=220117) کلیک کنید