PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : لیست صد محصول برتر سال منتشر شد



Borna66
12-25-2009, 12:55 PM
اين مرکز در جريان بررسي*هاي خود ليست 100 محصول برتر سال 2009 را منتشر کرد که در زير 10 محصول برتر اين ليست را مرور مي*کنيم.

1- فروشگاه اينترنتي App Store: هم*اکنون که حدود 16 ماه از تولد اين فروشگاه اينترنتي مي*گذرد، اين مرکز بيش از 2 ميليارد برنامه و نرم*افزار را مخصوص گوشي آيفون و دستگاه چندرسانه*اي قابل*حمل iPod touch در خود جا داده است. لازم به ذکر است بيش از 85 هزار برنامه ارايه شده در اين فروشگاه رايگان هستند.
. (http://forum.isatice.com/-t20464.html). (http://forum.isatice.com/-t20464.html)
2- سرويس رايگان تلفني- اينترنتي Google Voice: اين سرويس يک شماره تلفن واحد در اختيار شما مي*گذارد که مي*توانيد تمام شماره* تلفن*هاي مختلف خود، پست*هاي الکترونيکي صوتي و ديگر خدمات تلفني را به صورت واحد روي آن در اختيار بگيريد. با اين سرويس مي*توانيد کنفرانس تلفني رايگان برگزار کنيد، تماس*هاي تلفني را ذخيره کنيد و حتي در جريان صحبت با تلفن آن را فعال نماييد. . (http://forum.isatice.com/-t20464.html)

3- حافظه جامد 160 گيگابايتي X25-M اينتل: اين حافظه جامد که به قيمت 500 دلار فروخته مي*شود، قابليت اجرايي بالايي ميان حافظه*هاي جامد موجود در بازار دارد و قيمت آن نسبت به محصولات مشابه ارزان*تر است. آزمايش*هاي انجام شده نشان مي*دهد که سرعت X25-M از تمام حافظه*هاي جامد موجود در بازارهاي جهاني بيشتر است و در کنار قيمت پايين و کارايي بالا، گزينه مناسبي براي کاربران محسوب مي*شود.

4- دوربين ديجيتالي D300s نيکون: اين دوربين ديجيتالي که 1770 دلار قيمت*گذاري شده، نخستين محصولي است که مي*تواند علاوه بر عکاسي، با کيفيت بسيار بالا تصويربرداري کند. تغيير فوکوس در اين دوربين با سادگي بسيار انجام مي*شود و تصاوير تهيه شده با آن نيز کيفيت بسيار بالايي دارند. خروجي ويديويي در اين دوربين به همراه ميکروفون داخلي، بر کارايي آن افزوده است. . (http://forum.isatice.com/-t20464.html)

5- شبکه اجتماعي Twitter: اين سايت اينترنتي که خدمات خود را به صورت رايگان در اختيار کاربران مي*گذارد، در سال گذشته نيز نام خود را در ليست 100 محصول برتر به*ثبت رسانده بود. اين مرکز سايت*ها و خدمات رسانه*اي فراواني را در خود جا داده است و روزبه*روز بر وسعت سرويس*هاي آن افزوده مي*شود.

6- لپ*تاپ Latitude Z600 دل: اين رايانه همراه که 1999 دلار قيمت دارد، شامل نمايشگر 16 اينچي مي*شود و بسيار زيبا طراحي شده است. ضخامت اين لپ*تاپ 14 ميليمتر است و يک صفحه لمسي در امتداد نمايشگر آن باعث شده تا کارايي اين محصول افزايش يابد. اين لپ*تاپ به گونه*اي ساخته شده است که مي*توان به صورت بي*سيم آن را شارژ کرد.

7- موتور جست*وجوي اينترنتي Bing مايکروسافت: عملکرد و فرآيند نمايان*سازي نتايج جست*وجوها در اين جست*وجوگر اينترنتي با Live Search مايکروسافت که پيش* از اين فعال بود، و همچنين با رقباي سرسختي به*نام گوگل و ياهو متفاوت است. اين جست*وجوگر هم*اکنون 10 درصد بازار جست*وجوهاي اينترنتي را در اختيار دارد.

8- دوربين ديجيتالي PowerShot SX200 IS کانن: اين دوربين ديجيتالي خانگي با قيمت 350 دلار شامل 12x زوم اپتيکال مي*شود. براي اين دوربين ديجيتالي قابليت کنترل دستي سيستم عکس*برداري، حالت Smart Auto، قابليت ذخيره تصاوير با کيفيت 720 پيکسل، سيستم عکس*برداري با کيفيت بسيار بالا و لنز بسيار باکيفيت در نظر گرفته شده است. . (http://forum.isatice.com/-t20464.html)

9- بازي رايانه*اي BeatlesRock Band ساخت شرکت Harmonix: اگر چه اين بازي رايانه*اي 140 دلاري عنوان نهم اين ليست را از آن خود کرده است، ولي بايد اعتراف کرد که بهترين بازي رايانه*اي موسيقيايي تاريخ محسوب مي*شود. اين بازي نزد کاربران محبوبيت فراواني دارد.

10- تلويزيون LN46B750U سامسونگ با کيفيت HD: اين تلويزيون 46 اينچي با قيمت 1670 دلار فروخته مي*شود و در حوزه گيرنده*هاي تلويزيوني ساخت شرکت*هاي مختلف، بهترين محصول است.

سرعت پردازش تصوير در صفحه*نمايش بيروني اين تلويزيون 240 هرتز است و به عبارت ديگر، صفحه*نمايش بيروني در هر ثانيه 240 بار به*روز مي*شود تا تصاوير باکيفيت*تر و پوياتري پخش شود.

اين تلويزيون قادر است به اينترنت متصل شود و مدل 40 اينچي آن نيز با قيمت 1190 دلار و با سرعت پردازشي 120 هرتز ارايه شده است.