PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : وضعیت زیاری بررسی می‌شودآنچه درباره پیام نور در جلسه گذشته شورایعالی انقلاب فرهنگی گذشت



sunyboy
12-22-2009, 07:43 PM
معاون ارتباطات شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره بررسی وضعیت سرپرست دانشگاه پیام نور در این شورا توضیحاتی را ارائه کرد.


خبر رد صلاحیت سرپرست دانشگاه پیام نور در شورای عالی انقلاب فرهنگی در روزهای پیش مطرح شد.

هر چند که برخی منابع نیز این خبر را تایید می کردند اما این خبر به سرعت از سوی دانشگاه پیام نور و وزارت علوم تکذیب شد.
محمد رضا ابراهیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور در این زمینه گفت: موضوع تصدی و صلاحیت سرپرست دانشگاه پیام نور در شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بررسی قرار نگرفته و خبر رد صلاحیت دکتر حسن زیاری کذب محض است.


وزارت علوم نیز طی نمابری اعلام کرد که با توجه به درج اخباری در سایتها و خبرگزاری ها در خصوص عدم تأیید ریاست دکتر حسن زیاری سرپرست دانشگاه پیام نور به اطلاع می رساند بررسی پرونده رئیس دانشگاه پیام نور در نوبت دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی است و به احتمال قوی در جلسه آتی این شورا مطرح و مورد رسیدگی قرار می گیرد.
معاون ارتباطات شورای عالی انقلاب فرهنگی برای روشن شدن این موضوع در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه موضوع دانشگاه پیام نور در جلسه گذشته این شورا مطرح شده است از بررسی وضعیت حسن زیاری سرپرست این دانشگاه در جلسات آینده شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.


بابک نگاهداری افزود: بررسی ریاست دانشگاه پیام نور در جلسه گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد اما به دلیل کمبود وقت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی موفق نشدند درباره آن تصمیم گیری نهایی کنند.


وی اظهار داشت: از این رو تأیید ریاست دانشگاه پیام نور در دستور کار جلسات آتی شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دارد.