PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مجموعه كامل شكلك هاي انيميشن براي سيستم DataLife



Borna66
12-22-2009, 02:32 AM
اين مجموعه شامل 126 شكلك ( صورتك )‌ انيميشن جديد است كه از بين بهترينها انتخاب شده و همانطور كه در شكل نمونه آنها ديده ميشود ظاهر آنها فانتزي و در ابعاد متناسب است كه ميتونه در زيبا و پرمحتواتر شدن سايت شما موثر باشه.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg


* حجم اين مجموعه بعد از خارج شدن از حالت فشرده به حدود 1 مگابايت ميرسد.


راهنمايي : فايل zip شده را در پوشه اصلي سايت خود آپلود كنيد . بعد از extract كردن آن براي نصب شكلك ها ، محتويات فايل smiles_codes.txt را به صورت مراحل زير نصب كنيد :

وارد پنل مديريت سايت شويد » به بخش تنظيمات سيستم برويد » بر روي آيتم مطالب كليك كنيد » در كادر شكلك ها ،محتويات آن را پاك كنيد ( اگر ميخواهيد فقط شكلك هاي جديد در سايت شما اجرا شود ) و كدهاي فايل ذكر شده را بجاي آن قرار دهيدو سپس آنرا ذخيره نماييد.

با اين كار 126 شكلك جديد جايگزين تصاوير قبلي شده و در بخش نظرات ، ارسال مطلب مشاهده خواهد شد و كاربران ميتوانند از آنها در نظرات يا مطالب خود استفاده كنند.

* اگر ميخواهيد تعداد معدودي از شكلك ها را انتخاب و در سايت به نمايش در آوريد كافيست تا نام فايل آنها را در قسمتي كه نامبرده شد قرار دهيد . بين نام ها از كاما ( , ) استفاده كنيد.

موفق باشيد.



http://pnu-club.com/imported/mising.jpg (http://www.vivapersian.ir/download/smiles_fullpackage_dle_vivapersian.zip)