PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تیم چهارمحال و بختیاری قهرمان مسابقات بسکتبال پیام نور ایران شد



sunyboy
12-20-2009, 02:18 PM
شهرکرد- نخستین دوره مسابقات بسکتبال مراکز دانشگاه پیام نور کشور با قهرمانی تیم بسکتبال پیام نور چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه در مجموعه ورزشی” پیام نور” شهرکرد پایان یافت.


در دیدار پایانی این رقابتها، تیم بسکتبال پیام نور چهارمحال و بختیاری با حساب ۸۷ بر۵۶ بر تیم پیام نور تهران غلبه کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد.


در دیدار رده بندی نیز تیم بسکتبال پیام نور آذربایجان غربی بر تیم یزد پیروز شد و به مقام سومی این دوره از رقابتها دست یافت.


رییس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری گفت: تیم قهرمان در مسابقات المپیاد دانشجویان ایران شرکت می کند.
دکتر رامین غفاری افزود:در این رقابتها هفت تیم از دانشگاه های پیام نور یزد، آذربایجان غربی،قم،فارس،چهارمحال وبختیاری،تهران و مازندران حضور داشتند.
به گفته وی،در این دوره از رقابتها تیم های شرکت کننده به صورت دوره ای با یکدیگر رقابت پرداختند و بازیها در سطح بسیار بالایی بود.




http://pnu-club.com/imported/mising.jpg





http://pnu-club.com/imported/mising.jpg





در این دیدار”داوود پورکاوه”،”حمید کریمی”،”حسین بیگی” و
“حمید نوذری” بازیکنان فعلی و سابق لیگ برتر باشگاه های بسکتبال ایران برای تیم پیام نور چهارمحال و بختیاری به میدان رفتند.