PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بهترین روش دانلود از Rapidshare ( آموزش کامل )



Borna66
03-19-2009, 05:29 PM
بنا به درخواست یکی از دوستان میخوام بهترین روشی که تا بحال برای دانلود از سایت رپیدشیر یاد گرفتم و مدتهاست که ازش دارم استفاده میکنم رو بهتون یاد بدم .
توی این روش علاوه بر اینکه شما میتونید با کمک دانلود منیجر از رپیدشیر فایل دانلود کنید , میتونید از سایتهای دیگه شیر مثل Uploading.com , FileFactory.com , FileVenue.com , MegaUpload.com , Megarotic.com , MyTempDir.com , Getfile.biz و Webfile.ru به صورت مستقیم دانلود کنید .
برای انجام اینکار شما نیاز به حداقل فضایی معادل 150 مگابایت با پهنای باند اختیاری ( بسته به میزان مصرف شما ) که PHP رو ساپورت کنه دارید ( چیزی که الان زیاد شده سرویسهای هاستینگ هست که با مبلغ ناچیزی میتونید به این مقدار فضا دسترسی پیدا کنید یا اگه کمی بگردید شاید بتونید هاست مجانی با چنین شرایطی پیدا کنید . )
نکته مهمی که اینجا مطرح هست اینه که هزینه خرید اکانت پرمیوم 1 ماهه رپیدشیر اگه اشتباه نکنم یه چیزی حدود 9000 تومان در ماه هست ولی با این روش و با مبلغی حدود 30000 تومان در سال شما صاحب چیز بهتری شدید .
آنالیز کار : در این روش شما از با کمک یک اسکریپ دانلودر فایل مورد نیاز رو از سایت رپید شیر به سرور خودتون منتقل میکنید و سپس با کمک یک دانلود منیجر فایل رو از سرورتون دانلود میکنید , شاید با خودتون بپرسید این چه کاریه ؟! ولی حتما میدونید که توی ایران سرعت دانلود از رپیدشیر خیلی پایین هست و در عوض هاستی که شما دارید توی یه کشور اروپایی یا امریکایی قرار داره و سرعت دانلودش چند مگابایت بر ثانیه هست که با این تفاسیر یه فایل 100 مگابایتی در عرض چند دقیقه برای دانلود شما آماده میشه .

مراحل کار :
قدم اول - خرید فضا : این مرحله به عهده خودتون هست !
قدم دوم - نصب اسکریپت : نصب اسکریپ کار خیلی سختی نیست و فقط نیاز هست که فایلهاش روی سرور اکسترکت بشند . برای اینکار ابتدا فایل اتچ شده رو دانلود کنید و سپس اون رو به کمک یه برنامه اف تی پی منیجر یا با آپلود مستقیم بر روی سرور به فضاتون انتقال بدید ( نکته مهم اینه که اسکریپت شما حتما باید به صورت زیپ باشه تا بشه با کمک کنترل پنل سرور اون رو اکسترکت کرد و البته این فایلها پرمیشن دارند و درست نیست که فایلها رو باز کنید و یکی یکی آپلود کنید . اگر فرمت فایل rar بود به کمک برنامه وین زیپ اون رو تبدیل به زیپ کنید . )
بعد از آپلود کافیه فایلها رو با کمک امکانات موجود در کنترل پنل اکسترکت کنید و به همین راحتی وارد مرحله سوم میشید !
مرحله سوم - استفاده از اسکریپت : روش استفاده از اسکریپت خیلی ساده هست و من با عکس براتون نشونش دادم .(شکل 1 )


http://www.pnu-club.com/imported/2009/03/324.jpg

در قدم اول لینک فایلی که میخواید دانلود کنید رو وارد کنید و بر روی دکمه دانلود فایل کلیک کنید ( شکل 2 )


http://www.pnu-club.com/imported/2009/03/325.jpg

در مرحله بعدی کدی که سایت رپیدشیر بهتون میده رو وارد کنید و بر روی دکمه دانلود کلیک کنید . ( شکل 3 )


http://www.pnu-club.com/imported/2009/03/326.jpg

حالا کافیه کمی صبر کنید تا فایل دانلود بشه و سپس لینک اون رو برای دانلود به برنامه دانلود منیجرتون بدید ( شکل 4 )


http://www.pnu-club.com/imported/2009/03/327.jpg

معایب کار :
1 - سایت رپیدشیر هر چند وقت یه بار کد نویستهاشو عوض میکنه و لازم هست شما هم هر چند وقت یه بار به سایت سازنده اسکریپت سر بزنید و اسکریپت رو آپدیت کنید .
2 - با این روش محدودیت شما برای دانلود و یا فاصله زمانی بین دانلودها رفع نمیشه مگه اینکه آی پی سرور و یا هاستتون عوض شه !!!

:104::282::238::109::72:
گردآونده:طه-Borna66

hesams
11-03-2010, 08:28 PM
خوب پس نشاني سايت اسكريپت چي شد؟
rapidleech.com
اين هستش؟