PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تحول در ارتباط انسان و رايانه با محصول جديد مايكروسافت



Borna66
11-23-2009, 02:18 PM
خبرگزاري فارس: اگرچه Surface هنوز به صورت عمومي وارد بازار نشده و نحوه ارتباط انسان با رايانه را تغيير نداده است، اما شركت مايكروسافت تلاش فراواني بر نمايشگر لمسي در اين محصول دارد تا جريان استفاده از رايانه توسط كاربران تغيير كند.
http://pnu-club.com/imported/2009/11/1722.jpg

به گزارش فارس به نقل از پي‌سي‌ورلد، گروه توسعه رايانه ميزي مايكروسافت موسوم به Surface كه به صورت آزمايشي توسط "بيل گيتس " موسس اين شركت راه‌اندازي شده بود، هم‌اكنون به يكي از قوي‌ترين گروه‌هاي كاري اين شركت تبديل شده است و با ديگر گروه‌هاي مايكروسافت ارتباط و همكاري نزديك دارد.
"براد كارپنتر " مدير بخش نرم‌افزار و رابط كاربري Surface طي يك سال گذشته با بيش از چهار شركت براي توسعه اين رايانه ميزي همكاري‌هاي خود را ادامه داد و گروه مربوطه هم‌اكنون در تلاشند تا امكان سازگاري اين رايانه منحصر به‌فرد را با سيستم‌عامل ويندوز 7 و ابزارهاي مربوطه توليدكنندگان رايانه فراهم آورند.
اگرچه Surface هنوز به صورت عمومي وارد بازار نشده و نحوه ارتباط انسان با رايانه را تغيير نداده است، اما شركت مايكروسافت تلاش فراواني بر نمايشگر لمسي در اين محصول دارد تا جريان استفاده از رايانه توسط كاربران تغيير كند.
شركت مايكروسافت هم‌اكنون روي ابزاري موسوم به Silverlight 4 كار مي‌كند كه مي‌تواند كه امكان سازگاري ديگر برنامه‌ها با قابليت‌هاي لمسي سيستم‌عامل ويندوز را فراهم مي‌آورد تا كاربران بتوانند با سادگي بيشتر از برنامه‌هاي آنلاين استفاده كنند.
كارپنتر اعلام كرد كه شركت مايكروسافت هم‌اكنون در حال همكاري با شركاي خود در 18 بازار مختلف است تا طراحي ابزارهاي لمسي را با كيفيت بيشتري انجام دهد و سرمايه‌گذاري‌هاي شركت‌هاي همكار بهتر صورت گيرد. در حال حاضر برخي شركت‌هاي رايانه‌اي توليد ابزار براي رايانه Surface را آغاز كرده‌اند.