PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دانلود کتاب متلب به زبان ساده MATLAB Demystified



TAHA
11-08-2009, 11:19 PM
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg
کتاب متلب به زبان ساده یا MATLAB Demystified، یکی از کتاب های خود آموز، مفید و کاملا مبتنی بر عمل در زمینه یادگیری متلب می باشد. این کتاب روش منحصر به فردی را برای آموزش متلب پیش می گیرد که به قول نویسنده آن، از امکانات و قدرت نرم افزار متلب، نهایت استفاده را بتوان داشت. در این کتاب مقدمات متلب، چگونگی ترسیم منحنی های گرافیکی، حل معادلات جبری، نحوه محاسبه انتگرال های عددی، حل معادلات دیفرانسیل معمول و کار با توابع ویژه را یا خواهید گرفت. در پایان هر فصل از کتاب نیز، آزمون هایی برای آزمایش میزان یادگیری شما ترتیب داده شده اند. همچنین در پایان کتاب، یک امتحان نهایی، گنجانده شده است که در بر گیرنده تمام مباحث مطرح شده در کتاب می باشد. در ادمه لینک دانلود این کتاب قرار داده شده است:
دانلود کتاب متلب به زبان ساده (http://www.matlabsite.net/dl/tutorials/matlab/matlab_demystified__www.matlabsite.com_.zip)(2.33 MB)
اگر در هر مرحله ای، فایلها نیاز به پسورد داشتند، پسورد matlabsite.com را وارد کنید.