PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : گزارش خبرگزاریهای معروف ایران در مورد لغو آزمون های فراگیر



sunyboy
10-29-2009, 12:56 AM
خبر لغو آزمون های فراگیر در تاریخ ۴ آبان از سوی سایت ما مطرح شد و ۵ آبان این خبر را قائم مقام دانشگاه پیام نور تایید کرد و امروز (۶ آبان) این خبر در تمام خبرگزاریهای معروف ایران منتشر شد.

ما خبرهای منتشر شده در خبرگزاریهای فارس نیوز و مهر نیوز و ایلنا را برایتان در اینجا قرار میدهیم.







به دلیل سوء استفاده مؤسسات غیرمجاز



ثبت‌نام دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور فعلاً منتفی است

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: به دلیل سوء استفاده مؤسسات غیر مجاز آموزشی ثبت‌نام دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور در آبان برگزار نمی‌شود و فعلاً منتفی است.
محمدرضا ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با بیان این‌که بر اساس مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور کمیته‌ای در این دانشگاه به منظور بررسی دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور تشکیل می‌شود، افزود: قرار بود ثبت‌نام دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور در آبان صورت بپذیرد اما به دلیل سوء استفاده مراکز آموزشی غیرمجاز این ثبت‌نام فعلاً صورت نمی‌پذیرد.
وی با بیان این‌که در کمیته دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور شکل و نحوه برگزاری دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور بررسی می‌شود، گفت: برگزاری دوره‌های فراگیر سبب تغییرات اساسی در نحوه برگزاری این دوره‌ها می‌شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور تأکید کرد: دانشگاه پیام نور با هیچ مرکز و مؤسسه آموزشی قرارداد همکاری ندارد.
.
لینک این خبر در خبرگزاری فارس (http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8808060951)

______________________________________



توقف ثبت نام در دوره فراگیر

حذف دوره فراگیر از پیام نور برای مبارزه با موسسات غیرمجاز فراگیر

محمد رضا ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بر اساس بررسیهای به عمل آمده در دانشگاه پیام نور قرار بر این شد که در بخش فراگیر این دانشگاه یک تجدید نظر اساسی انجام شود.
وی افزود: بر این اساس در اسرع وقت کمیته ای ویژه برای تعیین نحوه و چگونگی تغییر شکل و فرم دوره های فراگیر تشکیل شده که نتیجه بررسی ها و مذاکرات خود را ظرف دو هفته آینده به مخاطبان اعلام خواهد کرد.
مدیر روابط عمومی پیام نور گفت: تمامی بررسی های انجام شده اعم از کارهای کمیته حقوقی و روابط عومی و مراجعه کنندگانی که فریب خورده بودند در این تغییر شکل لحاظ می شود.
وی افزود: از طرف دیگر برای جلوگیری از سوء استفاده بیشتر و جوابگویی به دانشجویان از آخر آبان ماه کلاسهای حضوری پیام نور توسط خود دانشگاه با اساتید برجسته برگزار خواهد شد.
ابراهیمی گفت: پرونده موسسه سروش دیتا یکی از موسساتی که در صداو سیما تبلیغ می کرد نیز در حال بررسی است و با مساعدت صورت گرفته توسط صدا و سیما تبلیغات این موسسه غیر مجاز نیز دیگر پخش نخواهد شد.
.
لینک این خبر در خبرگزاری مهر (http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?pr=s&query=%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%20%D9%86%D9%88%D8%B 1&NewsID=972796)


______________________________________

اظهار نظر های متناقض در موردحذف دوره فراگیر
رئیس دانشگاه: از تصمیمات قبلی اطلاعی ندارم
در بخش فراگیر این دانشگاه یک تجدید‌نظر اساسی انجام می‌شود/ رییس جدید قرار است هرچه زودتر این موضوع را پیگیری کند/ دانشگاه پیام نور هدف از این اقدام را برای مبارزه با موسسات غیرمجاز فراگیر اعلام کرده است.
ایلنا: در حالی که دانشگاه پیام نور برای مبارزه با موسسات غیرمجاز فراگیر سعی در حذف دوره‌های فراگیر این دانشگاه دارد، زیاری رئیس جدید این دانشگاه نسبت به این خبر ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: در اسرع وقت نسبت به بررسی این قضیه اقدام می‌کنم.
به گزارش خبرنگار ایلنا، دانشگاه پیام نوراعلام کرده است: در بخش فراگیر این دانشگاه یک تجدید‌نظر اساسی انجام می‌شود که قرار بر آن شده است که در اسرع وقت کمیته‌ای ویژه برای تعیین نحوه و چگونگی تغییر شکل و فرم دوره‌های فراگیر تشکیل شود تا نتیجه بررسی‌ها و مذاکرات خود را ظرف دو هفته آینده به مخاطبان اعلام کنند.
بنابراین گزارش، دانشگاه پیام نور هدف از این اقدام را برای مبارزه با موسسات غیرمجاز فراگیر اعلام کرده است.
با این وجود حسن زیاری رئیس جدید دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار ایلنا نسبت به جزییات این خبر ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت:هنوز بنده کار را شروع نکرده‌ام و از تصمیمات قبلی مطلع نیستم اما این بحث را در اسرع وقت پیگیری می‌کنم.
وی اظهارنظرهای برخی مسئولان دانشگاه پیام نور در این مورد را متناقض خواند وافزود: با شروع کار خود در این دانشگاه این اظهارنظرهای متناقض را بررسی می کنم.
به گزارش خبرنگار ایلنا، اظهارنظرهای متناقض در موردحذف دوره فراگیر از پیام نور موجی از نگرانی را در بین دانشجویان دوره فراگیر ایجاد کرده‌است که هنوز پاسخ شفافی از سوی این دانشگاه اعلام نشده است.
.
لینک این خبر در خبرگزاری ایلنا (http://ilna.ir/newsText.aspx?ID=85963)