PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دانشگاه پیام‌نور یک روش کم‌دردسر برای ادامه تحصیل است



NIMA.N
10-09-2009, 12:46 PM
خبرگزاری : رئیس دانشگاه پیام نور کازرون با اشاره به اینکه با وجود دانشگاه پیام نور فرد می‌تواند در منطقه خود به تحصیلات دانشگاهی دست پیدا کند، گفت: دانشگاه پیام نور یک روش کم‌دردسر برای ادامه تحصیل است.
به گزارش اخبار پیام نور ( (http://.ir/) ) : کازرون، اسدالله عباسی بعدازظهر امروز در جمع دانشجویان جدید این دانشگاه با گرامیداشت بازگشایی دانشگاه‌ها اظهار داشت: دانشگاه پیام نور یک رویکرد بی‌بدیلی در بومی‌سازی آموزش عالی است.
عباسی افزود: دولت خدمتگزار نهم با افزایش ظرفیت و توسعه دانشگاه پیام نور کار بزرگی برای پاسخ به متقاضیان ادامه تحصیل انجام داده است.
وی نزدیک بودن دانشگاه پیام نور به محل زندگی دانشجو را از ویژگی‌های این دانشگاه عنوان کرد و افزود: دانشگاه پیام نور از برخی مسافرت‌ها به شهر‌های دور برای تحصیل جلوگیری می‌کند.
عباسی اضافه کرد: شهریه این دانشگاه نسبت به دانشگاه‌های آزاد و غیرانتفاعی پایین‌تر بوده که این هم یکی از ویژگی‌های آن است.
رئیس دانشگاه پیام نور کازرون خاطرنشان کرد: دولت این فرصت را برای دانشجویانی که مشکل اقتصادی دارند ایجاد کرد و از این طریق عدالت اجتماعی را در این مورد نیز برای دانشجویان به‌وجود آورد.
عباسی افزود: طبق بررسی‌های انجام شده تعداد زیادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام نور در رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌های دولتی قبول شده‌اند.
وی اذعان کرد: با توجه به اینکه در این دانشگاه محتوا مشخص است، دانشجویان باید تمام محتوای کتاب‌ها را مطالعه کنند بنابراین این عامل سبب می‌شود دانشجو متکی به خودش بار بیاید.
این مقام مسئول دانشگاه پیام نور تصریح کرد: کسی که در واقع به‌دنبال علم و دانش باشد، به خوب جایی مراجعه کرده است.
عباسی تطبیق دانشگاه پیام نور را با شرایط زندگی دانشجو از ویژگی‌های دیگر این دانشگاه عنوان کرد و افزود: کلاس‌های این دانشگاه اجباری نبوده اما نمره میان‌ترم به کسانی تعلق می‌گیرد که در کلاس‌ها حضور داشته باشند.