PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تعطیلی ۲ مرکز پیام‌نور در تهران /شرکت در ارزیابی گروهی، شرط جذب هیات علمی رسمی / ایجاد مدیریت گروه در گروه‌های آموزشی مرکز



NIMA.N
10-03-2009, 10:33 PM
خبرگزاری : رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران با اشاره به برنامه دانشگاه برای جذب اساتید قوی، گفت:‌ بر این اساس شرط تبدیل اعضای هیات علمی مدعو به هیات علمی رسمی، شرکت در ارزیابی‌ گروههای آموزشی مربوطه است.
به گزارش خبرگزاری (http://.ir/) به نقل از ایسنا : دکتر قاسم زاده با اشاره به عملکرد یک ساله دانشگاه پیام نور مرکز تهران به اجرای برنامه جذب اساتید قوی در دانشگاه اشاره کرد و گفت: در این زمینه اساتیدی که به عنوان مدعو در دانشگاه فعال هستند برای اینکه به عنوان عضو هیات علمی رسمی در دانشگاه جذب شوند در ابتدا توسط گروه‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در صورتی که از ظرفیت کافی برخوردار باشند توسط دانشگاه جذب خواهند شد.
وی افزود: اکثریت اساتید دانشگاه پیام نور مدعو هستند و اساتید رسمی دانشگاه در مقابل تعداد دانشجویان کافی نیست.
قاسم زاده اولویت جذب عضو هیات علمی در دانشگاه پیام نور مرکز تهران را استادیار عنوان کرد و گفت: در تهران به راحتی عضو هیات علمی با مدرک کارشناسی ارشد جذب نمی‌شود.
وی با تاکید بر اینکه بهترین اساتید باید در سر کلاسهای رفع اشکال دانشجویان پیام نور حاضر شوند، در خصوص برنامه دانشگاه برای ارتقای اعضای هیات علمی مربی، گفت: در این راستا امسال در هر رشته آزمون دکتری ۵ نفر ظرفیت برای آموزشیاران دانشگاه پیام نور در نظر گرفته شده است.
وی از کاهش اشکالات در امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه پیام نور طی یکسال گذشته
خبر داد و گفت: همچنین وضعیت ارائه نمرات پایان ترمی دانشجویان نیز نسبت به گذشته بهبود یافته است.
قاسم زاده همچنین به ایجاد مدیریت گروه در گروه‌های آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز تهران طی یک سال گذشته اشاره کرد و گفت:‌ در حال حاضر جلسه ماهانه با روسای واحدها و مراکز برگزار می‌کنیم و به همه مراکز و واحدهای خود ابلاغ کرده‌ایم که برنامه یکساله به ما ارائه دهند و در واقع سعی کرده‌ایم طی یکسال گذشته وضعیت موجود را تثبیت کنیم.
وی در خصوص عملکرد اعضای هیات موسس واحدهای دانشگاه پیام نور مرکز تهران، گفت: خوشبختانه بخش اعظمی از اعضای هیات موسس توانسته‌اند به تعهدات خود عمل کنند و تنها دو مرکز دانشگاه پیام نور تعطیل و دانشجویانش به بخشهای دیگر منتقل شدند.
رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران با بیان اینکه واحدهای دانشگاه پیام نور به مدت سه سال تحت حمایت هیات موسس‌های خود قرار می‌گیرند، گفت: در این زمینه تا مهر ماه سال جاری، اکثریت واحدهای دانشگاه ما از حالت هیات موسس خارج می‌شوند.