PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا 2010-2011



صفحه ها : [1] 2 3

pnugirl
09-30-2009, 12:04 PM
در روز دوم گروه e لیگ قهرمانان اروپا، فیورنتینا در ورزشگاه آرتمیو فرانکی شهر فلورانس با دو گل لیورپول را شکست داد و اولین باخت شاگردان رافائل بنیتز را در رقابت‏های اروپایی این فصل رقم زد. " استوان جووتیک " مهاجم مونتنگرویی و 19 ساله فیورنتینا هر دو گل این بازی را به ثمر رساند. قرمزهای آنفیلد در نیمه اول فوق‏العاده ضعیف ظاهر شدند و فیورنتینا با حملات پرتعداد خود دو بار دروازه " رینا " را باز کرد. در دقیقه 28 " جووتیک " روی پاس " کریستیانو زانتی " با دروازه‏بان اسپانیایی لیورپول تک به تک شد و گل اول تیمش را به ثمر رساند. 9 دقیقه بعد ستاره جوان ویولایی‏ها باز هم گلزنی کرد تا نسخه رافا بنیتز و شاگردان در همان نیمه اول پیچیده شود. لیورپول در نیمه دوم کمی بهتر ظاهر شد اما نتوانست حتی یکی از گل‏های خورده را جبران کند و در نهایت بازی را واگذار کرد.
در دومین دیدار این گروه، تیم فوتبال المپیک لیون فرانسه در زمین دبرسنی مجارستان جشنواره گل به راه انداخت و میزبانش را با 4 گل در هم کوبید. " کیم کالستروم "، " مرالم جانیک "، " سیدنی گووو " و " گومیس " گل‏های لیون را به ثمر رساندند تا شاگردان کلود پوئل با 6 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار بگیرند.

نتایج:
فیورنتینا ایتالیا 2-0 لیورپول انگلیس
گل: جووتیک 2 بار

دبرسنی مجارستان 0-4 لیون فرانسه
گل: کالستروم، جانیک، گووو، گومیس

جدول رده‏بندی:
1.لیون 6 امتیاز
2.فیورنتینا 3 امتیاز
3.لیورپول 3 امتیاز
4.دبرسنی 0 امتیاز

pnugirl
10-21-2009, 11:07 AM
امشب و در ورزشگاه سانتياگو برنابئو، دو تيم از برترين و با تاريخ ترين تيمهاي اروپايي به مصاف يکديگر خواهند رفت.
دو تيمي که روي هم رفته توانسته اند 16 جام قهرماني اروپايي را از آن خود کنند، در سانتياگو برنابئو با هم روبه رو خواهند شد، ولي امشب فشار بيشتر روي تيم ايتاليايي خواهد بود؛ تيمي که براي فرار از شرايط کنوني، پس از شکست در ديدار خانگي مقابل زوريخ در هفته دوم اين رقابتها اکنون تنها به پيروزي مي انديشد، ولي تيم مادريدي شرايط به مراتب بهتري دارد. آنها در حال حاضر با کسب حداکثر امتيازات در صدر جدول گروه c قرار گرفته اند.
نکته جالب توجه ديدار امشب، رويارويي تعدادي از بازيکنان با هم تيمي هاي سابقشان است. از يک سو کاکا که 6 فصل رويايي را در ميلان سپري کرده و تابستان امسال به برنابئو پيوسته است، مقابل هم تيمي هاي سابقش صف آرايي مي کند و از سوي ديگر کلاس يان هونتلار که تنها 6 ماه در تيم مادريدي حضور داشت، بار ديگر به ورزشگاه تيم سابقش بازخواهد گشت.
روسونري، همچنين از ژابي آلونسو خاطره چندان خوشي ندارد؛ زيرا اين ستاره اسپانيايي بود که در ديدار فينال سال 2005 استانبول، توپي را وارد دروازه اين تيم کرد. در جريان همين فينال بود که جرسي دودک که در آن زمان در دروازه ليورپول قرار داشت، ضربات متعدد آندره آ پيرلو و آندري شوچنکو را مهار مي کرد.رونالدينيو پس از 5 فصل حضور در ترکيب بارسلونا، تيمي که در سال 2006 همراه با آن به قهرماني ليگ قهرمانان رسيد، اين بار همراه با روسونري به اسپانيا باز خواهد گشت. او در نوامبر سال 2005 توانست دو گل از سه گل تيمش را در ديدار ال کلاسيکوي آن سال وارد دروازه کهکشاني ها کند.
جيانلوکا زامبروتا نيز طي سالهاي 2006 تا 2008 پيراهن بارسلونا را برتن مي کرد و کريستين آبياتي نيز به مادريدي بر مي گردد که فصل 2008 - 2007 در تيم ديگر اين شهر؛ يعني اتلتيکو حاضر بود.
خود لئوناردو نيز در جريان يکي از ديدارهاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا در فصل 2003 - 2002 برروي نيمکت ذخيره ها قرار داشت.
*حاضران و غايبان تيم مادريدي
تمرينات تيم مادريدي با خبر خوش بازگشت گوتي دنبال شد. کاپيتان دوم کهکشاني ها از روز دوشنبه تمريناتش را به صورت عادي با ساير هم تيمي هايش از سر گرفت و بدين ترتيب قادر خواهد بود تا در دوئل حساس امشب مقابل ميلان به ميدان برود. اين بازيکن با تجربه به دليل مصدوميت شانس حضور در ديدار مقابل وايادوليد را از دست داد، ولي اکنون به تمرينات تيمش بازگشته است.
البته طبق نتايج اعلام شده توسط پزشکان لاس ديارا به موقع به اين اين ديدار حساس نخواهد رسيد. او در جريان ديدار آخر تيم مادريدي در رقابتهاي لاليگا ضربه دردناکي را دريافت کرد که او را دچار مصدوميت نمود و اکنون در گروه مصدومان تيم مادريدي و همراه با کريس رونالدو، فان نيستلروي و گاگو با ريتم آرام تري تمريناتش را دنبال مي کند.
از سوي ديگر و با وجودي که پيگريني تصميم گرفته بود که ايگواين را در جريان ديدار امشب در ترکيب اصلي تيمش قرار دهد، به نظر مي رسد، گرفتگي ماهيچه اي پاي ستاره جوان آرژانتيني، مانع از اين امر خواهد شد و به احتمال فراوان ايگواين اين ديدار را از روي نيمکت ذخيره ها آغاز خواهد کرد.اين ستاره آرژانتيني پس از حضور در آخرين ديدار تيم ملي کشورش، ساعت 6 صبح روز جمعه به مادريد رسيد و به محض رسيدن به فرودگاه باراخاس مادريد گفت:« بسيار خسته ام.» در جريان ديدار وايادوليد نيز به عنوان بازيکن ذخيره و تنها به مدت 19 دقيقه روانه ميدان شد، ولي در جريان همان ديدار دچار گرفتگي ماهيچه اي شد و شانس حضور در ترکيب اصلي تيم مادريدي در ديدار امشب را از دست داد.
برنامه بازيهاي امشب جمپيونزليگ:
گروه a : بوردو - بايرن مونيخ /يوونتوس - مکابي
گروه b : زسکا - منچستريونايتد / ولفسبورگ - بشيکتاش
گروه c : زوريخ - مارسي / رئال مادريد - ميلان
گروه d : چلسي - آتلتيکومادريد / پورتو - آپوئل

pnugirl
10-21-2009, 11:13 AM
دور سوم از مرحله گروهي رقابت‌هاي فوتبال ليگ قهرمانان اروپا شب گذشته با توقف اينترميلان در ورزشگاه سن‌سيرو و شکست خانگي دو تيم مدعي بارسلونا و ليورپول پيگيري شد.
در گروه پنجم المپيک ليون از فرانسه دست به کار بزرگي زد و در ورزشگاه آنفيلد با نتيجه 2-1 بر ميزبانش ليورپول غلبه کرد تا شاگردان "رافائل بنيتز" پس از دو شکست متوالي در ليگ برتر مقابل چلسي و ساندرلند،سومين باخت پياپي خود را نيز تجربه کنند.
در اين ديدار ابتدا ميزبان با گل دقيقه 41 "يوسي بنايون" پيش افتاد،اما گلهاي دقايق 72 و 90 "گونالونز" و "دلگادو" پيروزي ميهمان را رقم زد.
در ديگر بازي فيورنتينا با نتيجه پر گل 4-3 از سد ميزبانش دبرسني مجارستان گذشت.براي تيم ايتاليايي موتو (6 و 20)،جيلاردينو(10) و سانتانا(37) و براي نماينده مجارستان نيز ژويتکوويکس(2)،رودولف(28) و کوليبالي(88) گلزني کردند.
در گروه ششم يک نتيجه عجيب و باور نکردني رقم خورد؛جايي که بارسلونا به عنوان تيم مدافع عنوان قهرماني در ورزشگاه نيوکمپ 2-1 مغلوب تيم گمنام روسي روبين کازان شد.تنها گل آبي و اناري پوشان را ابراهيموويچ در دقيقه 48 به ثمر رساند.براي ميهمان سبزپوش نيز ريزانتسف در دقيقه 2 و گوکدنيز کارادنيز هافبک اهل کشور ترکيه در دقيقه 73 موفق به گلزني شدند.
در ديگر بازي اين گروه اينترميلان براي سومين بار پياپي متوقف شد و اين بار در ورزشگاه سن سيرو برابر ديناموکيف تن به تساوي 2-2 داد. براي نراتزوري استانکوويچ در دقيقه 35 و والتر ساموئل در دقيقه 47 و براي نماينده اوکراين ميخاليک در دقيقه 5 و لوسيو مدافع حريف در دقيقه 40 گلزني کردند.
در گروه هفتم گلاسکورنجرز در ورزشگاه "ايبروکس" 4-1 از ميهمانش اورزيچني روماني شکست خورد.در اين بازي بيلاسکو(32)، لافرتي(49 گل به خودي)، مک کلوچ (59 گل به خودي) و براندان(65) براي ميهمان و ريکاردو ويلانا مدافع اورزيچني در دقيقه 2 براي رنجرز گلزني کردند.
در ديگر بازي نيز سويا در زمين اشتوتگارت 3-1 حريف آلماني خود را مغلوب کرد.اسکيلاچي دو بار دقايق 23 و 72 و خسوس ناواس در دقيقه 55 براي تيم آندلوسي و السون در دقيقه 74 براي ميزبان گلزني کردند.
در گروه هشتم آرسنال در حالي که با گل دقيقه 36 "سسک فابرگاس" از ميزبانش آلکمار پيش افتاده بود، اما با گلي که مندز داسيلوا در دقيقه 93 به ثمر رساند،تن به تساوي 1-1 برابر حريف هلندي خود داد.
در آخرين بازي نيز المپياکوس در زمين خود با دو گل دقايق 43 و 93 "ميتروگلو" و "استولتيديس"" در برابر تنها گل دقيقه 37 "دي کامارگو"،2-1 ميهمانش استاندارد ليرژ را بدرقه کرد.

mahdi271
10-23-2009, 12:08 AM
پيكارهاي فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا ، چهارشنبه شب با برگزاري هشت ديدار ادامه يافت كه در مهم‌ترين مسابقات ، تيم‌هاي رئال مادريد و بايرن مونيخ طعم تلخ شكست را چشيدند.

از گروه يك ، تيم بوردو فرانسه كه ميزبان بايرن مونيخ آلمان بود در پايان با حساب دو بريك به برتري رسيد . جياني و پلانوس در دقايق ‪ ۲۹‬و ‪۴۰‬ براي ميزبان گل زدند و تنها گل بايرن مونيخ توسط جياني بازيكن بوردو در دقيقه ‪ ۶‬به اشتباه وارد دروازه خودي شد.

در ديگر ديدار حساس چهارشنبه شب تيم اث ميلان در ورزشگاه سانتياگو برنابوي مادريد موفق شد با حساب سه بردو برابر رئال به پيروزي برسد.

پاتو بازيكن برزيلي تيم ميلان در دقايق ‪۶۶‬و ‪ ۸۸‬و پيرلو در دقيقه ‪۶۲‬ گلهاي تيم ميهمان را ثبت كردند . گلهاي تيم رئال مادريد توسط رائول در دقيقه ‪ ۱۹‬و درنته در دقيقه ‪ ۷۶‬به ثمر رسيد.


* گروه يك
علاوه بر ديدار تيم‌هاي بوردو و بايرن مونيخ ، تيم‌هاي يوونتوس ايتاليا و مكابي رژيم صهيونيستي از گروه يك با هم ديدار كردندكه نماينده ايتاليا با يك گل پيروز شد.

چيه ليني مدافع يوونتوس در دقيقه ‪ ۴۷‬تنها گل اين بازي را به ثمر رساند.

در اين گروه ، تيم‌هاي بوردو - يوونتوس - بايرن مونيخ و مكابي به ترتيب با ‪ ۴ ،۵ ، ۷‬و بدون امتياز در رده‌هاي اول تا چهارم قرار دارند.


* گروه دو
تيم منچستر يونايتد انگليس ، مدعي اين گروه در زمين زسكا مسكو روسيه با يك گل به برتري رسيد كه زننده آن والنسيا در دقيقه ‪ ۸۶‬بود.در بازي ديگر اين گروه،تيم‌هاي ولفسبورگ آلمان و بشيكتاش تركيه به تساوي بدون گل رضايت دادند.

منچستر با كسب ‪ ۹‬امتياز از سه برد متوالي در صدر جدول اين گروه قراردارد و ولفسبورگ با ‪ ۴‬امتياز و تيمهاي زسكا و بشيكتاش به ترتيب با ‪۳‬و‪ ۱‬امتياز در رده‌هاي بعدي ايستاده اند.


* گروه سه
تيم ميلان ايتاليا در حساس‌ترين بازي چهارشنبه شب در زمين رئال مادريد اسپانيا با نتيجه سه بردو پيروز شد و مارسي فرانسه در خانه زوريخ از سوييس با يك گل به برتري رسيد.

در اين گروه ، رئال و ميلان شش امتيازي هستند و مارسي و زوريخ با سه امتياز در رده‌هاي بعدي قرار گرفته‌اند .


* گروه چهار
تيم چلسي انگليس يكي از مدعيان ، كه از اتلتيكو مادريد اسپانيا پذيرايي مي كرد با چهار گل به برتري رسيد تا با ‪ ۹‬امتياز در صدر جدول گروه چهارم قرار گيرد . سليمان كالو در دقايق ‪۴۱‬و‪ ، ۵۲‬فرانك لمپارد در دقيقه ‪ ۶۹‬و پيرا ( بازيكن اتلتيكو) در دقيقه ‪ ۹۰‬گلهاي اين بازي را ثبت كردند .

همچنين پورتو از پرتغال با حساب دو بريك از سد آپوئل قبرس گذشت .

پورتو با شش امتياز ، آپوئل و اتلتيكو با ‪ ۱‬امتياز در رده‌هاي بعدي قرار دارند .

pentoriko
11-25-2009, 10:15 PM
جدول گروه هاي E,F,G,H تا پايان هفته پنجم:


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg
نتايج بازهاي گروه هاي E,F,G,H هفته پنجم:

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg



چيه ليني مدافع يوونتوس در دقيقه ‪ ۴۷‬تنها گل اين بازي را به ثمر رساند.

مهدي جون كيه ليني درسته چيه ليني اشتباهه:46:

50cent
11-25-2009, 11:47 PM
دیشب بارسا دمش گرم با بازیکنای اماتورش اینترو زد.کلا با مورینیو حال نمیکنم :173:

pentoriko
11-26-2009, 12:36 AM
دیشب بارسا دمش گرم با بازیکنای اماتورش اینترو زد.کلا با مورینیو حال نمیکنم :173:

من تو ليگ قهرمانان طرفدار تيم هاي ايتاليايي هستم اما واقعا اينتر هيچي از نشونه هاي تيم هاي ايتاليايي رو نداره نه بازيكن ايتاليايي داره نه مربيو سبك بازي ايتاليايي واقعا آبرويِ ايتاليا رو برده:194:

==========

تا الان دقيقه 20


Champions League - Group A 21:04November 25
http://pnu-club.com/imported/2009/11/187.gif 19'Bayern Munich0 - 0Maccabi Haifa
http://pnu-club.com/imported/2009/11/187.gif 19'Bordeaux0 - 0Juventus


Champions League - Group B 21:04November 25
FTCSKA Moscow2 - 1 (http://www.livescore.com/default.dll/game?comp=cl_group_B&game=357190)Wolfsburg
http://pnu-club.com/imported/2009/11/187.gif 19'Manchester U.0 - 0Besiktas


Champions League - Group C 21:04November 25
http://pnu-club.com/imported/2009/11/187.gif 19'AC Milan1 - 1 (http://www.livescore.com/default.dll/game?comp=cl_group_C&game=357193)Marseille
http://pnu-club.com/imported/2009/11/187.gif 19'Real Madrid0 - 0Zurich


Champions League - Group D 21:04November 25
http://pnu-club.com/imported/2009/11/187.gif 19'APOEL Nicosia1 - 0 (http://www.livescore.com/default.dll/game?comp=cl_group_D&game=357197)Atletico Madrid
http://pnu-club.com/imported/2009/11/187.gif 19'FC Porto0 - 0Chelsea

pentoriko
11-26-2009, 02:33 AM
جدول گروه هاي A,B,C,D تا پايان هفته پنجم:

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg


نتايج بازي هاي گروه هاي A,B,C,D هفته پنجم:

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg

pnugirl
11-27-2009, 02:27 AM
من تو ليگ قهرمانان طرفدار تيم هاي ايتاليايي هستم اما واقعا اينتر هيچي از نشونه هاي تيم هاي ايتاليايي رو نداره نه بازيكن ايتاليايي داره نه مربيو سبك بازي ايتاليايي واقعا آبرويِ ايتاليا رو برده:194:

من که نمی دونم چرا کلا با فوتبال ایتالیا حال نمی کنم. من عشقم دوتا تیمه. منچستر و بارسا. هردو رو خیلی دوست دارم

pentoriko
11-27-2009, 12:05 PM
من تو ليگ قهرمانان طرفدار تيم هاي ايتاليايي هستم اما واقعا اينتر هيچي از نشونه هاي تيم هاي ايتاليايي رو نداره نه بازيكن ايتاليايي داره نه مربيو سبك بازي ايتاليايي واقعا آبرويِ ايتاليا رو برده:194:



اول يه نقل قول از خودم بزنم كه4شنبه شب يوونتوس هم دست كمي از اينتر:194:



من که نمی دونم چرا کلا با فوتبال ایتالیا حال نمی کنم. من عشقم دوتا تیمه. منچستر و بارسا. هردو رو خیلی دوست دارم

خوب نميدونم شما چند ساله داريد فوتبال نگاه ميكنيد

اما دليل داره اين دوست نداشتن شما:

1.تبليغات زياد ليگ انگليس خريد ستاره و هجومي بودن تيم ها + دفاع ِ ضعيف تيمهاشون كه راحت گل ميخورن.
2.قضيه كالچوپولي كه تو ايتاليا به وجود اومد.
3.كوچ ستاره ها از ليگ ايتاليا
4.پخش نشدن بازي هاي ايتاليا مثل سابق هست بطوري كه الان شبها بازي هاي بارسلون و رئال رو نشون ميده اگه نتونستن تصاوير رو بدزدن شايد بازي ِ تيمهاي ايتاليايي رو نشون بدن

البته ببخشيد ميگم ميدزدن چون اين يه واقعيت هستش

اِاِاِ مجري مياد ميگه تصاوير دريافتي از بازي هاي يووه مطلوب نيست(حالا چي از يه هفته قبل نوشته بازيِ منچستر ميخواد نشون بده:57:)

pnugirl
11-30-2009, 11:10 AM
خب راستش من چندسالی هست فوتبال رو دنبال می کنم. دلیل بی علاقگیم به فوتبال ایتالیا سبک بازیشونه. من بازی هجومی رو دوست دارم. فکر هم نمی کنم دفاع لیگ برتر انگلیس ضعیف باشه. البته به پای ایتالیایی ها نمی رسه. کلا ایتالیا به دفاعش معروفه اما خب توی فوتبال دفاع صرف کردن لذتی نداره.باید کنار دفاع بتونی خوب حمله کنی

pnugirl
02-23-2010, 04:13 PM
اشتوتگارت كه توسط كريستيان گروس سوئيسي هدايت مي‌شود، با استفاده از بازيكنان باتجربه‌اي چون لمان، هلب و پوگربيناك برابر ستارگاني چون پويول، توره، اينيستا، مسي، هانري و ابراهيموويچ قرار خواهند گرفت.

اين جدال به عنوان ديدار رفت دو تيم از مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان، در ورزشگاه مرسدس‌بنز‌ آره‌نا اشتوتگارت انجام خواهد گرفت.

تركيب احتمالي گزارش شده دو تيم براي اين جدال به شرح زير است:

* اشتوتگارت:
لمان، سلوتزي، تاسكي، دلفيره، مولينارو، تريش، خديرا، گبرهارت، ، هلب، كاكائو و پوگربيناك
سرمربي: كريستيان گروس
* بارسلونا:
ويكتور والدس، پويول، پيكه، ميليتو، ماكسول، بوسكتس، توره، ‌اينيستا، مسي، هانري، ابراهيموويچ
سرمربي: جوزپه گوارديولا

pnugirl
02-25-2010, 07:34 PM
خوزه مورینیو، مربی اینتر در صحبتهایی اعلام کرده که برای رسیدن به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا هنوز 90 دقیقه دیگر زمان باقی است.
اینتر در دیدار رفت توانست با نتیجه 1-2 در سن سیرو مقابل چلسی به برتری دست یابد.

مورینیو در پایان دیدار به رای گفت:« 4شنبه شب پیروزی معنای زیادی داشت ودر عین حال بی معنی بود. این تنها نیمه اول است و نیمه دوم در لندن برگزار خواهد شد.در زمین مسابقه، اموری بود که نمی توانستیم با بازیکنان در میان بگذاریم، چرا که هواداران سر و صدای فراوانی انجام می دادند.»

آقای خاص در ادامه به دفاع از ژولیو سسار پرداخت و گفت:«سسارسنگربان بزرگی است. او شاید می توانست درصحنه دریافت گل عکس العمل بهتری انجام دهد ولی در فرصتهای متعددی بخت گلزنی را از تیم حریف گرفت.من باید احساساتم را در دیدار برگشت لندن کنترل کنم.ما می خواستیم تهاجمی باشیم و بازی را تحت کنترل خود در آوریم و گلهای ما باعث شد تا چلسی از پای در بیاید.»

مورینیو همچنین با تلویزیون الجزیره مصاحبه کرد و اعلام کرد که به دیدار برگشت اطمینان دارد، چرا که زمانی که در استمقورد بریج خدمت می کرده، رکورد شکست ناپذیری خارق العاده ای به نام خود ثبت کرده. مورینیو گفت:« ما چلسی را در استمفورد بریج به خوبی می شناسیم.مورینیو در استمفورد بریج نمی بازد!»

pnugirl
04-08-2010, 11:41 AM
دیدار برگشت رقابتهای دور یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در حالی پایان یافت که با وجود برتری یونایتدی ها در این دیدار، این بایرن بود که به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

اولدترافورد، برای بار دوم در این هفته، شاهد ناکامی شاگردان سرالکس فرگوسن بود.اولین ناکامی شیاطین سرخ شنبه شب و مقابل چلسی رغم خورد و دومین ناکامی نیز حذف این تیم از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و نرسیدن به مرحله نیمه نهایی این رقابتها بود.

دیدار برگشت دو تیم منچستریونایتد و بایرن مونیخ در حالی آغاز شد که در دیدار رفت ورزشگاه آلیانس آرنا این تیم باواریایی بود که به برتری 1-2 دست یافته بود.

در حالی که شنیده می شد که وین رونی غایب این دیدار خواهد بود، دقایقی قبل از آغاز بازی، خبر حضور رونی در ترکیب اصلی تیم انگلیسی برروی وب سایتهای خبر قرار گرفت.بازی با حضور رونی در ترکیب یونایتد آغاز شد و در دقیقه سوم بازی بود که گیبسون توانست با پاس گلی تماشایی که از رونی دریافت کرده بود ، دروازه بایرن را باز کند.

دومین گل تیم میزبان نیز دقایقی بعد و در دقیقه 7 بازی توسط نانی از راه رسید تا بایرنی ها متعجب از بازی سرعتی و هجومی تیم میزبان، تا حدودی امیدشان را از دست بدهند.در دقایق میانی نیمه اول به نظر می رسید که رونی به دلیل عود کردن درد قوزک پایش در صدد خروج از ترکیب تیمش می باشد ولی او با غلبه بر درد، در زمین ماند تا برای موفقیت تیمش مبارزه کند.

انگلیسی ها در دقیقه 43 و توسط نانی به سومین گلشان نیز دست یافتند تا با روحیه ای مضاعف به پایان نیمه اول بیندیشند. یونایتد با نتیجه 0-3 از میهمانش پیش بود و همین نتیجه به منزله صعود تیم میزبان به مرحله نیمه نهایی بود؛ ولی این پایان کار نبود، چرا که اولیچ موفق شد تا با گلی که در دقیقه 43 وارد دروازه فان در سار نمود، روحیه را به اردوی باواریایی هاباز گرداند.

نیمه دوم دیدار با تسلط بیشتر تیم آلمانی بر توپ و میدان همراه بود و بااخراج رافائل که در پی خطایی بچه گانه، دومین کارت زردش را در جریان این دیدار دریافت و کارت قرمز را مقابل چهره اش دید، کار برای باواریایی ها به مراتب راحتتر شد.

بایرنی ها می دانستند در صورتی که بتوانند یک گل دیگر به ثمر برسانند، به دلیل گل زده بیشتر درخانه حریف، حتی در صورت تساوی با تیم میزبان، می توانند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند و این همان اتفاقی بود که در دقیقه 74 بازی رخ داد.

آرین روبن با ضربه ای تماشایی، فان در سار را مغلوب خود کرد تا بازی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به تساوی 4-4 کشیده شود

پس از آن بود که باواریایی ها سعی بر حفظ توپ و حفظ نتیجه ممکن داشتند و در نهایت نیز توانستند ، در طول دقایق باقی مانده از بازی، کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیرند و بدین ترتیب بایرن مونیخ در پایان دیدار برگشت و به رغم پیروزی یونایتد در این دیدار، به دلیل تساوی 4-4 دو تیم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت و گلهای زده بیشتر در خانه حریف، توانست مجوز حضور در دور نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و در این مرحله می بایست به مصاف المپیک لیون برود.

pnugirl
04-08-2010, 11:52 AM
المپیک لیون توانست به رغم شکست در دیدار چهارشنبه شب، برنده دوئل تمام فرانسوی مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا لقب گیرد

دیدار رفت دو تیم لیون و بوردو با برتری 1-3 لیون میزبان به اتمام رسیده بود و بوردو در دیدار 4شنبه درحالی میزبان لیون بود که تحت هر شرایطی به دنبال کسب یک نتیجه مطلوب برای صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابتها بود.

دیدار برگشت دو تیم تنها یک گل داشت که در دقیقه 45 بازی توسط مائوران شاماخ، بازیکن مراکشی الاصل بوردو به ثمر رسید.

شاگردان بلان به لطف همین گل توانستند در دیدار برگشت به پیروزی برسند ولی نتیجه دیدار رفت و نتیجه مجموع هر دو دیدار، حکم به صعود لیون به دور بعدی این رقابتها می داد.

بدین ترتیب بوردو از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا حذف و لیون به دور بعدی این رقابتها صعود کرد. شاگردان پوئل در جریان دیدار 4شنبه شب مقابل بوردو به خوبی مقاومت کردند و گرچه در لحظات پایانی نیمه اول این بازی، یک گل دریافت نمودند ولی در نهایت توانستند بازی را در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به نفع خود به پایان برند و نام خود را در جمع یکی از 4 تیم برتر اروپایی ثبت کنند.

بدین ترتیب المپیک لیون می بایست در دیدار مرحله نیمه نهایی مقابل بایرن مونیخ صف آرایی کند؛ دیداری که به مراتب آسان تر از دیدار دیگر این مرحله است.

درجریان این دیدار، لیون فرصتهای چندانی را خلق نمی کرد و البته تیم بوردو نیز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد ولی در نهایت این لیون بود که توانست تنها نماینده فرانسوی در مرحله نیمه نهایی این رقابتها لقب بگیرد.

pnugirl
04-20-2010, 12:25 PM
تيم ايتاليايي و اسپانيايي حاضر در نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا امشب(سه‌شنبه) با دو سيستم متفاوت مقابل يکديگر قرار مي‌گيرند.



تيم اينترميلان به رهبري خوزه مورينيو در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا در شرايطي در ديدار رفت اين پيکارها به مصاف بارسلونا‌، قهرمان فصل گذشته خواهد رفت که از سيستم 3-3-4 بهره مي‌گيرد.

براين اساس مربي پرتغالي راه‌راه پوشان ميلاني قصد دارد از مثلث ميليتو،‌ اتوئو و پاندوف در خط حمله براي گشودن دروازه حريف قدرتمند بهره گيرد.

در نقطه مقابل گوارديولا که از سفر خسته کننده با اتوبوس به ايتاليا ناراضي است، از روش 2-1-3-4 بهره خواهد گرفت. مربي کاتالان‌ها برخلاف ميزبان خواهد کوشيد از مسي،‌ ابراهيموويچ و هانري با ايجاد فاصله در خط حمله سود ببرد. براين اساس مسي و ابراهيموويچ کاملا در پيشاني حمله جاي خواهند گرفت و هانري کمي با فاصله عقب تر به عنوان يک هافبک هجومي( مهاجم کاذب) انجام وظيفه خواهد کرد.

ترکيب اعلام شده دو تيم:
اينترميلان:
دروازه‌بان:جوليوسزار
خط دفاع‌: مايکون،‌ لوسيو، ساموئل، زانتي
خط مياني: کامبياسو،‌ اسنايدر، تياگو
خط حمله: ميليتو، اتوئو، پاندوف
سرمربي: خوزه مورينيو

بارسلونا:
درواز‌ه‌بان: ويکتور والدس
خط دفاع: پويول، آلوز، پيکه، ماکسول
خط مياني( لايه اول): اينيستا، يحيي توره،‌ ژاوي
خط مياني(لايه دوم):هانري
خط حمله: ابراهيموويچ، مسي
سرمربي: جوزپه گوارديولا

pnugirl
05-23-2010, 11:43 AM
هانس يورگ بوت اظهار داشت: با وجود برتري بر حريف بايد با انصاف گفت كه اينتر شايسته كسب پيروزي بود. آنها از موقعيت‌هاي خود بهتر استفاده كردند و به برتري رسيدند.

اين دروازه‌بان 35 ساله كه شب گذشته در ديدار نهايي ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتياگوبرنابئو مادريد مغلوب 2 گل اينتر‌ميلان شد و امروز راهي تمرينات آماده‌سازي تيم ملي آلمان براي حضور در جام جهاني خواهد شد، عنوان كرد: همه ما از نتيجه بدست آمده بسيار ناراحت هستيم. بايد گفت اينتري‌ها بسيار خوب دفاع كردند. ما هم نتوانستيم بازي معمول هميشگي خود را ارائه كنيم. دفاع چندلايه تيم ايتاليايي چنين اجازه اي به ما نداد.
بوت كه به خاطر گلزني زياد از روي نقطه پنالتي به يكي از بهترين سنگربانان گلزن جهان از حيث گلزني مطرح است،‌ گفت: در خط حمله اينتر، ميليتو را داشت كه ما در اختيار نداشتيم. آنها در مجموع توان خارق‌العاده‌اي داشتند كه با اتكا با قدرت بسيار زياد دفاعي به بازي نهايي رسيد و برنده جام شد.

بايرن با اين نتيجه نتوانست پس از قهرماني سال 2001 بار ديگر به مقام نخست قاره برسد.

pnugirl
05-23-2010, 12:05 PM
در فینال این دوره از رقابت های جام قهرمانان اروپا، دو تیم اینترمیلان و بایرن مونیخ در مادرید به مصاف هم رفتند که شاگردان "مورینیو" موفق شدند با نتیجه 2-0 حریف آلمانی خود را شکست دهند.

در این دیدار نه چندان جذاب، اینترمیلان موفق شد در دقیقه 35 گل اول را توسط "میلیتو" وارد دروازه حریف کند. پس از آن تلاش بازیکنان بایرن برای به ثمر رساندن گل تساوی حاصلی نداشت و دو تیم با همان نتیجه 1-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم این مسابقه با یک موقعیت عالی گلزنی برای "مولر" و بایرن آغاز شد که این توپ با برخورد به پای "سزار" راهی دروازه نشد.
در ادامه اینتر با روی آوردن به بازی دفاعی، دروازه خود را بسته نگه داشت و شاگردان "ون خال" راه رسیدن به دروازه میلانی ها را پیدا نکردند تا "آلبرتو میلیتو" در دقیقه 70 دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند و به این ترتیب اینتر این فینال جام قهرمانان اروپا را با نتیجه 2-0 پیروز شود.

ضمن اینکه در اوایل نیمه اول مسابقه، توپ در محوطه جریمه اینتر با دست مدافع این تیم "مایکون" برخود کرد که داور این صحنه را پنالتی نگرفت.

به این ترتیب اینترمیلان پس از 45 سال، سرانجام یک بار دیگر قهرمان رقابت های جام قهرمانان اروپا شود.


اینترمیلان 2-0 بایرن مونیخ
گل های اینتر
دقایق 35 و 70: آلبرتو میلیتو

pnugirl
10-20-2010, 04:14 PM
سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا پس از پيروزي تيمش برابر ميلان گفت: به بازيكنانم افتخار مي‌كنم.خوزه مورينيو پس از پيروزي دو بر صفر تيمش برابر ميلان ايتاليا در نشست خبري تصريح كرد: در هر دو نيمه بهتر از ميلان بازي كرديم و نشان داديم كه كنترل ميدان در اختيار ما است. ميلان برابر تكنيك فردي مردان من تحقير شد و از لحاظ تاكتيكي هم به جز چند مورد كه طبيعي به نظر مي‌رسيد هرگز عقب نشيني نكرديم.
مورينيو در خصوص استفاده از بازيكنان در پست‌هاي متنوع گفت: قرار نيست هر بار كارشناسان سيستم بازي مرا به درستي حدس بزنند، براي هر بازي برنامه خاص خودش را داريم و در اين ديدار نيز برخي بازيكنان بايد در پست‌هاي تازه تغيير كرده خود بازي مي كردند.
مورينيو اضافه كرد: هدف اصلي ما اين است كه در گروه خود تيم اول باشيم، اكنون از 3 بازي 9 امتياز كسب كرده‌ايم و بايد به اقتدار كامل از اين گروه صعود كنيم.

O M I D
10-20-2010, 08:08 PM
http://pnu-club.com/imported/2010/10/1608.jpg

فابرگاس: گلم به شاختار را به مادرم تقدیم میکنم


کاپيتان تيم فوتبال آرسنال انگليس گفت: گلم را به شاختار دونتسک به مادرم هديه مي‌کنم.


سسک فابرگاس اظهار داشت: گلي که به شاختار دونتسک زدم را به مادرم هديه مي‌کنم. متاسفانه نمي توانستم بخاطر بازي همراه او باشم و در روز تولدش تبريک بگويم. گلم به حريف اوکرايني پيامي براي اين منظور بود.
اين بازيکن 23 ساله از سپتامبر گذشته بخاطر مصدوميت همسترينگ در بازي‌هاي لندني‌ها حضور نداشت، اما شب گذشته در ديدار سوم از دورگروهي ليگ قهرمانان اروپا موفق شد گل سوم يارانش را در دقيقه 60 از روي نقطه پنالتي در پيروزي 5 بر يک به ثمر رساند.
وي افزود: با توجه به مصدوميتم، مي‌خواستم حدود 70 دقيقه در بازي باشم. در زمان خوبي هم گل سوم را زدم. چون آزمايش خوبي دادم.
فابرگاس ادامه داد: حضور در اين بازي و گلزني در آن به بهبود شرايط روحي من کمک کرد. ما برنده بازي مهمي شديم.

O M I D
10-20-2010, 08:10 PM
مربی میلان: نتیجه بازی تو همون 15 دقیقه رقم خورد


سرمربي تيم فوتبال آث ميلان ايتاليا پس از شکست دو بر صفر تيمش برابر مادريد گفت: سرنوشت بازي در پانزده دقيقه اول رقم خورد.


ماکسي آلگري با ستايش بازي خوب رئال مادريد در نيمه اول گفت: در نيمه دوم بهتر از حريف بازي کرديم اما تاکتيک خاص مورينيو اجازه نفوذ مردان را به منطقه خطر نمي‌داد. رئال مادريد تنها در 15 دقيقه اول بازي خوب بازي کرد و پس از آن با ارائه يک بازي بسيار بسته عملا نتيجه را به سود خود رقم زد و آن را بدون تغيير حفظ کرد.
وي ادامه داد: روز، روز ما نبود و رئال مادريد بهتر از ما بازي کرد اما اگر بازي نيمه دوم خود را در سن‌سيرو تکرار کنيم شک ندارم که رئال مادريد را شکست خواهيم داد.
بازي بعدي ميلان در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادريد است و آلگري آن را فرصتي براي رهايي از فشار هواداران خشمگين تيم خود مي‌داند.

http://pnu-club.com/imported/2010/10/124.gif

O M I D
11-01-2010, 07:59 PM
لمپارد غايب چلسي مقابل اسپارتاك


مرد شماره دو تيم چلسي گفت: امکان استفاده از فرانک لمپارد در بازي ليگ قهرمانان اروپا وجود ندارد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg ري ويليکينز اظهار داشت: با توجه به وضعيت اين هافبک برجسته در دوره نقاهتش، نمي‌توانيم ريسک کنيم و در ديدار چهارشنبه شب برابر اسپارتاک‌مسکو از وجودش استفاده کنيم.
لمپارد 32 ساله مدت‌ها است که گرفتار مصدوميت بوده و حتي دوره نقاهتي را بابت عمل جراحي آن پشت سر گذاشته است.
ويليکينز که پس از کارلو آنجلوتي، نفر دوم در تصميمات فني استامفوردبريجي‌ها است، افزود: پزشکان در آخرين معاينات انجام‌گرفته اجازه دادند در بازي هفته آينده مقابل ليورپول در آنفيلد و در ليگ برتر از وجود لمپارد استفاده کنيم.
او اضافه کرد: وضعيت سلامتي بازيکن براي ما بيش ازهر چيز اهميت دارد لذا مايل نيستيم با استفاده از او خللي درروند معالجه‌اش بوجود آيد.

O M I D
11-01-2010, 08:01 PM
ليگ قهرمانان اروپا/ بيشترين سهم به داوران آلماني رسيد


داوران آلماني بيشترين سهم از سري اول مسابقات دور چهارم ليگ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص دادند.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg در پي اعلام هشت داور ديدارهاي شب نخست اين مرحله (اولين هفته دور برگشت، فردا شب) بيشترين سهم قضاوت 8 مسابقه نخست از آن داوران ژرمن‌ها شده است.
بر اين اساس فليکس بريش، مسئوليت کنترل قوانين بازي والنسيا اسپانيا و گلاسکورنجرز را خواهد داشت. همچنين ولفگانگ اشتارک، ديگر داور ممتاز اين کشور اروپايي مصاف بورسااسپور و منچستريونايتدانگليس را در ترکيه قضاوت خواهدکرد.
فهرست داوران بازي‌ها اينگونه اعلام شده است:
تاتنهام انگليس - اينترميلان ايتاليا
داور: ويکتور کاساي - مجارستان
بنفيکا پرتغال - ليون فرانسه
کريگ تامپسون از اسکاتلند
والنسيا اسپانيا - گلاسکورنجرز اسکاتلند
داور:فليکس بريش از آلمان
کپنهاگ دانمارک - بارسلونا اسپانيا
داور :‌پاول کريستيان بالاج از روماني
وردربرمن آلمان - توانت‌آنشده هلند
داور:‌آلن هامر از لوگزامبورگ
بورسااسپورترکيه - منچستريونايتد انگليس
داور: ولفگانگ اشتارک از آلمان
هاپوئل رژيم صهيونيستي- شالکه آلمان
داور:‌فرانک دبکلر از بلژيک
روبين‌کازان روسيه - پاناتينايکوس يونان
داور: توني چپرو از فرانسه

O M I D
11-01-2010, 08:01 PM
فرديناند و گيگز، غايبان يونايتد در سفربه ترکيه


ريو فرديناند و رايان گيگز نتوانستند تا با کاروان باشگاه منچستريونايتد براي ديدار با بورساسپور به ترکيه سفر کنند.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg ستاره باتجربه خط میانی در جریان دیدار تیمش مقابل وست بروموویچ از ناحیه همسترینگ آسیب دید و پس از آن برای 4 دیدار از همراهی تیمش محروم ماند و با سفر نکردن به ترکیب، شانس حضور در پنجمین دیدار متوالی را از دست داد.
سران باشگاه یونایتد هنوز دلیل دقیق غیبت فردیناند در این لیست را اعلام نکرده اند؛ او دردیدار مقابل تاتنهام ،90 دقیقه در زمیان مسابقه بود.
اندرسون، جانی اوانس، فدریکو ماکدا و گری نویل هم در لیست فرگوسن برای این دیدار جایی ندارند
لیست بازیکنان فراخوانده شده برای دیدار منچستر مقابل بورساسپوربدین ترتیب است: فان در سار، آموس، کوژاک ، اورا، براون، ویدیچ، اسمالینگ، رافائل، فابیو، اوشی، ایکرم، اسکولز، اوبرتان، به به ،فلچر، کریک، پارک، نانی، برباتوف و ارناندس

O M I D
11-01-2010, 08:02 PM
ليگ قهرمانان اروپا
فان‌درفارت به بازي با اينترميلان نمي‌رسد


باشگاه تاتنهام انگليس اعلام کرد هافبک هلندي اين تيم به بازي فردا شب با قهرمان اروپا نخواهد رسيد.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg رافائل فان‌درفارت به علت مصدوميت همسترينگ قادر نخواهد بود سفيدپوشان را در بازي سه شنبه که در خانه انجام مي‌شود همراهي کند.
اين ستاره ملي‌پوش که ابتداي فصل جاري از رئال‌مادريد جدا شد، در 9 بازي که براي تيم بريتانيايي بازي کرده، 5 گل زده است.
فان در فارت 27 ساله که در ازاي امضاي قراردادي 8 ميليون پوندي به ليگ برتر آمد، از اين بابت که نمي‌تواند هم‌تيمي‌هايش را مقابل اينترميلان، فاتح فصل گذشته اين مسابقات همراهي کند، اظهار تاسف کرد.
مصاف رفت اين دو تيم در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا با برتري 4 بر 3 نراتزوري‌ها به پايان رسيد.

O M I D
11-02-2010, 06:56 PM
رئال، بايرن، چلسي و آرسنال در تدارك صعود


چهار تيم بزرگ رئال‌مادريد اسپانيا، باير‌ن‌مونيخ آلمان، چلسي و آرسنال انگليس در تلاش براي قطعي‌ کردن صعود خود به دور حذفي ليگ قهرمانان اروپا هستند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg فردا شب (چهارشنبه) در ادامه مسابقات دور چهارم از مرحله گروهي اين پيکارها چهار تيم مذکور با کسب حداکثر امتيازات ممکن (9امتياز) سعي فراواني دارند به هر سه امتياز رسيده تا خيال خود و هوادارانشان را براي صعود راحت کنند.
براين اساس رئالي‌ها در زمين آ.ث‌ميلان ايتاليا شب سختي را پيش رو خواهند داشت. در ديدار رفت مردان خوزه مورينيو موفق شدند در سانتياگوبرنابئو 2 بر صفر پيروز ميدان شوند و قدرت خويش را به روسونري‌ها نشان دهند.
بايرن‌مونيخ نيز در روماني به ميهماني کلوژ مي‌رود. ژرمن‌ها که در ديدار رفت با چاشني شانس 3 بر 2 پيروز شدند، در غياب بازيکناني مثل کلوزه دنبال برد هستند.
آرسنال نيز همچون دو تيم نامي ديگر در ضيافت ميهماني شرکت خواهد کرد و مردان آرسن ونگر که در بازي رفت 5 بر يک غوغا کردند، برابر شاختاردونتسک قرار خواهند گرفت.
در اين ميان چلسي که در بازي رفت 2 بر صفر پيروز شد، در استامفوردبريج حريف جنگنده‌اي همچون اسپارتاک مسکو روسيه را پيش رو دارد.
برنامه ساير مسابقات:
بازل سوئيس- رم ايتاليا
بازي رفت: برد 3 بر يک بازل
زيلينا اسلوواکي - المپيک مارسي
بازي رفت: برد يک برصفر مارسي
اوسر فرانسه - آژاکس هلند
بازي رفت: ‌برد 2 بر يک آژاکس
پارتيزان صربستان - براگا پرتغال
بازي رفت: برد 2 بر صفر براگا
گروه‌پنجم:
1-بايرن‌مونيخ آلمان 9 امتياز
2-بازل ‌سوئيس 3 امتياز
3-کلوژ روماني 3 امتياز
4-رم ايتاليا 3 امتياز
گروه ششم:
1-چلسي انگليس 9 امتياز
2-اسپارتاک‌ روسيه 6 امتياز
3-المپيک مارسي فرانسه 3 امتياز
4- زيلينا اسلوواکي بدون امتياز
گروه هفتم:
1-رئال‌مادريد 9امتياز
2-آ.ث‌ميلان ايتاليا 4 امتياز
3-آژاکس هلند 4 امتياز
4-اوسر فرانسه بدون امتياز
گروه هشتم:
1-آرسنال انگليس 9 امتياز
2-شاختار 6امتياز
3-براگا 3 امتياز
4-پارتيزان بدون امتياز

O M I D
11-02-2010, 06:57 PM
رونالدو: براي پيروزي مي‌رويم


مهاجم پرتغالي رئال مادريد گفت: اطمينان داشته باشيد که براي پيروزي به سن‌سيرو مي‌رويم.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg "کريستيانو رونالدو" تصريح کرد: بازي با ميلان براي دومين بار در مرحله گروهي مي‌تواند يکي ديگر از ديدار‌هاي بزرگ اين فصل را رقم بزند. هر دو تيم مجموعه‌اي از بزرگ‌ترين بازيکنان دنيا را در اختيار دارند و بسياري از خبرنگاران و عکاسان براي پوشش خبري اين بازي بزرگ به سن‌سيرو مي‌آيند.
وي افزود: فشار زيادي روي بازيکنان و مربيان دوتيم وجود دارد اما ما براي پيروزي مي‌رويم و هدفي غير از اين نداريم. براي من تساوي در سن‌سيرو هيچ تفاوتي با شکست ندارد و براي باز کردن دروازه حريف برنامه دقيقي داريم.
رئال مادريد و آ.ث ميلان فردا شب در سن‌سيرو به مصاف يکديگر مي‌روند. در بازي رفت رئال مادريد با گل زودهنگام رونالدو و گلزني مسعود اوزيل 2 بر صفر به پيروزي رسيد.

O M I D
11-02-2010, 06:58 PM
آلگري: براي شكست رئال مادريد برنامه داريم


سرمربي تيم فوتبال ميلان گفت: اشتباهات گذشته را تکرار نخواهيم کرد و براي شکست رئال مادريد برنامه داريم.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg "ماسيميليانو آلگري" سرمربي آ.ث ميلان در آستانه بازي تيمش برابر رئال مادريد گفت: شکست در برنابئو را جبران مي‌کنيم و هواداران مطمئن باشند با تمام قدرت براي يک پيروزي تاريخي و قاطعانه وارد ميدان خواهيم شد.
"آلگري" اظهار داشت: در جنگ تاکتيکي شکست نمي‌خوريم و بازيکنان رئال مادريد را به دقت زير نظر خواهيم داشت. اشتباهات فردي بازيکنان تکرار نمي‌شود و با قدرت براي پيروزي مي‌جنگيم.
رئال مادريد و آ.ث ميلان فردا شب در سن‌سيرو به مصاف يکديگر مي‌روند. در بازي رفت رئال مادريد با گل زودهنگام رونالدو و گلزني مسعود اوزيل 2 بر صفر به پيروزي رسيد.

O M I D
11-02-2010, 06:58 PM
ليگ قهرمانان اروپا
خديرا: دفاع رمز موفقيت در جدال رئال و ميلان است


هافبک آلماني تيم فوتبال رئال‌مادريد گفت: رمز موفقيت رئال‌مادريد يا آ.ث.‌ميلان در بازي چهارشنبه‌شب داشتن خط دفاع قوي است.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg سامي خديرا اظهار داشت: فکر مي‌کنم هريک از دو تيم رئال يا ميلان براي کسب موفقيت به دفاعي کاملا منسجم در جدال فوق نياز دارند. در واقع کليد موفقيت در خطوط دفاعي دو تيم است و هريک بتوانند محکم دفاع کنند، برنده از زمين خارج خواهند شد.
او ادامه داد: هر دو تيم آماده و به قدر کافي هماهنگ هستند. در اين حال هريک که دفاع را بدون نفوذ باقي نگه دارند و از فرصت‌ها بطورکامل بهره بگيرند، برد را به نام خود مي‌نويسند.

O M I D
11-02-2010, 06:59 PM
رونالدينيو: دوست دارم برابر رئال مادريد بازي كنم


مهاجم برزيلي تيم فوتبال باشگاه ميلان ايتاليا گفت: مشکلي نداشته و دوست دارم برابر رئال مادريد بازي کنم.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg رونالدينيو تصريح کرد: مشکل جسمي من برطرف شده و پزشکان نيز نامم را از فهرست خود حذف کرده‌اند. از مربي تيم مي خواهم خوش بين باشد و بداند که براي گلزني به رئال مادريد بمبي از انگيزه هستم.
رونالدينيو ادامه داد: اين اولين باري نيست که عطش گشودن دروازه کاسياس را دارم و مي‌دانم که چگونه او را از پاي دربياورم.
رئال مادريد و آ.ث ميلان چهارشنبه در سن‌سيرو به مصاف يکديگر مي‌روند. در بازي رفت رئال مادريد با گل زودهنگام رونالدو و گلزني مسعود اوزيل با نتيجه دو بر صفر به پيروزي رسيد.

O M I D
11-02-2010, 07:00 PM
فابرگاس" بازي با "شاختاردونتسک" را از دست داد


"سسک فابرگاس" به دليل آسيب ديدگي از ناحيه زانو قادر به همراهي تيم آرسنال در ديدار با شاختاردونتسک اوکراين در چارچوب رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا نيست.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg هافبک آرسنال به همراه این تیم برای بازی روز چهارشنبه به اوکراین سفر نکرد و آرسن ونگر امیدوار است این بازیکن به بازی روز یکشنبه مقابل نیوکاسل در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلستان برسد.
مربی آرسنال در این خصوص اظهار داشت: او این شانس را دارد که به بازی یکشنبه هفته آینده مقابل نیوکاسل برسد اما برای بازی چهارشنبه شب مقابل شاختار دونتسک، ریسک نمی کنیم. فابرگاس کشیدگی عضله ندارد و فقط در ناحیه آسیب دیده کمی درد احساس می کند.
سه بازیکن دیگر آرسنال به نام‌های "آلکس سانگ"، "آندری آرشاوین" و "دنیلسون" هم برای بازی با شاختاردونتسک آماده نیستند. ونگر در خصوص این بازیکنان گفت: آلکس همچنان از ناحیه ساق پا مشکل دارد اما شانس بازی دارد. آرشاوین و دنیلسون احتمالا به این بازی نمی رسند. اما فقط در خصوص فابرگاس می توانم با قطعیت بگویم که به این بازی نمی رسد.

O M I D
11-02-2010, 07:01 PM
برنامه بازيهاي سه شنبه ليگ قهرمانان اروپا


امشب در اروپا دور چهارم ( دور اول از بازيهاي برگشت) مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد و اين بازيها در گروه A تا D دنبال مي شوند.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg

بازیهای دور برگشت در گروه A در حالی آغاز می شود که در سه دیدار دور رفت، اینتر با کسب 7 امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد و تاتنهام با 4 امتیاز در رده دوم است. وردربرمن و توئنته هم هرکدام با 2 امتیاز در رده های بعدی هستند.
در گروه B،لیون با کسب هر 9 امتیاز ممکن از سه دیدار دور رفت، در صدر جدول گروه قرار گرفته. شالکه با 6 امتیاز در رده دوم است و بنفیکا با 3 امتیاز و هاپوئل تل آویو بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم هستند
اوضاع در گروه C با صدرنشینی منچستریونایتد دنبال می شود. تیم فرگوسن با 7 امتیاز صدرنشین پروهش است و گلاسکو رنجرز با 5 امتیاز در رده دوم است. والنسیای 4 امتیازی سوم است و بورساسپور ترکیه بدون کسب امتیازی، امید کمی برای صعود به دور بعد دارد
در نهایت در گروه D، بارسلونا با 7 امتیاز اول است و تیمهای کپنهاگن و روبین کازان با 6 و 2 امتیاز رده های دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند. پاناتینایکوس هم با تنها یک امتیاز در رده چهارم است.
برنامه دیدارهای سه شنبه لیگ قهرمانان اروپابدین ترتیب است:
گروه A
* تاتنهام - اینتر
*وردربرمن - توئنته
گروه B
*هاپوئل تل آویو- شالکه
*بنفیکا – المپیک لیون
گروه C
*والنسیا – گلاسکو رنجرز
*بورساسپور- منچستریونایتد
گروه D
*روبین کازان – پاناتینایکوس
*اف سی کپنهاگن- بارسلونا

O M I D
11-03-2010, 06:26 PM
زلاتان: چرا نتوانيم رئال را ببريم;ميلان بهتر از رئال است


زلاتان ابراهيموويچ مطمئن است که ميلان مي تواند مقابل رئال مادريد به برتري برسد
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg

زلاتان ایبراهیموویچ در صحبتهایی اعلام کرده که میلان می تواند رئال مادرید راشکست دهد و در عین حال به این نکته اشاره کرده که روسونری عزمش را جزم کرده تا حداکثر امتیازات حساس دیدار چهارشنبه شب سن سیرو را کسب کند.
میلان در دیدار رفت دو تیم در سانتیاگو برنابئو نتوانست نمایش چندان قابل قبولی را به اجرا بگذارد و ایبراهیموویچ معتقد است که آنها باید با غلبه بر رئال در سن سیرو، به جایگاه مناسبی بازگردند.
زلاتان در صحبتهایی به خبرنگاران گفت:« ما باید نهایت تلاشمان را به کار بگیریم تا نتیجه دیدار رفت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تکرار نشود.آنها در آن بازی، کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند. ما خیلی کند بودیم ولی اگر بتوانیم بازی متفاوتی را به نمایش بگذاریم، می توانیم از سد رئال عبور کرده و نشان دهیم که از آنها قوی تریم.»
ایبرا ادامه داد:« من همیشه آماده ام تا برای میلان فداکاری کنم و پیشرفت کنم . برای موفقیت به اینجا آمده ام و احساس مسئولیت زیادی دارم.باید با بازی میلان تطبیق بیابم .من همیشه پا به توپ قوی تر هستم.»

O M I D
11-03-2010, 06:26 PM
اتوئو: مورينيو عامل قهرماني ما در چمپيونز ليگ بود


مهاجم کامروني نرآتزري از اينکه زير نظر مورينيو در پست متفاوتي بازي مي کرد، ابراز رضايت کرد اما خوحال است که در رقابت هاي اين فصل بار ديگر به عنوان يک سنتر فوروارد به ميدان مي رود.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg
ساموئل اتوئو، مهاجم اينتر، معتقد است که ژوزه مورينيو هرمي بود که به اين تيم اجازه صعود داد تا بتواند با قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا، به قله فوتبال اروپا برسد.
اتوئو از اينکه زير نظر مورينيو در پست متفاوتي بازي مي کرد، ابراز رضايت کرد اما خوحال است که در رقابت هاي اين فصل بار ديگر به عنوان يک سنتر فوروارد به ميدان مي رود.
او در مصاحبه با کوريه ره دلو اسپورت گفت:" از اينکه بار ديگر به عنوان مهاجم بازي مي کنم، خوشحالم. من اين پست را بيش از همه دوست دارم. فصل قبل پذيرفتم که در فاصله بيشتري از دروازه بازي کنم زيرا مورينيو مي داند چطور بازيکنانش را متقاعد کند.
او به من اطمينان داد اگر در اين پست بازي کنم، مي توانم قهرمان اروپا شوم. او يک محرک بزرگ است."

O M I D
11-03-2010, 06:27 PM
بنتيس: با پوششي بهتر مي‌توانستيم بازنده نباشيم


سرمربي تيم فوتبال اينترميلان ايتاليا گفت: اگر در پوشش يک برابر يک بهتر عمل مي‌کرديم، برابر تاتنهام شکست نمي‌خورديم.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg "رافائل بنيتس" اظهار داشت: تاتنهامي‌ها در بازي برابر ما با سرعت زياد کار کردند و اغلب موقع حمله خطرناک نشان دادند. در ميان بازيکنان آنها، گرت بال بازيکني خارق‌العاده بود. با اين بازي که او نشان داد، فکر نمي‌کنم به اين راحتي بتوان او را از حرکت بازداشت. به اعتقاد من اگر در حالت يک به يک در پوشش بهتر کار مي‌کرديم،‌اين نتيجه رقم نمي‌خورد.
سرمربي اينترافزود‌: در موقع حمله مايکون خوب حضور داشت ولي او نيز مثل ساير بازيکنان موقع دفاع با مشکل مواجه مي‌شد به خصوص برابر بال که اغلب جا ماند.
اين مربي اسپانيايي که تابستان از ليورپول انگليس جدا شد و زمام امور ايتاليايي‌ها را قبول کرد،‌ ادامه داد: بازيکنانم مي‌دانند که در خانه تاتنهام به هيچ وجه بازي خوبي ارائه نکردند. پس بايد برخيزند و با کار و تلاش زياد براي آينده در مقام جبران برآيند.
اينتر که تحت رهبري خوزه مورينيو(مربي پرتغالي و کنوني رئال‌مادريد) 5 ماه قبل به مقام نخست ليگ قهرمانان رسيد، شب گذشته 3 بر يک مغلوب لندني‌ها شد.

O M I D
11-03-2010, 06:28 PM
ردنپ: هواداران هرگز انتقام از اينتر را فراموش نخواهند كرد


سرمربي تيم فوتبال تاتنهام گفت: با کسب برد 3 بر يک مقابل اينترميلان هيچ‌وقت تماشاگران‌مان اين نتيجه را از ياد نخواهند برد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg "هري ردنپ" عنوان کرد: فکر مي‌کنم شب بسيار دل‌انگيزي را با کسب برد 3 بر يک تجربه کرديم. از خط حمله تا درون دروازه خارق‌العاده بازي کرديم. خيلي خوب توانستيم قهرمان قاره را تحت فشار قرار دهيم و آنقدر نبرد کنيم که حريف بازنده شود.
وي افزود: بدين خاطر از تک تک نفراتم به خاطر ارايه کيفيتي خارق‌العاده راضي هستم. فکر مي‌کنم با اين نتيجه در وضعيت خيلي خوبي در گروه خود قرار گرفتيم و همه هواداران به خاطره‌اي بسيار دل‌انگيز در وايت‌هارت‌لين رسيدند.
"ردنپ" از نقش گرت بال، ستاره جوانش نيز در اين بازي تقدير کرد و اظهار داشت: در اين بازي بال خارق‌العاده کار کرد. اين بازيکن جوان مي‌تواند بدود، بدود و باز هم بدود بدون آنکه خسته شود. او در بازي با اينتر در حقيقت مقابل تيمي بازي کرد که يکي ازبهترين مدافعين راست جهان را در خدمت داشت. کاري که او انجام داد، به خوبي مشخص مي‌کند در دو بازي چه کار با عظمتي انجام داده است. به نظر من گرت بال از استعداد و توان بالايي برخوردار است. منظورم فقط سرعتش‌ نيست. بلکه دوندگي بي‌اندازه‌اش که واقعا حيرت‌انگيز است. خيلي خوب مي‌تواند سانتر کند و پاس به جلو بدهد. از قدرت شوتزني، دريبل‌زني و سرزني بالايي نيز برخوردار است. همه اين کارها را نيز به سادگي انجام مي‌دهد.
شاگردان سفيدپوش "ردنپ" موفق شدند دیشب با کسب برد 3 بر يک انتقام باخت 4 بر 3 بازي رفت در ليگ قهرمانان را از مدافع قهرماني گرفت.

O M I D
11-03-2010, 06:28 PM
درگيري فيزيكي گوارديولا و سولباكن


سرمربيان دو تيم فوتبال بارسلونا و کپنهاگن پس از بازي با يکديگر درگير شدند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg پادرمياني سرخيو بوسکتس، مهاجم جوان بارسلونا باعث شد درگيري شديد بين گوارديولا، سرمربي بارسلونا و استال سولباکن، سرمربي کپنهاگن دانمارک خاتمه پيدا کند.
علت اصلي درگيري اعتراضي بود که طرف دانمارکي به نحوه قضاوت داور داشت و گويا سعي مي‌کرد اين مسئله را به همتاي کاتالونيايي خود نيز گوشزد کند اما کساني که گروه بارسلونا در ليگ قهرمانان را زير ذره‌بين دارند مي‌دانند که اين درگيري ريشه در بازي رفت دارد، جايي که دروازه‌بان دوم بارسلونا، پينتو مهاجم حريف با سوت و حرکات نمايشي خود وي را به اشتباه انداخت و به او زيرکانه القا کرد که در منطقه آفسايد قرار دارد.
پس از آن بازي گوارديولا از دروازه‌بان تيمش دفاع کرد و کار او ستود و سرمربي تيم دانمارکي نيز پپ را فردي فريبکار و ناآگاه از روح پاک فوتبال توصيف کرد.
دیشب نيز خطاي بسيار خطرناک والدس، دروازه‌بان بارسلونا روي صورت اندوي از سوي داور کاملا ناديده گرفته و حتي از سوي گوارديولا سالم و بدون مشکل انگاشته شد.

O M I D
11-03-2010, 06:29 PM
ليگ قهرمانان اروپا
سولباكن: گوارديولا خودخواه و كم‌عقل است


سرمربي تيم فوتبال کپنهاگن دانمارک پس از بازي برابر بارسلونا همتاي کاتالونيايي خود را فردي خودخواه و کم‌عقل خواند.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg استال سولباکن که از ناداوري در بازي تيمش برابر بارسلونا به شدت عصباني بود گفت: از گوارديولا پرسيدم که آيا ناداوري داور را قبول داري يا خير اما او با الفاظ زشتي مرا به جوسازي و بهانه تراشي متهم کرد. من براي چه بايد بهانه تراشي مي‌کردم وقتي تيمم قهرمان 6 جام در سال گذشته را متوقف کرده است.
وي افزود: کسي که سرمربيگري در بارسلونا توهم آقايي در فوتبال جهان را برايش ايجاد کند فردي کم‌عقل و بي‌ظرفيت است.
پادرمياني سرخيو بوسکتس، مهاجم جوان بارسلونا باعث شد درگيري شديد بين گوارديولا و استال سولباکن، سرمربي کپنهاگن دانمارک خاتمه پيدا کند.
بارسلونا در بازي شب گذشته در خانه کپنهاگن تن به تساوي يک بر يک داد.

O M I D
11-03-2010, 06:29 PM
ليگ قهرمانان اروپا
ونگر: سلامتي فابرگاس از هر چيزي مهم‌تر است


سرمربي آرسنال در آستانه ديدار با شاختاردونتسک گفت: براي ما سلامت فابرگاس بيش از هر چيزي اهميت دارد.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg آخرين اخبار کسب شده از اردوي تيم لندني حکايت از اين نکته دارد که سسک فابرگاس به خاطر مصدوميت همسترينگ، دربازي ليگ قهرمانان (جدال امشب برابر شاختاردونتسک) مورد استفاده قرار نخواهد گرفت اما آرسن ونگر اظهار داشت براي جدال روز يکشنبه آينده مقابل نيوکاسل‌يونايتد در ورزشگاه الامارات، شانس حضور هافبک 23 ساله زياد است.
ونگر اظهار داشت: به سسک براي بازي با شاختار فشار وارد نکرديم. براي ما سلامت او بيش از هر چيزي اهميت دارد. وقتي سلامت خود را باز يابد، مي‌تواند مورد استفاده واقع شود. براي اين منظور شرايط فابرگاس را قبل ازبازي با نيوکاسلي‌ها کاملا چک خواهيم کرد. اگر شرايط مناسب باشد، به ترکيب اضافه خواهد شد.
ياران ونگر در بازي رفت با حريف اوکرايني موفق شدند پيروزي 5 بر يک را به نام خود ثبت کنند.

O M I D
11-03-2010, 06:30 PM
ليگ قهرمانان اروپا
آنجلوتي: با دروگبا مي‌توان فيناليست ليگ قهرمانان شد


سرمربي تيم فوتبال چلسي گفت: با وجود يک ديديه دروگبا آماده‌ مي‌توان تا بازي نهايي ليگ قهرمانان پيش رفت.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg کارلو آنجلوتي اظهار داشت: ‌اطمينان دارم با وجود اين گلزن قدرتمند آفريقايي مي‌توانيم امسال به خيلي از موفقيت‌‌ها و عناوين برسيم. وقتي دروگبا آماده و سرحال باشد، دسترسي به دروازه‌ حريف به راحتي صورت خواهد گرفت.
اين مربي که چند روز قبل از بخت اندک ستاره ساحل‌عاجي‌اش براي کسب عنوان بهترين بازيکن سال به خاطر عدم حضور در فينال ليگ قهرمانان سال گذشته سخن گفت، افزود: توانايي چنين بازيکني بسيار زياد است و من اطمينان خاطر دارم اگر امسال او را بدون مصدوميت در اختيار داشته باشي، مي‌توانيم نسبت به فصل قبل حتي بهتر عمل کرده و با او تا فينال قهرماني اروپا پيش نيز برويم. البته براي آنکه بازي‌هاي خارق‌العاده‌اي انجام دهيم، نياز است که همه نفرات را در اختيار داشته باشيم.
چلسي امشب در ليگ قهرمانان با اسپارتاک مسکو بازي دارد.

O M I D
11-03-2010, 06:30 PM
اعتراف بنيتس به برتري تيم تاتنهام


سرمربي تيم فوتبال اينترميلان ايتاليا بعد از شکست در خانه تاتنهام، به برتري تيم حريف اعتراف کرد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg
به گزارش روز چهارشنبه ساکر نت، تيم مدعي اينترميلان و مدافع عنوان قهرماني ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا (چمپيونزليگ) سه شنبه شب مقابل تاتنهام تن به شکست ‪ ۳‬بر ‪ ۱‬داد.
در اين بازي رافائل فان درفارت توانست با گل نخست تاتنهام در دقيقه ‪،۱۸‬ شروعي رويايي را براي اين تيم رقم بزند. بعد از او هم پيتر کراوچ و رومن پاوليچنکو در دقايق ‪ ۷۳‬و ‪ ۸۹‬براي ميزبان گلزني کردند.
تک گل اينترميلان را هم ساموئل اتوئو در دقيقه ‪ ۸۳‬به ثمر رساند.
رافائل بنيتس سرمربي اينترميلان بعد از بازي گفت: بازيکنان تاتنهام از نظر جسماني از ما قوي تر و سريع تر بودند. هر وقت ما توپ را از دست مي‌داديم ، آنها خيلي خطرناک مي‌شدند.
سرمربي سابق ليورپول همچنين تصديق کرد که باله مهاجم ‪ ۲۱‬ساله تيم مقابل مايکون مدافع اينتر را حسابي به دردسر انداخته بود.
بنيتس افزود: باله خيلي سريع بود و از نظر جسماني قدرت زيادي داشت. متوقف کردن او کار راحتي نبود.
اين مربي اسپانيايي در ادامه از اينکه شاگردانش نتوانستند وظايف خود را به درستي در وايت هارت لين انجام دهند ابراز تاسف کرد و گفت: ما مي‌بايست در مصاف‌هاي تک به تک بهتر از اين بازي مي‌کرديم ولي نتوانستيم و همين شکست ما را رقم زد. در مورد مونتاري ما مي‌دانستيم که مصدوميتي جزئي دارد ولي او خودش مي‌خواست بازي کند و گزينه‌هاي زيادي هم پيش رو نداشتيم.
الان همه چيز به روند پيشروي ما در ديدارهاي بعدي بستگي دارد. اگر مقابل توئنته به پيروزي برسيم، مي‌توانيم به دور بعد صعود کنيم. در غير اين صورت بايد ببينيم که چه خواهد شد.
بنيتس سپس در مورد ضعف خط مياني تيمش در غياب استبان کامبياسو و دژان استانکوويچ اظهار داشت: خط مياني ما بازيکنان با کيفيتي مثل استانکوويچ و کامبياسو را کم داشت. ما بايد مشکلاتمان را حل کنيم. بازيکنان مي‌دانند که بازي خوبي را به نمايش نگذاشتند و لازم نيست من اين را به آنها يادآوري کنم. آنها بايد نهايت تلاششان را براي رسيدن به اوج آمادگي براي ديدار بعدي به کار بگيرند.

O M I D
11-03-2010, 06:31 PM
ليگ قهرمانان اروپا
گوارديولا: سولباكن به طرز كودكانه‌اي كينه به دل داشت


سرمربي تيم فوتبال بارسلونا گفت: سرمربي کپنهاگن به طرز کودکانه‌اي کينه به دل داشت.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg
ه نقل از آس اسپانيا، جوزپه گوارديولا در پي تساوي تيمش برابر نماينده دانمارک با همتاي خود در تيم کپنهاگن درگير شد و اگر سرخيو بوسکتس نبود شايد اين درگيري فيزيکي وارد مراحل جدي‌تري هم مي‌شد.
گوارديولا در اين خصوص گفت: ماجراي پينتو باعث شد اين مربي به شدت عصباني شود، من هنوز هم بر اين باورم که پينتو کار اشتباهي انجام نداده و از ضعف قانون در فوتبال استفاده کرد تا مهاجم حريف را در مورد آفسايد بودن حرکتش به اشتباه بيندازد.
وي افزود: او بر سر من فرياد مي‌زد و از الفاظي استفاده مي‌کرد که در شان يک مربي نبود. از يوفا مي‌خواهم با وي برخورد جدي داشته باشد و حقيقت را از ناظر خود بخواهد نه از رسانه‌هاي مادريدي که مدام عليه من و تيمم مطلب مي‌نويسند.
بارسلونا در بازي شب گذشته در خانه کپنهاگن تن به تساوي يک بر يک داد.

O M I D
11-03-2010, 06:31 PM
ليگ قهرمانان اروپا
فان‌درفارت: گرت‌بال،‌ مايکون را کشت


ستاره هلندي تيم فوتبال تاتنهام گفت: گرت بال باعث نابودي مايکون شد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg

به نقل از اسکاي‌اسپرت، رافائل فان‌درفارت اظهار داشت: گرت بال در شرايط فعلي يکي از بهترين بازيکنان ما است. هر هفته او قدرتمند و بسيار با انگيزه حاضر مي‌شود. به عنوان نمونه در بازي با اينترميلان، بازيکن روبروي‌اش يعني مايکون را با بازي خارق‌العاده‌اش کشت.‌ اين اتفاق در حالي روي داد که مقابل يکي از بهترين مدافعين حال حاضر جهان بازي مي‌کرد. بال با بازي‌اش باعث نابودي چنين مدافعي شد.
فان درفارت ادامه داد: از باشگاه درخواست مي‌کنم اين جوان مفيد و کاملا موثر را همچنان حفظ کند.
هافبک هلندي که همراه تيم کشورش اوايل تابستان به مقام نايب قهرماني جهان رسيد، شب گذشته در اولين هفته دور برگشت مرحله گروهي ليگ قهرمانان در ورزشگاه وايت هارت‌لين گل نخست سفيدپوشان در برد 3 بر يک برابر اينترميلان زد. در اين بازي گرت بال، گلزن 21 ساله ولزي نقش بسزايي در تحقق اين نتيجه داشت.

O M I D
11-03-2010, 06:32 PM
ليگ قهرمانان اروپا
اينتر باخت/ منچستريونايتد در يک قدمي صعود قرار گرفت


تيم فوتبال اينتر ميلان ، مدافع عنوان قهرماني رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا، در ديدار مقابل تاتنهام تن به شکست داد تا صعودش به دور بعدي اين رقابت ها در هاله اي از ابهام قرار بگيرد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg



اینتر دیشب در دور برگشت از مرحله مقدماتی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه "وایت هارت لین" با نتیجه 3 بر یک مقابل تاتنهام شکست خورد. رافائل فن درفارت (18)، پیتر کراچ (61) و پاولیوچنکو (89) برای تاتنهام گل زدند و تک گل اینتر را ساموئل اتوئو در دقیقه 80 وارد دروازه تیم میزبان کرد. اینتر با این شکست به رده دوم گروه A نزول کرد و در دو هفته پایانی کار دشواری برای صعود به مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در پیش دارد.
منچستریونایتد در دیگر دیدار برگزار شده این رقابت ها، با پیروزی پرگل 3 بر صفر در زمین بورسا اسپور به برتری رسید تا در یک قدمی صعود به دور بعدی این رقابت ها قر ار بگیرد.
برای من یونایتد در این دیدار دارن فلچر (48)، گابریل اوبرتان (73) و تیاگو مانول ببه (77) گل زدند. منچستر از دو بازی باقیمانده در گروه C تنها به یک تساوی نیاز دارد تا به دور حذفی صعود کند. نتایج کامل و جدول بازی های شب گذشته به این شرح است:
گروه A:
* تاتنهام انگلستان 3 - اینترمیلان ایتالیا یک
* وردربرمن آلمان صفر - توئنته هلند 2
تیمبازیبردتساویباختامتیاز 1- تاتنهام 421 17 2- اینتر 421 17 3- توئنته 412 15 4- وردربرمن 4-2 22گروه B:
* هاپوئل رژيم صهيونيستي صفر - شالکه آلمان صفر
* بنفیکای پرتغال 4 - لیون فرانسه 3
تیمبازیبردتساویباختامتیاز 1- لیون43-19 2- شالکه421173- بنفیکا42-264- هاپوئل 4-131گروه C:
* بورسا اسپور ترکیه صفر - منچستریونایتد انگلستان 3
* والنسیای اسپانیا 3 - رنجرز اسکاتلند صفر
تیمبازیبردتساویباختامتیاز 1- منچستریونایتد4 31-10 2- والنسیا4 2117 3- رنجرز4 1215 4- بورسا اسپور3 --4- گروه D:
* روبین کازان روسیه صفر - پاناتینایکوس یونان صفر
* کپنهاگن دانمارک یک - بارسلونای اسپانیا یک
تیمبازیبردتساویباختامتیاز 1- بارسلونا422_8 2- کپنهاگن42117 3- روبین کازان4-313 4- پاناتینایکوس4-222این رقابت ها چهارشنبه شب با برگزاری 8 دیدار دیگر پیگیری می شود.

O M I D
11-03-2010, 06:32 PM
سرمربي تاتنهام با وجود اظهارات تند محروم نشد


سرمربي تاتنهام پس از پايان جلسه کميته انضباطي اتحاديه فوتبال انگليس تبرئه شد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg
هري ردنپ در پايان ديدار تيم‌هاي تاتنهام و منچستريونايتد در هفته دهم رقابت‌هاي ليگ برتر با انتقاد شديد از داور به دليل پذيرش گل دوم منچستريونايتد اوضاع داوري در اين کشور را فاجعه بار خوانده بود.
رسانه‌هاي انگليسي پس از اين اظهارنظر تند سرمربي تاتنهام از اظهار ردنپ به کميته انضباطي و احتمال محروميت و جريمه نقدي اين مربي خبر دادند، اما کميته انضباطي اتحاديه فوتبال انگليس پس ازبررسي پرونده ديدار دو تيم منچستريونايتد و تاتنهام اعلام کرد ردنپ محروم نخواهد شد و جريمه‌اي نيز براي او در نظر گرفته نشده است.
ديدار تيم‌هاي منچستريونايتد و تاتنهام با نتيجه يک بر صفر به سود شياطين سرخ در حال پيگيري بود که ناني پس از حرکت در محوطه جريمه و افتادن برروي زمين به گمان اعلام خطا و ضربه پنالتي توپ را با دست کنترل کرد. دروازه‌بان تاتنهام به گمان اينکه داور خطاي هند ناني را اعلام کرده توپ را روي زمين کاشت تا بازي را آغاز کند، اما داور بازي خطاي اعلام نکرده بود و ناني از اين فرصت استفاده کرد و در ميان تعجب همگان دروازه تاتنهام را براي دومين بار گشود.

O M I D
11-03-2010, 06:33 PM
برنامه بازيهاي چهارشنبه ليگ قهرمانان اروپا


امشب در اروپا دور چهارم ( دور اول از بازيهاي برگشت) مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد و اين بازيها در گروه E تا H دنبال مي شوند.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg

بازیهای دور برگشت در گروه E در حالی آغاز می شود که در سه دیدار دور رفت، بایرن مونیخ با کسب هر نه امتیاز ممکن صدرنشین گروه است و هر سه تیم بازل، کلوژ و رم با سه امتیاز امیدوارند تا بتوانند جواز صعود به دور بعد رقابتها را کسب کنند. در حال حاضر بازل در رده دوم است، کلوژ رده سوم را به خود اختصاص داده و رم در رده چهارم تکیه زده است
در گروه F،چلسی با کسب هر 9 امتیاز ممکن از سه دیدار دور رفت، در صدر جدول گروه قرار گرفته. اسپارتاک مسکو با 6 امتیاز در رده دوم است و مارسی با 3 امتیاز و زیلینا بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم هستند
اوضاع در گروه G با صدرنشینی رئال مادرید دنبال می شود. کهکشانی ها با کسب سه پیروزی در سه دیدار دور رفت و با 9 امتیاز صدرنشین گروه هستند و میلان با 4 امتیاز در رده دوم است. آژاکس آمستردام هم با 4 امتیاز در رده سوم قرار دارد و اوسر فرانسه بدون کسب امتیازی، امید کمی برای صعود به دور بعد دارد
در نهایت در گروه H، آرسنال با کسب هر 9 امتیاز ممکن از سه دیدار دور رفت اول است و تیمهای شاختار دونستک با 6 امتیاز و براگا با 3 امتیاز رده های دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند. پارتیزان بلگراد هم بدون آنکه امتیازی مقابل نامش ببیند، در رده چهارم است.
برنامه دیدارهای چهارشنبه لیگ قهرمانان اروپابدین ترتیب است:
گروه E
*بازل- رم
*کلوژ – بایرن مونیخ

گروه F
*چلسی- اسپارتاک مسکو
*زیلینا – المپیک مارسی

گروه G
* میلان – رئال مادرید
*اوسر – آژاکس آمستردام

گروه H
*شاختار دونستک- آرسنال
*پارتیزان – اسپورتینگ براگا

O M I D
11-04-2010, 07:28 PM
سرخيو راموس: روبينيو و رونالدينيو فرقي با بقيه بازيكنان ميلان ندارند


او معتقد است که قدرت ميلاني به دليل انسجام تيمي آنهاست، نه درخشش ستاره هايشان.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg
سرخيو راموس، مدافع رئال مادريد، در آستانه ديدار تيمش مقابل ميلان در ليگ قهرمانان اروپا، اعلام کرد که از روبينيو رونالدينيو، ستاره هاي برزيلي حريف نمي ترسند.
او معتقد است که قدرت ميلاني به دليل انسجام تيمي آنهاست، نه درخشش انفرادي ستاره هايشان.
او در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" روبينيو، رونالدينيو و بقيه بازيکنان مثل هم هستند، همه آنها از تکنيک فوق العاده اي برخوردارند اما آنچه بيش از همه من را نگران مي کند، قدرت تيمي حريف است.
آنها با تجربه هستند و اين من را نگران مي کند."
ميلان و رئال پر افتخارترين تيم هاي ليگ قهرمانان اروپا هستند و هر کدام دوران باشکوهي در اين رقابتها داشتند. دو تيم روي هم 16بار قهرمان اروپا شده اند و راموس معتقد است اين ديدار دربي اروپاست.
" اين ديدار فوق العاده در ورزشگاهي بي نظير است. اين ديدار دربي اروپاست. من از اهميت چمپيونز ليگ به خوبي آگاه هستم. بازي در مقابل ميلان همواره تجربه فوق العاده اي بوده است."

O M I D
11-04-2010, 07:28 PM
ونگر: نبايد بازي با شاختار را دست کم بگيريم


آرسن ونگر، مربي آرسنال گفته اگر تيمش شاختار دونتسک را در بازي امشب دست کم بگيرد رقيب مي‌تواند نتيجه غيرمنتظره‌اي بگيرد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg
آرسنال دو هفته پیش در ورزشگاه امارات اوکراینی‌ها را پنج بر یک برد و آنها حالا در خانه حریف به مصاف شاختار می‌روند.
شاختار پس از آن باخت سه بازی برگزار کرد که در آنها یک گل هم نخورده است.
ونگر می‌گوید: «به بازیکنان یادآوری خواهم کرد که شاختار تیم خوبی است که شاید در روز خوب ما به ورزشگاه امارات آمد و باخت.
آنها از آنچه روی داد آزرده‌اند و در خانه تیمی کاملا متفاوت هستند.
اگر اجازه دهید آنها جریان طبیعی بازی خود را پیدا کنند، می‌توانند برای شما مشکلات بسیاری ایجاد کنند. ما مطمئن خواهیم شد که از این موضوع آگاهیم.
ما با تیمی روبرو می‌شویم که آماده دیدار است. شاختار یکی از تیم‌های قوی اروپا است و آنها در لیگ داخلی حکمرانی می‌کنند. آنها در خانه تیمی شکست‌ناپذیر هستند، اما ما فرصت بردن آنها را داریم و باید بهترین عملکرد خود را داشته باشیم. ما در هر جای دنیا می‌توانیم پیروز شویم. ما این کار را انجام داده‌ایم.»

O M I D
11-04-2010, 07:29 PM
ليگ قهرمانان اروپا
آث ميلان 2–2 رئال مادريد/ميلان با كمك كمك داور هم نتوانست حريف رئال شود


رئال مادريد مورينيو به يک تساوي سخت در استاديوم سن سيرو دست يافت .
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg
رئال مادرید مورینیو در یک بازی پرگل و دراماتیک در سن سیرو به تساوی دست یافت تا صعودش به مرحله بعد چمپیونزلیگ قطعی شود .
تیم مورینیو شروع بسیار خوبی در سن سیرو داشت و در لحظات آغازین بازی ، یک بازی کاملا یک طرفه را شاهد بودیم که میلان شانس آورد که در همان آغاز بازی گل باران نشد. هیگوائین ، دو حرکت بسیار خوب در اوایل بازی داشت که موقعیتهایش توسط مدافعان و دروازه بان میلان با خوش شانسی محض دفع شد . میلان تنها و تنها به ضد حملات چشم بسته بود اما این رئال مادرید بود که بر بازی تسلط داشت ، تا این که در دقایق پایانی نیمه اول این هیگوائین بود که روی پاس فوق العاده دی ماریا گل اول تیمش را به ثمر رساند .
در نیمه دوم رئال مادرید با غرور کاذب بازی می کرد و کمتر حمله می کرد چرا که به نظر می رسید که حریف را دستکم گرفته است که همین باعث شد په په و کاسیاس دست گل عجیبی به آب بدهند تا اینزاگی سالخورده دروازه رئال مادرید را بگشاید . دقایقی بعد این نوبت کمک داور بود که با هنرنمایی خود ، رئال مادرید را عقب بیندازد تا رئال مادرید در بهت فرو رود .
با ورود پدرو لئون به جای په په و بنزما به جای هیگوائین ، مورینیو خون تازه ای را به خط حمله رئال وارد کرد و هجوم های رئال مادرید از سر گرفته شد تا این که بالاخره پدرو لئون ، در وقتهای تلف شده روی پاس بنزما ، گل تساوی را به ثمر برساند .
کریستیانو رونالدو ، بازیکن پرتغالی ، عملکردی ضعیف تر از حد انتظار داشت و کلا در جریان بازی نبود و این شاید یکی از عوامل افت رئال مادرید در این بازی بوده باشد ، اما به هر صورت و با وجود قضاوت ضعیف ، رکورد شکست ناپذیری مورینیو حفظ شد.
نحوه به ثمر رسیدن گلها :
0-1 : هیگوائین روی پاس بسیار خوب دی ماریا با آبیاتی تک به تک شد تا گل اول بازی را به ثمر برساند .
1-1 : روی اشتباه مسلم کاسیاس ، اینزاگی با ضربه سر دروازه خالی از دروازه بان را باز کرد .
2-1 : به علت اشتباه داور ، اینزاگی با کاسیاس تک به تک شد تا دروازه بان رئال باز هم اشتباه کند و اینزاگی به سادگی دروازه رئال را باز کند .
2-2 : پاس خوب بنزما به پدرو لئون در جناح راست رسید تا این بازیکن با شوت محکم خود ، توپ را از میان پاهای آبیاتی وارد دروازه میلان کند .
میلان 2-2 رئال مادرید
گلها : پدرو لئون ، هیگوائین
بازیکنان : کاسیاس ، سرجیو راموس ، په په (پدرو لئون) ، کاروالیو ، مارسلو ، ژابی ، خدیرا ، اوزیل (آلبیول) ، دی ماریا ، رونالدو و هیگوائین (بنزما)
کارت زرد : راموس و کاروالیو،هيگواين
آمار بازی :
شوت : 5-15 / شوت به چارچوب : 4-9 / کرنر : 2-7 / مالکیت توپ : 48-58

O M I D
11-04-2010, 07:30 PM
ليگ قهرمانان اروپا;
انتقام تاتنهام از قهرمان قاره در شب توقف بارسا


در اولين هفته از دور برگشت مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا (مرحله چهارم) تيم‌ فوتبال تاتنهام با غلبه بر قهرمان، انتقام شکست بازي رفت را گرفت.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg شب گذشته اين پيکارها در گروه‌هاي اول تا چهارم انجام شد که از گروه اول تاتنهام با نتيجه 3 بر يک مقابل اينترميلان به پيروزي رسيد تا شکست 4 بر 3 دور رفت در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا را جبران کند.
در اين مصاف که در حضور36 هزار نفر در ورزشگاه وايت‌هارت‌لين لندن انجام گرفت، فان‌درفارت 18، پيترکرواچ 61، رومان پاوليچنکو 89 براي جزيره‌نشينان گل زدند و تک گل اينتر را ساموئل اتوئو در دقيقه 80 به ثمر رساند.
در ديداري ديگر بارسلونا اسپانيا در شبه جزيره اسکانديناوي و در خانه تيم دانمارکي کپنهاگن به تساوي يک بر يک رسيد. دو گل اين بازي به فاصله زماني تنها يک دقيقه زده شد. دسوسا در دقيقه 32 توانست گل يک دقيقه قبل ليونل مسي را به سرعت پاسخ دهد تا اين مصاف يک بر يک خاتمه يابد.
ساير نتايج:
بنفيکا پرتغال 4- المپيک ليون 3
گل‌ها: دزسوا 20، کونتراو32، 67، فرناندز 42 براي بنفيکا، يوان گورکف 75، گوميس 85 ، دژان لورن 90 براي ليون
بورسا ترکيه صفر- منچستريونايتد 3
گل‌ها: فلچر 48، اوبرتان 73، به‌به 77
وردربرمن آلمان صفر- توانت‌انشده 2
گل‌ها: ناصر چدلي 81، لوک‌ ديونگ 84
والنسيا اسپانيا 3- گلاسکو اسکاتلند صفر
گل‌ها: سولدادو 33، 71، کاستا 90
روبين کازان روسيه صفر- پاناتينايکوس يونان صفر

O M I D
11-04-2010, 07:31 PM
مورينيو: گل دوم اينتزاگي آفسايد بود


مربي باشگاه مادريدي معتقد است که با گلي که پدرو لئون وارد دروازه ميلان نمود و بازي را به تساوي 2-2 کشاند، عدالت رعايت شد
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg

ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی باشگاه رئال مادرید معتقد است که تیمش شایستگی به مراتب بیشتری از کسب تساوی 2-2 با میلان داشت.
از نظر آقای خاص، گل دوم فیلیپو اینتزاگی و میلان آفساید بود و زمانی که پدرو لئون در وقت های تلف شده بازی، گل تساوی رئال را به ثمر رساند، عدالت رعایت شد.
اولین گل بازی را گونسالو ایگواین به ثمر رساند و بعد از آن دو گل اینتزاگی تیم میزبان را پیش انداخت. در نهایت این پدرو لئون بود که با گلزنی دردقیقه 94 بازی را به تساوی کشاند.
مورینیو در پایان این دیدار به اسکای سپورت ایتالیا گفت:« گل اول میلان از روی اشتباه په په به ثمر رسید ؛ چرا که او سر خورد و میلان به گل رسید. این شرایط بسیار ضعیفی برای ما بود. گل دوم هم که به وضوح آفساید بود ولی نمی خواهم راجع به این موضوع صحبت کنم.»
مربی رئال ادامه داد:« ما بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشتیم و در نیمه اول خیلی خوب بودیم. ما شخصیت تیم میلان را دیدیم و نه یک فوتبال فوق العاده. ولی باید به یاد داشت که میلان تیمی باتجربه در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپاست. ما رئیس میدان بودیم. ریسک زیادی کردیم ولی گل پدرو لئون اوضاع را به راه کرد. رئال مادرید قوی ترین تیم است؟ما باید بهتر شویم.ما مهارت کافی را داریم. همه بازیکنان تیممان جوان هستند و کار زیادی پیش رو داریم. اگر کار کنیم، می توانیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم.»

O M I D
11-04-2010, 07:32 PM
ليگ قهرمانان اروپا
فان خال: با نتيجه اي خوب صعود كرديم


سرمربي تيم فوتبال بايرن مونيخ آلمان گفت: با کسب نتيجه اي خوب برابر حريف رومانيايي صعود خود را به مرحله بعدي ليگ قهرمانان اروپا قطعي کرديم.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg
ه نقل از سايت يوفا، لويي فان خال اظهار داشت: کسب چهار گل برابر کلوژ براي بايرن نتيجه اي ارزشمند و خوب است. اين برد پرگل در حالي بدست آمد که ما جمع زيادي از نفرات خود را در اختيار نداشتيم ولي مجوز صعود به دور حذفي را دريافت کرديم.
وي افزود: بار ديگر شاهد درخشش بازيکنان مان بوديم. بخصوص ماريو گومز که سه گل براي بايرن به ثمر رساند. فکر مي کنم مي توانيم در آينده از وجود اين مهاجم بهتر استفاده کنيم.
بايرني ها شب گذشته در گروه پنجم 4 گل در خانه کلوژ زدند تا با 12 امتياز تيم اول اين گروه براي صعود نام گيرند.

O M I D
11-04-2010, 07:32 PM
پرس: اوزيل بهترين بازيکن دنياست


رئيس باشگاه رئال مادريد در صحبتهايي زبان به تمجيد از مسعوت اوزيل گشوده و او را برترين بازيکن دنيا ناميده و البته از سامي خديرا هم تمجيد کرده است

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید در صحبتهایی با نادیده گرفتن کریس رونالدو اعلام کرد که مسعوت اوزیل بهترین بازیکن دنیاست
رئیس باشگاه رئال مادرید در صحبتهایی گفت:« از نظر من ، اوزیل بهترین بازیکن دنیاست.» اوزیل تنها بازیکن آلمانی ای نیست که مورد تحسین مسئولان رئال قرار گرفته. در دیدار گذشته رئال مقابل ارکولس، سامی خدیرا، دیگر ستاره آلمانی رئال هم مورینیو زبان به تمجید از خدیرا گشوده بود
مورینیو در رابطه با خدیرا گفته بود:« او درهر جناحی فوق العاده است. در میانه میدان، در مرکز خط دفاع و به جای په په، او فوق العاده بود. به نظر من خدیرا بهترین بازیکن آن میدان بود.»
پرس در صحبتهایی در تمجید از خدیرا گفت:« یک روز خدیرا در جمع یکی از بهترین بازیکنان دنیا خواهد بود.»

O M I D
11-04-2010, 07:33 PM
مارتين يول:فرصت کافي براي برد داشتيم


مارتين يول درصحبتهايي بااشاره به شکست 1-2 تيمش مقابل اوسر اعلام کرد که تيمش فرصتهاي کافي براي پيروزي در اين ديدار را داشته است.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg مارتین یول، مربی هلندی آژاکس از شکست 1-2 تیمش مقابل اوسر در رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به شدت ناراحت است. این مربی هلندی معتقد است که تیمش فرصت کافی برای پیروزی مقابل اوسر و کسب هر سه امتیاز این بازی را داشت.
یول در صحبتهایی به دی تلگراف گفت:« ما فرصتهای کافی داشتیم..شاید هشت یا نه فرصت.نیمه دوم بهتر از نیمه اول بود.تو می خواهی به پیروزی برسی و کسب حتی یک امتیاز از بازی هم مهم است.»
یول در ادامه با ابراز حسرت از گل دومی که تیمش دریافت کرد،به این نکته اشاره کرد که تیمش می توانست از دریافت این تیم جلوگیری کند. او گفت:« کامل شافنی، بازیکن اوسربلافاصله از ضربه آزادی که در اختیارش قرار گرفت استفاده کند.طبیعتا این ماجرا با یک داور انگلیسی اتفاق نمی افتد.من این را با توجه به تجربه شخصی ام می گویم. واقها حیف شد ؛ چون کسب حتی یک امتیاز از این دیدار می توانست در جایگاه تیم ما در گروه تاثیرگذار باشد.»
در پایان 4 دیدار، آژاکس با 4 امتیاز در رده سوم جدول است و یک امتیاز از میلان کمتر دارد. آنها سه هفته دیگر در آمستردام آرنا، میزبان رئال مادرید خواهند بود.

O M I D
11-04-2010, 07:33 PM
نتايج كامل هفته چهارم ليگ قهرمانان اروپا


بازگشت آقاي خاص به ميلان براي اين مربي پرتغالي خاطره اي تلخ را به همراه نداشت هر چند فيليپو اينزاگي خود را به رکورد گلزني رائول رساند. بايرن مونيخ نيز با هت تريک ماريو گومس 12 امتيازي و راهي دور يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا شد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg
هفته چهارم دور گروهي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با انجام هشت ديدار از چهار گروه دوم رقابت ها به پايان رسيد. در جوزپه مه آتسا ميلان و رئال مادريد برشي از زندگي را با تمام فراز و فرودهايش به نمايش گذاشته و در پايان با تساوي 2 بر 2 به کار خود پايان دادند.
روسونري در حضور 80 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه جوزپه مه آتسا ميزبان رئال مادريد بود و قصد داشت،‌ شکست بازي رفت را در ورزشگاه سانتياگو برنابئو جبران کند. درست يک سال پيش در چنين روزي هم دو تيم برابر يکديگر به ميدان رفته بودند. آن مسابقه با گلزني رونالدينيو براي ميلان و کريم بنزما براي رئال مادريد با تساوي يک بر يک پايان يافته بود. هاوارد وب، داور سرشناس انگليسي که سابقه قضاوت ديدار پاياني جام جهاني 2010 را نيز داشت، بازي در ورزشگاه خانگي ميلان را سوت مي زد.
گل نخست بازي دستاورد همکاري تمام آرژانتيني بازيکنان رئال مادريد بود. دي ماريا با حرکت فردي خود هموطنش، گونسالو هيگوآين را در آخرين دقيقه بازي در نيمه نخست در موقعيت گلزني قرار داد. مهاجم تيم ملي آرژانتين هم خونسردانه توپ را از روي نقطه پنالتي به گل نخست بازي تبديل کرد. ميلان که در انديشه انتقام بود، به اين ترتيب بازي را از دست رفته مي ديد. ماسيميليانو آلگري چاره جز اعتماد به کهنه سربازان خود نداشت. او فيليپه اينزاگي را در دقيقه 60 به جاي رونالدينيو به ميدان فرستاد. اين پيرمرد فرصت طلب 8 دقيقه پس از ورود به زمين کارش را انجام داد و توپ برگشتي ضربه زلاتان ابراهيموويچ از سوي ايکر کاسياس را وارد دروازه قوهاي سپيد کرد. "سوپر پيپو" هجده دقيقه پس از ورودش به بازي از ميلان بازنده، ميزباني برنده ساخت و خودش را هم به رکورد گلزني رائول گونسالس بلانکو در ليگ قهرمانان اروپا رساند. اينزاگي که استارتش با پاس بلند گنارو گاتوزو همراه شده بود، براي دومين بار در اين بازي و براي هفتادهمين بار در هشتاد بازي اش در ليگ قهرمانان اروپا موفق به گلزني شد. رئال و ژوزه مورينيو از پيروزي به شکست رسيده بودند، اگر کريستيانو آبياتي سنگربان ميلان و مدافعان اين تيم 2 دقيقه بيشتر مقاومت مي کردند. پدرو لئون، بازيکن تعويضي رئال که از دقيقه 80 جايگزين پپه،‌ مدافع پرتغالي مادريدي ها شده بود،‌ در سومين دقيقه وقت هاي تلف شده بازي، پاس رو به جلوي کريم بنزما ديگر مهاجم تعويضي رئال را از ميان پاهاي آبياتي به تور دروازه ميزبان دوخت تا آقاي خاص باز هم با تعويض هاي طلايي اش تاثير گذار نشان دهد و ميلان را با شکست و خاطره اي تلخ ترک نکند.
در ديگر بازي ها بايرن در خانه کلوژ با سه گل گومس پيروز شد و خود را در جمع 16 تيم پاياني رقابت ها جاي داد. آرسنال در اوکراين از خودي ها ضربه خورد. گل به خودي ايستموند و گلزني ادواردو، مهاجم فصل پيش توپچي ها کار دست آرسن ونگر داد و لندني را از سرماي دونتسک دست خالي به لندن فرستاد.

در ديگر رقابت ها اين نتايج رقم خوردند:

** گروه E

*‌ کلوژ صفر
بايرن مونيخ 4
ماريو گومس (12،24،71)، توماس مولر (90)

* بازل 2
فراي (69)، شکيري (84)
رم 3
منز (17)، توتي (25، پنالتي)، گره کو(76)

** جدول گروه E
1- بايرن مونيخ 12 امتياز
2- رم 6 امتياز
3- کلوژ 3 امتياز
4- بازل 3 امتياز

** گروه F

* زيلينا صفر
المپيک مارسي 7
گيگانک (12،21،54)، هاينسه (24)، رمي (36)، لوچو گونسالس (51،63)

* چلسي 4
نيکلا آنلکا (49)، ديديه دروگبا (62، پنالتي)، برانيسلاو ايوانوويچ (66،90)
اسپارتاک مسکو يک
باژنف (86)

** جدول گروه F
1- چلسي 12 امتياز
2- اسپارتاک مسکو 6 امتياز
3- المپيک مارسي 6 امتياز
4- زيلينا بدون امتياز

** گروه G

* ميلان 2
فيليپه اينزاگي (68،78)
رئال مادريد 2
گونسالو هيگوآين (45)، پدرو لئون (93)

* اوسر2
ساماريتانو (9)، لانگيل (84)
آژاکس يک
آْلدروايرلد (79)

**‌ جدول گروه G
1- رئال مادريد 10 امتياز
2- ميلان 5 امتياز
3- آژاکس 4 امتياز
4- اوسر3 امتياز

** گروه H

* شاختار دونتسک 2
ايستموند (28، گل به خودي)، ادواردو (45)
آرسنال يک
ولکات (10)

* پارتيزان بلگراد صفر
اسپورتينگ براگا يک
مويزس (35)

**‌ جدول گروه H
1- آرسنال 9 امتياز
2- شاختار دونتسک 9 امتياز
3- اسپورتينگ براگا 6 امتياز
4- پارتيزان بلگراد بدون امتياز

نگاهي به بازي هاي سه شنبه

** گروه A

* تاتنهام 3
رافائل فان در فارت (18)،‌ پيتر کراوچ (61)، رومان پاوليوچنکو (89)
اينتر يک
ساموئل اتوئو (80)

* وردربرمن صفر
توئنت انسخده 2
چادلي (81)، ده يونگ (84)

** جدول گروه A
1- تاتنهام 7 امتياز
2- اينتر 7 امتياز
3- توئنت انسخده 5 امتياز
4- وردربرمن 2 امتياز

** گروه B

* بنفيکا 4
آلان کاردچ (20)، کوئنترائو (32،67)، ژاوي گارسيا (43)
المپيک ليون 3
يوآن گورکف (75)،‌ ژوميس (85)، لوفرن (90)

* هاپوئل صفر
شالکه صفر

** جدول گروه B
1- المپيک ليون 9 امتياز
2- شالکه 7 امتياز
3- بنفيکا 6 امتياز
4- هاپوئل يک امتياز

**‌ گروه C

* بورسا اسپور صفر
منچستر يونايتد 3
درن فلچر (48)،‌ اوبرتان (73)،‌ ببه (77)

* والنسيا 3
سولدادو (33،71)،‌ تينو (90)
گلاسکو رنجرز صفر

** جدول گروه C

1- منچستر يونايتد 10 امتياز
2- والنسيا 7 امتياز
3- گلاسکو رنجرز 5 امتياز
4- بورسا اسپور بدون امتياز

** گروه D

* رابين کازان صفر
پاناتينايکوس صفر

* FC کوپنهاگن يک
کلودمير (32)
بارسلونا يک
ليونل مسي (31)

**‌ جدول گروه D
1- بارسلونا 8 امتياز
2- FC کوپنهاگن 7 امتياز
3- رابين کازان 3 امتياز
4- پاناتينايکوس 2 امتياز

O M I D
11-23-2010, 07:05 PM
ديدارمقابل توئنته؛ آخرين فرصت براي بنيتس


نام هاي متعددي در اطراف باشگاه اينتر به گوش مي رسد که لوچيانو اسپالتي و فابيو کاپلو در صدر آنها قرار دارد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg شکست 2-1 مقابل کيه وو، رافا بنيتس را در آستانه اخراج از اينتر قرار داده است. نتايج ضعيف اخير موجب شده که اوضاع تقريبا از دست سرمربي ايتاليايي خارج شده و ديدار مقابل توئنته در ليگ قهرمانان اروپا آخرين فرصت براي خواهد بود.
نشريه کوريه دلو اسپورت ادعا کرد که او تنها 90 دقيقه براي حفظ نيمکت اينتر فرصت دارد و شکست در ديدار چهارشنبه شب مي تواند موجب شود موراتي تصميمي بگيرد که تاکنون از اتخاذ آن اجتناب کرده بود.
موراتي و بنيتس پس از شکست ديشب، يک جلسه طولاني برگزار کردند و مالک اينتر به سرمربي تيمش اعلام کرد که اگر مي خواهد همچنان نيمکتش را حفظ کند، بايد نتايج بهتري بگيرد.
در چنين شرايطي نام هاي متعددي در اطراف باشگاه اينتر به گوش مي رسد که لوچيانو اسپالتي، سرمربي زنيت و فابيو کاپلو، سرمربي تيم ملي انگليس در صدر آنها قرار دارد.

O M I D
11-23-2010, 07:07 PM
قهرمانان اروپا
نگاهي به هفته پنجم ليگ قهرمانان اروپا در چهار گروه نخست


پيکارهاي دور پنجم مقدماتي ليگ قهرمانان اروپا چهره برخي تيم‌هاي صعودکننده به دور حذفي را مشخص مي‌کند.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg فرداشب در ادامه اين پيکارها، هشت مسابقه در گروه‌هاي اول تا چهارم انجام خواهد شد. اين رقابت‌ها در حالي انجام مي‌شود که هنور تيم‌هاي بختي براي صعود قائل هستند.
برنامه اين پيکارها به شرح زير است:
روبين‌کازان روسيه - کپنهاگن دانمارک
تاتنهام انگليس - وردربرمن آلمان
اينترميلان ايتاليا - توانت‌انشده هلند
والنسيا اسپانيا- بورسااسپور ترکيه
شالکه آلمان- المپيک ليون فرانسه
گلاسکورنجرز اسکاتلند - منچستريونايتد انگليس
هاپوئل رژيم‌اشغالگرقدس - بنفيکا پرتغال
پاناتينايکوس يونان - بارسلونا اسپانيا
جدول گروه اول:
1-تاتنهام انگليس 7 امتياز
2-اينترميلان ايتاليا 7 امتياز
3-توانت انشده هلند 5 امتياز
4-وردربرمن آلمان 2 امتياز
جدول گروه دوم:
1-المپيک ليون فرانسه 9 امتياز
2-شالکه آلمان 7 امتياز
3-بنفيکا پرتغال 6 امتياز
4-هاپوئل رژيم‌اشغالگرقدس يک امتياز
جدول گروه سوم:
1-منچستريونايتد انگليس 10 امتياز
2-والنسيا اسپانيا 7 امتياز
3-گلاسکو رنجرز اسکاتلند 5 امتياز
4-بورسااسپور ترکيه بدون امتياز
گروه چهارم:
1-بارسلونا اسپانيا 8 امتياز
2-کپنهاگن دانمارک 7 امتياز
3-روبين‌کازان روسيه 3 امتياز
4-پاناتينايکوس‌يونان 2 امتياز

O M I D
11-23-2010, 07:07 PM
پيرلو به بازي با مارسي نمي‌رسد


آندره‌آ پيرلو، ستاره ميلان نمي‌تواند به بازي با اوسر برسد، هرچند که به تمرينات ميلان برگشته است.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg ماسیمیلیانو آلگری، مربی میلان 21 بازیکن را برای دیدار چهارشنبه در خانه مارسی به تیم فراخوانده ولی در لیست او نامی از پیرلو، لوکا آنتونینی، ماسیمو اودو، فیلیپو اینتزاگی و الکساندر پاتو دیده نمی‌شود.
بازی‌ساز ایتالیایی دچار مشکل عضلانی است و هرچند دوشنبه تمرین کرد، اما به خاطر احتیاط از ترکیب کنار گذاشته شد.
لیست 21 بازیکن میلان به این ترتیب است:
آبیاتی، آملیا، روما، بونرا، یانکولوفسکی، نستا، پاپاستاتوپولوس، تیاگو سیلوا، زامبروتا، یپس، آباته، آمبروزینی، بواتنگ، فلامینی، گتوزو، سیدورف، استراسر، مرکل، ایبراهیموویچ، روبینیو، رونالدینیو.

O M I D
11-23-2010, 07:08 PM
بايرن - رم ؛پيش بازي بازي روز


امشب بايرن در شرايطي برابر رم به ميدان ميرود که صعود خود را از گروه e مسابقات مسجل کرده است و کسب هر نتيجه اي در اين بازي نميتواند تاثيري بر صعود آنها به دور بعدي مسابقات داشته باشد.


بایرن امتیازات کامل را در 4 دیدار انجام شده در لیگ قهرمانان بدست آورده است و از حریف امشب خود 6 امتیاز بیشتر اندوخته است. آنها دور رفت در آلیانز آرنا، رم را با حساب 2 بر 0 شکست داده بودند و تکرار این نتیجه در استادیوم المپیک رم برای بایرن می تواند شبی رویایی را رقم بزند.
شانس ثبت رکوردی جدید برای فن خال
پیروزی در این دیدار میتواند بیش از همه برای فن خال مهم باشد. اگر فن خال موفق شود تا همراه بایرن دو بازی باقی مانده در گروه خود را با پیروزی پشت سر بگذارد میتواند اولین مربی باشد که با دو تیم متفاوت توانسته است در مرحله گروهی لیگ قهرمانان تمامی دیدار ها را با موفقیت سپری کند. او یکبار همراه بارسلونا در سال 03-2002 به این موفقیت رسیده بود.
در حالی که او این شرایط را تصدیق میکند، میگوید: "این مورد تنها مسئله مهم در این بازی نیست" فن خال درحالی که بسیار هیجان زده است اضافه میکند: "این بازی برای بالا رفتن اعتماد به نفسمان در بوندسلیگا بسیار مهم است بنابراین ما میخواهیم تیم برنده بازی امشب باشیم"
برای پیروزی به رم می رویم
فن خال از روند رو به رشد ماریو گومز بسیار خوشحال بوده و امیدوار است تا مهاجم آماده خود که بعد از بازی برابر کلوژ 6 گل در بازی های خانگی و خارج از خانه برای بایرن به ثمر رسانده است بتواند در دیدار امشب نیز گل زنی کند. صدر نشینی بایرن در این گروه میتواند قرعه مساعدتری را در ادامه بازی ها برای آنها داشته باشد.
فیلیپ لام مدافع کناری بایرن میگوید:"ما به بازی نهایی برابر بازل فکر نمیکنیم ما میخواهیم بهترین نتیجه را داشته باشیم و برای رسیدن به این هدف امشب رم را شکست میدهیم"
ترکیب احتمالی دو تیم:
بایرن مونیخ: بوت، لام، فن بویتن، برنو، پرانیچ- اوتل،تیموشک، ریبری، آلتینتاپ، مولر- گومز
رم: سرجیو، کاستی، مکسس، خوآن، ریسه- پیزارو، ووسینیچ، سیمپلیسیو- منز- توتی، برلیو

O M I D
11-23-2010, 07:09 PM
آخرين اخبار از تمرين بايرن:ريبري شايد در تركيب اصلي


پس از تساوي برابر لورکوزن ديروز يک شنبه بايرن تمرينات خود را جهت حضور در ليگ قهرمانان اروپا برابر رم آغاز کرد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg همه چیز در تمرین دیروز عادی بود. بازیکنانی که در برابر لورکوزن به میدان رفته بودند تمریناتی سبک جهت بازیابی قوای جسمانی انجام دادند. فن بویتن آهسته دور زمین میدوید و دروازه بانها نیز زیر نظر فرانس هوئک تمرین کردند. بقیه اعضای تیم نیز زیر نظر دستیاران فن خال ابتدا با پاسکاری و کار با توپ و مرور حرکات تاکتیکی شروع و در پایان تمرین نیز به صورت دو تیم در مقابل هم بازی تمرینی انجام دادند.
فرانک ریبری، حمیت آلتینتاپ، کونتنتو و دمیکلیس تمریناتی جداگانه جهت رسیدن به آمادگی لازم بعد از رهایی از بند مصدومیت انجام دادند. مدافع آرژانتینی بایرن که در بازی برابر نورنبرگ از ناحیه همستریگ آسیب دیده بود بعد از استراحت در بازی برابر لورکوزن احتمالا تیم را در مصاف اروپایی همراهی خواهد کرد. فن خال در مورد شرایط آمادگی او میگوید: " احتمال زیاد او در سفر به رم همراه تیم خواهد بود."
بازگشت احتمالی دمیکلیس خبر خوش روز یک شنبه برای بایرن بود. اما خوشحالی بایرنی ها زیاد طول نکشید زیرا عدم آمادگی فن بومل احتمالا سبب خواهد شد تا لوئی فن خال او را از لیست مسافران رم حذف کند.
فن خال می گوید:" بایرن در این سفر شش بازیکن خود، اولیچ، کلوزه، آرین روبن، بداشتوبر و فن بومل را بدلیل مصدومیت و شواین اشتایگر بدلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت ". فن خال هافبک دفاعی خود را جهت بهبودی کامل در مونیخ نگاه خواهد داشت.
بایرن به دور دوم لیگ قهرمانان صعود کرده بنابراین نباید از فن خال انتظار داشت که برای مصاف با رم ریسک زیادی انجام داده و به بازیکنانی که تازه از بند مصدومیت رها شده اند بازی دهد.
آیا ریبری از ابتدا در ترکیب بایرن خواهد بود؟
ریبری، آلابا و کونتنتو بازیکنانی هستند که فقط یک هفته است با تیم تمرین میکنند و تازه دوران نقاهت بعد از مصدومیت را سپری کرده اند.
ریبری در بازی برابر نورنبرگ 20 دقیقه و شنبه شب برابر لورکوزن 30 دقیقه برای بایرن به میدان رفت حال باید دید که این روند افزایش زمان، که توسط فن خال اعمال شده است آیا منجر خواهد شد که ریبری در برابر رم در ترکیب اصلی قرار گیرد؟

O M I D
11-23-2010, 07:10 PM
بررسي مسابقات چهارشنبه شب ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا


مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا(چمپيونز ليگ) چهارشنبه شب با برگزاري بازي هاي گروه اول تا چهارم در سراسر اين قاره پيگيري مي شود.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg در گروه نخست اين رقابت ها اينتر ميلان ايتاليا و تاتنهام انگليس در حالي مقابل حريفان صف آرايي خواهند کرد که هر دو در صورت پيروزي به دور بعد صعود مي کنند.
** گروه A:
(اينتر ميلان ايتاليا - توئنته هلند)
- دو تيم تاکنون يکبار با هم ديدار کرده اند که نتيجه آن چيزي جز تساوي نبوده است.
- اينتر ميلان در شش بازي گذشته خانگي خود در ليگ قهرمانان اروپا پيروز بوده و در 9 بازي قبلي اش در سن سيرو شکست نخورده است.
اين تيم در سه بازي قبلي که مقابل باشگاه هاي هلندي داشته هم بدون اينکه گلي دريافت کند، با برتري از ميدان بيرون رفته است.
- ''ساموئل اتوئو'' مهاجم کامروني اينتر ميلان در هر چهار بازي قبلي اين تيم در چمپيونز ليگ گل زده است و در مجموع هفت گل در تمامي بازي هاي تيمش به ثمر رسانده است. او فصل گذشته در جريان قهرماني اينتر ميلان موفق شد فقط دو بار در 13 بازي گل بزند.
- تيم توئنته 35 سال پيش براي آخرين بار توانست در ايتاليا طعم پيروزي را بچشد. اين آخرين بازي آنها در ايتاليا هم بود که در آن موفق شد در نيمه نهايي مسابقات جام يوفا در فصل 75- 1974يوونتوس را یک بر صفر شکست بدهد و به فينال صعود کند، اما در اين مرحله مغلوب بورسيا مونشن گلادباخ شد.
- توئنته امسال براي اولين بار در چمپيونز ليگ شرکت کرده اما در دو فصل گذشته در مرحله گروهي جام يوفا بازي کرد و هر دو بار تا مرحله حذفي بالا رفته است.
(تاتنهام انگليس - وردربرمن آلمان)
- اين دو تيم هم تاکنون فقط يک بار مقابل هم به ميدان رفته اند که حاصلش تساوي بوده است.
- تاتنهام تاکنون در مسابقات فصل جاري 12 گل زده است و تنها تيمي که رکورد بهتري را ثبت کرده، همسايه لندني اش يعني آرسنال با 15 گل است. چلسي هم 12 گل زده است تا اين سه تيم انگليسي رکودار بيشترين گل زده تا اينجا باشند. تاتنهام در هر شش بازي قبلي خود در اين فصل از جمله در دور مقدماتي حداقل دو گل زده است.
- ''گرت بيل'' هافبک ولزي تاتنهام در سه بازي گذشته 4 گل زده است. اين در حاليست که نتوانسته بود در 13 بازي قبل از آن در مسابقات اروپايي هيچ گلي بزند.
- از سوي ديگر وردربرمن در هر دو بازي قبلي اش در انگليس برابر تيم هاي لندني 2 بر صفر باخته است.
اين تيم در يک چهارم نهايي جام يوفا در فصل 2000/1999 به آرسنال باخت و چهار فصل پيش در ليگ قهرمانان اروپا هم مغلوب چلسي شد.
- وردبرمن با اينکه پس از رکورد 43 گل در 16 بازي اروپايي توانست به چمپيونز ليگ صعود کند، در چهار بازي قبلي خود فقط سه گل زده است.
** گروه B:
(شالکه آلمان - المپيک ليون فرانسه)
- ليون در صورت شکست شالکه يا کسب تساوي در صورت شکست نخوردن هاپوئل از بنفيکا صعود خواهد کرد. شالکه هم در صورت شکست بنفيکا و پيروزي برابر ليون به دور بعد مي رود.
- دو تيم تاکنون يکبار با هم بازي کرده اند که به نفع ليون تمام شده است.
- شالکه در سه بازي قبلي خود در اين رقابت ها شکست ناپذير بوده است، اما نتوانسته در هشت بازي از 12 بازي گذشته اش گل بزند.
- شالکه در دو مسابقه گذشته اش در خانه مقابل تيم هاي فرانسوي در جام يوفا پيروز بوده است. آنها نانسي را در دور اول مسابقات فصل 07/2006 ، 1 بر صفر شکست دادند و پاريسن ژرمن را دو فصل قبل در مرحله گروهي 3 بر 1 مغلوب کردند.
- ليون سه گل در هر دو بازي خارج از خانه خود در مرحله گروهي زده است، گرچه در دومي 4 بر 3 از بنفيکا شکست خوردند. اين تيم فقط يک برد در شش بازي قبلي خارج از خانه خود در چمپيونزليگ به دست آورده است.
- مايکل باستوس مدافع برزيلي ليون شش گل در 15 بازي چمپيونزليگ در دو فصل گذشته زده است.
(** گروه C:
(رنجرز اسکاتلند - منچستريونايتد انگليس)
- يونايتد در صورت برد يا تساوي صعود مي کند. والنسيا ديگر تيم اين گروه هم در صورت شکست بورساسپور و ناتواني رنجرز در شکست يونايتد صعود خواهد کرد.
- دو تيم تاکنون 3 بار مقابل هم قرار گرفته اند که حاصل آن دو برد براي منچستريونايتد و يک تساوي بوده است.
- رنجرز براي سيصدمين بار است که در مسابقات اروپايي به ميدان مي رود و ممکن است براي صدمين بار در اين رقابت ها شکست بخورد. آنها رکورد 128 پيروزي را هم در کارنامه دارند.
- رنجرز فقط در يکي از هفت بازي گذشته در خانه خود در چمپيونزليگ پيروز بوده و در اين بازي ها چهار گل زده است.
- از طرفي منچستريونايتد تنها تيمي است که تاکنون گل نخورده و در هشت بازي از 9 بازي گذشته خارج از خانه خود در چمپيونزليگ به پيروزي رسيده است. آنها در 19 بازي خارج از خانه شان فقط يک شکست داشته اند و توانسته است در اين مدت 11 بار دروازه خود را بسته نگه دارند.
- يونايتد مقابل تيم هاي اسکاتلندي هم فقط يکي از 9 بازي را واگذار کرده که به شکست 1 برصفربه سلتيک در چهار فصل قبل بر مي گردد.
(والنسيا اسپانيا- بورساسپور ترکيه)
- سابقه بازي هاي دو تيم فقط يک ديدار است که به سود والنسيا خاتمه يافت.
- والنسيا فقط در يکي از هفت بازي گذشته خانگي خود در ليگ قهرمانان اروپا موفق به پيروزي شده و چهار بار شکست خورده است.
- والنسيا در هر سه بازي قبلي اش مقابل تيم هاي ترک در خانه پيروز ميدان بوده و در مجموع پنج بازي از هفت بازي خود مقابل تيم هاي ترک را برده و فقط يکبار شکست خورده است.
- اما بورساسپور تنها تيم اين رقابت ها است که تاکنون حتي يک گل هم نزده است.
- بورساسپور تاکنون تمامي هشت بازي قبلي اروپايي خود را بدون زدن گل باخته است و نتوانسته در 10 بازي از 12 بازي اروپايي اش دروازه حريفان را باز کند.
** گروه D:
(روبين کازان روسيه - کوپنهاگن دانمارک)
- در اين گروه بارسلونا و کوپنهاگن در صورت شکست تيم هاي مقابلشان صعود مي کنند.
- کوپنهاگن تاکنون فقط يکبار به مصاف روبين رفته که نتيجه آن برد بوده است.
- روبين در هفت بازي قبلي اروپايي خود در خانه شکست نخورده که شش تاي آنها با تساوي خاتمه يافته است. اين تيم در 9 بازي گذشته اش فقط چهار گل خورده است.
- روبين نتوانسته در شش بازي از هفته بازي گذشته اش در چمپيونزليگ گل بزند. البته در اين ميان چهار مسابقه با تساوي بدون گل به پايان رسيده است.
- کوپنهاگن هم در چهار بازي از پنج بازي خارج از خانه خود در ليگ قهرمانان اروپا بازنده بوده است.
- اين تيم در هر دو بازي قبلي اش در روسيه پيروز بوده است به طوريکه لوکوموتيو مسکو را در جام يوفا در فصل 2008/2007 با نتيجه 1 بر صفر و مسکو را سال بعد از آن در همان رقابت ها 2 بر 1 شکست داد.
(پاناتينايکوس يونان - بارسلونا اسپانيا)
- رکورد ديدارهاي دو تيم 5 بازي است که بارسلونا در 3 ديدار و پاناتينايکوس در يک بازي موفق به پيروزي شدند. يک ديدار هم با تساوي خاتمه يافته است.
- پاناتينايکوس که نتوانسته در شش بازي ليگ قهرمانان اروپا به پيروزي برسد به يک گل ديگر براي رسيدن به مجموع 300 گل در مسابقات اروپايي نياز دارد. آنها فردا شب دويست و چهل و چهارمين بازي اروپايي خود را برگزار مي کنند.
- اين تيم در 9 ديدار قبلي خود مقابل تيم هاي اسپانيايي موفق به پيروزي نشده و هفت بار شکست خورده است.
- اما بارسلونا فقط در يکي از 14 بازي گذشته خارج از خانه خود در چمپيونزليگ بازنده بوده و 9 بار به تساوي رسيده است.
- ''پپ گوارديولا'' سرمربي بارسلونا قرار است براي سي امين بار به عنوان مربي در چمپيونزليگ حضور پيدا کند. رکورد شکست هاي او در اين مدت فقط سه بازي بوده است.

pnugirl
11-23-2010, 11:18 PM
تيم بايرن مونيخ در ديدار امشبش در ليگ قهرمانان اروپا مقابل رم قرار خواهد گرفت و لوئيس فن خال، سرمربي اين تيم در آستانه دست يافتن به يك ركورد شخصي و اروپايي قرار دارد.

بايرني ها در هر چهار بازي قبلي شان در اين رقابت ها به پيروزي رسيده اند و به دنبال كسب پنجمين پيروزي پياپي در اين رقابت ها هستند.

فن خال كه در فصل 04-2003 با تيم بارسلونا توانست در هر شش ديدار مرحله گروهي به پيروزي برسد، اكنون به دنبال اين است كه اين ركورد را با تيم بايرن مونيخ نيز تكرار كند و به اين ترتيب به اولين مربي تبديل مي شود كه دو بار توانسته هر شش ديدار مرحله گروهي را با برد پشت سر بگذارد.

او در مصاحبه با سايت اختصاصي بوندس ليگا گفت:" من دوست ندارم در اين مورد صحبت كنم چون مي دانم كه متهم به غرور خواهم شد. اما من يك مربي ركورد شكن هستم و هر ركوردي من را خوشحال مي كند. بسيار جذاب خواهد بود اگر بتوانيم اين كار را تكرار كنيم."

pnugirl
11-24-2010, 01:30 PM
آندونی سوبی‌سارتا، مدیر ورزشی بارسلونا به محض رسیدن به یونان برای بازی بارسا با پاناتینایکوس گفته صدرنشینی بارسلونا در گروه خود در لیگ قهرمانان بسیار مهم است. به گفته دروازه‌بان سابق بارسلونا، در این صورت است که بارسا می‌تواند قرعه خوبی در مرحله حذفی داشته باشد: «لیگ قهرمانان برای ما حیاتی است و این بازی از نظر رده‌بندی تیم‌ها بسیار مهم است. حضور در رده اول گروه در این رقابت‌ها اهمیت بسیاری دارد.

تیم ما می‌تواند روی آنچه مهم است تمرکز کند. بازی مقابل المریا نمونه خوبی بود. اگر در لیگ ببازید، سخت خواهید توانست در لیگ قهرمانان بدرخشید. درست است که از آغاز لیگ همه منتظر ال‌کلاسیکو بوده‌اند، اما بدون بازی‌های قبل و بعد آن این بازی اهمیتی نمی‌یابد.»

آبی و اناری پوشان از چهار دیدار خود در لیگ قهرمانان 8 امتیاز گرفته‌اند و یک امتیاز از کپنهاگن، تیم دوم جدول پیش هستند. تیم دانمارکی هم به مصاف روبین قازان می‌رود.

pnugirl
11-24-2010, 01:32 PM
آرسن ونگر، مربی فرانسوی آرسنال در صحبتهایی در پایان دیدار سه شنبه شب تیمش مقابل براگا که با شکست 0-2 توپچی ها همراه بود، زبان به انتقاد از عملکرد ضعیف داوری گشود و در صحبتهایی خشمش را از داور پنجم بازی ابراز کرد.

دو گل از ماتئوس برزیلی در 8 دقیقه پایانی بازی، باعث شد تا توپچی ها برای قطعی کردن صعودشان به دور بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا منتظر دیدار پایانی شان بمانند و ونگر در صحبتهایی اعلام کرد که تیمش به ویژه از نظر تدافعی ناامید کننده بود.

ونگر در پایان این مسابقه به اسکای سپورتس گفت:« داور پنجم غیرکاربردی و بی فایده است. باید یک ضربه پنالتی برای تیم ما گرفته می شد و این یک بدشانسی محض است. داور پنجم چه کار می کند و حضور آنها چطور کار را آسان تر می کند؟»

مربی فرانسوی آرسنال ادامه داد:« بازی سختی بود. ما فرصتهای زیادی را خلق نکردیم و آنها سعی کردند سرعت بازی را تا جایی که می توانند بکاهندپس از آن سعی کردیم که حمله کنیم و همین باعث شد تا فضای خالی زیادی در خط دفاع تیممان ایجاد شود و ارتباط ضعیف به گلهای تیم حریف منجر شد و ما به همین ترتیب تنبیه شدیم.»

این در حالی بود که ونگر 7 تغییر در ترکیب تیمش در مقایسه با آرسنالی که شنبه شب مقابل تاتنهام قرار گرفت اعمال کرده بود ولی این مربی فرانسوی از انتقاد از بازیکنانش سر باز زد و گفت:« همه بازیهامهم هستند ولی ما در شرایط خوبی در لیگ هستیم و می خواهیم این اوضاع را حفظ کنیم.من در دیدار سه شنبه شب تغییراتی را در تیم اعمال کردم، چون بازیهای زیادی در راه است و بازیکنانم واقعا خسته هستند.»

ونگر در بخش پایانی اش با اشاره به مصدومیت سسک فابرگاس و امانوئل ابوئه در این دیدار گفت:« سسک از ناحیه همسترینگ درد دارد و الان نمی توان گفت که مصدومیت او چقدر طول خواهد کشید ولی قطعا بازی شنبه شب را از دست خواهد داد..مصدومیت ابوئه هم از ناحیه لیگامنت است و این مصدومیت در پی تکلی بود که از سوی داور جریمه ای برای بازیکن حریف نداشت.»

pnugirl
11-24-2010, 01:33 PM
رم در خانه از شكست به پيروزي رسيد؛ درست همانند چلسي در ورزشگاه استمفورد بريج. رئال مادريد و ميلان ميزبان هاي خود را از پيش رو برداشتند و راهي دور بعد شدند. مارسي در مسكو، سرماي هوا و اسپارتاك را با هم شكست داد. شاختار بلگراد را با دست پر ترك كرد. آرسنال برابر براگا دومين باخت سريالي اش را در فصل جاري رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا تجربه و بازل هم كلوژ را با يك گل روانه كرد.

هفته پنجم و ماقبل پاياني دور گروهي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا با انجام هشت مسابقه ميان چهار گروه دوم رقابت ها آغاز شد.

در اين بازي ها رم در خانه از شكست 2 بر صفر خود را نجات داد و در پايان بايرن مونيخ راه يافته به دور بعد بازي ها را 3 بر 2 از پيش رو برداشت و به ماندن در ادامه رقابت ها اميدوار ماند.

چلسي هم در ورزشگاه خانگي اش شكست يك بر صفر را با برد 2 بر يك عوض كرد تا تمام بازي هاي دور گروهي را با برد به پايان رسانده باشد.

رئال مادريد در مسابقه هاي كه 2 اخراجي داشت، آژاكس را در آمستردام با 4 گل مغلوب و خيالش را از حضور در دور يك هشتم نهايي آسوده كرد. راموس و آلونسو در دقيقه هاي پاياني بازي از زمين مسابقه اخراج شدند. ميلان هم با برد 2 بر صفر در خانه اوسر همسفر كهكشاني ها به دور بعد شد.

آرسنال لندن پس از باخت 3 هفته پيش اين بار برابر براگا باخت تا صعودش به خطر بيافتد.

در ميان تيم هاي حاضر در چهار گروه دوم تا كنون صعود بايرن مونيخ، چلسي، رئال مادريد و ميلان به دور بعد قطعي شده است.

نگاهي به نتيجه و برنامه بازي ها

** گروه e

* رم 3

ماركو بوريلو (49)، دانيله ده روسي (81)، فرانچسكو توتي (84، پنالتي)

بايرن مونيخ 2

ماريو گومس (33،39)

* fc بازل يك

آلمرارس (15)

كلوژ صفر

** جدول گروه

1- بايرن مونيخ 12 امتياز

2- رم 9 امتياز

3- fc بازل 6 امتياز

4- كلوژ 3 امتياز

** گروه f

* چلسي 2

استاريج (51)، فلورنت مالودا (86)

زيلينا يك

بلو (19)

* اسپارتاك مسكو صفر

المپيك مارسي 3

والبوئنا (18)، رمي (54)، براندائو (68)

** جدول گروه

1- چلسي 15 امتياز

2- المپيك مارسي 9 امتياز

3- اسپارتاك مسكو 6 امتياز

4- زيلينا بدون امتياز

** گروه g

* آژاكس صفر

رئال مادريد 4

بنزما (36)، آربلوآ (44)، كريستيانو رونالدو (70، 81 - پنالتي)

* اوسر صفر

ميلان 2

زلاتان ابراهيموويچ (65)، رونالدينيو (90)

** جدول گروه

1- رئال مادريد 13 امتياز

2- ميلان 8 امتياز

3- آژاكس 4 امتياز

4- اوسر 3 امتياز

** گروه h

* اسپورتينگ براگا 2

ماتيوس (83،90)

آرسنال صفر

* پارتيزان بلگراد صفر

شاختار دونتسك 3

استپاننكو (52)، جادسون (59)، ادواردو (68)

** جدول گروه

1- شاختار دونتسك 12 امتياز

2- آرسنال 9 امتياز

3- اسپورتينگ براگا 9 امتياز

4- پارتيزان بلگراد بدون امتياز

** برنامه بازي هاي چهارشنبه

* گروه a

تاتنهام - وردربرمن

اينتر - توئنت انسخده

* جدول گروه a

1- تاتنهام 7 امتياز

2- اينتر 7 امتياز

3- توئنته 5 امتياز

4- برمن 2 امتياز

* گروه b

شالكه - المپيك ليون

هاپوئل - بنفيكا

* جدول گروه b

1- المپيك ليون 9 امتياز

2- شالكه 7 امتياز

3- بنفيكا 6 امتياز

4- هاپوئل يك امتياز

* گروه c

گلاسكو رنجرز - منچستر يونايتد

والنسيا - بورسا اسپور

* جدول گروه c

1- منچستريونايتد 10 امتياز

2- والنسيا 7 امتياز

3- گلاسكو رنجرز 5 امتياز

4- بورسا اسپور بدون امتياز

* گروه d

رابين كازان - fc كوپنهاگن

پاناتينايكوس - بارسلونا

* جدول گروه d

1- بارسلونا 8 امتياز

2- fc كوپنهاگن 7 امتياز

3- رابين كازان 3 امتياز

4- پاناتينايكوس 2 امتياز

O M I D
11-24-2010, 09:25 PM
گروه Eليگ قهرمانان اروپا- شکست بايرن و کلوژ


دور پنجم از رقابتهاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان با شکست بايرن صدرنشين در خانه رم همراه بود.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg دور دوم از دیدارهای برگشت مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با برتری رم مقابل بایرن در استادیو الیمپیکو و پیروزی بازل مقابل کلوژ همراه بود.
نیمه اول دیدار حساس بایرن و رم با برتری 0-2 باواریایی های میهمان به پایان رسید و هر دو گل گومس، در دقایق 33 و 39، تیم میهمان را از حریف پیش انداخته بود ولی با آغاز نیمه دوم شاگردان رانیری به خود آمدند و با جبران گلهای دریافتی، توسط بوریه لو (49)و روسی (81) گلهای خورده را جبران کردند.در نهایت در دقیقه 84 بازی، داور به خاطر خطای دروازه بان بایرن در گرفتن موقعیتی تک به تک از تیم میزبان، نقطه پنالتی را نشان داد.
توتی پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و آن را وارد دروازه بایرن نمود تا تیم میزبان به برد شیرین 2-3 دست بیابد.البته این شکست تاثیری در صدرنشینی بایرن نداشت و باواریایی ها با 12 امتیازی که در 4 دیدار ابتدایی شان کسب کرده اند، صعودشان به دور بعدی رقابتها را مسجل نموده اند.
در دیگر دیدار این گروه هم بازل توانست با یک گل از سد کلوژ عبور کند.تک گل این دیدار را آلمرارس دردقیقه (15)به ثمر رساند.
بدین ترتیب و در پایان دور پنجم رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در گروه ایی، بایرن مونیخ به رغم شکست سه شنبه شب، با 12 امتیاز از 5 بازی در صدر است. رم با 9 امتیاز در رده دوم است و بازل و کلوژ با 6 و 3 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

O M I D
11-24-2010, 09:26 PM
گروهF ليگ قهرمانان اروپا- برد سخت چلسي


دور پنجم از رقابتهاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان با پيروزي چلسي مقابل زيلينا همراه بود.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg دور دوم از دیدارهای برگشت مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در گروه F، با برتری سخت چلسی مقابل زیلینا و برد 0-3 مارسی مقابل اسپارتاک مسکو همراه بود.
پیروزی چلسی در حالی رقم خورد که مصاف این تیم مقابل زیلینا که در دیدار رفت، بابرتری پرگل آبی پوشان همراه بود، در استمفورد بریج به نحو دیگری رقم خورد. در ابتدا این زیلینای میهمان بود که در دقیقه 19 توسط بلو به گل رسید و نیمه اول با برتری میهمان نسبتا گمنام تمام شد.
البته با آغاز نیمه دوم استوریج بلافاصله با گلی که در دقیقه 51 به ثمر رساند، کار را مساوی کرد و در نهایت و در دقایق پایانی بازی، این مالودا بود که در دقیقه 86 گل پیروزی بخش چلسی را به ثمر رساند تا بدین ترتیب آبی پوشان بتوانند صعود خود به دور بعدی رقابتهارا عملا مسجل کنند.
در دیگر دیدار این گروه هم المپیک مارسی توانست با اقتدار تمام و با نتیجه 0-3 میزبانش اسپارتاک مسکو را از پیش رو بردارد. گلهای مارسی در این دیدار را والبوئنا (18)، رمی (54) و براندائو (68) به ثمر رساندند.
در پایان دور پنجم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه اف اوضاع بدین ترتیب است:
چلسی با کسب هر 15 امتیاز ممکن، صدرنشین مقتدر گروه است که صعودش به عنوان تیم اول گروه به دور بعد را مسجل کرده است. مارسی با3 امتیازی که در دیدار سه شنبه شب به دست آورد، 9 امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد. اسپارتاک مسکو با 6 امتیاز در رده سوم قرار گرفت و زیلینا بدون امتیاز و با تفاضل گل 15- قعر جدول را به خود اختصاص داد.

O M I D
11-24-2010, 09:26 PM
گروهG ليگ قهرمانان اروپا- رئال و ميلان، پيش به سوي يک هشتم


دور پنجم از رقابتهاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان با پيروزي رئال و ميلان همراه بود.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg دور دوم از دیدارهای برگشت مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در گروه G، با برد آسان و دلچسب رئال مقابل آژاکس و پیروزی میلان مقابل اوسر همراه بود.
رئال مادرید که دیدار برگشت خود مقابل آژاکس را در آمستردام برگزار می کرد، در دقیقه 35 توسط کریم بنزما به اولین گل خود دست یافت. این طور به نظر می رسد که کریم بنزما تدریجا از روزهای ضعیفش فاصله گرفته ودر حال برگشت به روزهای درخششش در ترکیب لیون است.
آربلوا یک دقیقه پیش از پایان نیمه اول بازی، برای مادریدی ها گلزنی کرد تا رئال نیمه اول را با برتری 0-2 به پایان ببرد. دو گل کریس رونالدو در نیمه دوم که در دقایق 70 و 81(از روی نقطه پنالتی ) به ثمر رسید، باعث شد تا مادریدی ها در این دیدار به پیروزی مقتدرانه ای دست بیابند.
روسونری، صدرنشین رقابتهای سری آ هم موفق شد تا در دیداری خارج از خانه، با دو گل زلاتان و رونالدینیو در دقایق65 و 90، حریف فرانسوی اش را از پیش رو برداشته و تکلیف صعود خود به دور بعد را تا مسجل کند.
با برگزاری دور پنجم رقابتهای مرحله گروهی،رئال مادرید با 13 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. میلان با 8 امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و آژاکس و اوسر با 4 و 3 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند

O M I D
11-24-2010, 09:27 PM
گروهH ليگ قهرمانان اروپا- شکست آرسنال و صعود شاختار به صدر


دور پنجم از رقابتهاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان با شکست آرسنال وبرد براگا و شاختار همراه بود.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg دور دوم از دیدارهای برگشت مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در گروه H ، با شکست آرسنال مقابل براگا و پیروزی شاختار دونستک مقابل پارتیزان بلگراد همراه بود.
آرسنال که در پرتغال میهمان براگا بود، با دو گل مغلوب میزبانش شد تا نتواند از دیدار خارج از خانه اش در دور پنجم رقابتهای مرحله گروهی امتیازی بگیرد. البته این دیدار تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می شد ولی گلهای دقایق 83 و 90 ماتئوس کار ونگر و شاگردانش را یکسره کرد.
از سوی دیگر با برتری 0-3 شاختار دونستک مقابل پارتیزان بلگراد، در دیداری خارج از خانه، این تیم اوکراینی بود که تواسنت با 12 امتیاز در صدر جدول رقابتهای گروه اچ قرار بگیرد.آرسنال و براگا هر دو 9 امتیازی هستند و نماینده انگلیسی تنها به لطف تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارد و پارتیزان بلگراد بدون امتیازی در قعر جدول قرار گرفته است.

O M I D
11-25-2010, 08:02 PM
گروه A: صعود تاتنهام و اينتر


البته اول يا دوم شدن دو تيم در روز آخر مشخص مي‌شود.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg
تاتنهام و اینتر با برد مقابل وردربرمن و توئنته به مرحله بعدی لیگ قهرمانان راه یافتند. این اولین صعود تاتنهام در اولین دوره حضور آنها در لیگ قهرمانان بود.
اینتر توانست در خانه، توئنته را یک بر صفر شکست دهد. آنها در دقیقه 55 با سانتر وسلی اسنایدر و ضربه محکم استبان کامبیاسو به بردی رسیدند که سزاوار آن بودند.
تاتنهام هم وردربرمن را سه بر صفر برد. یونس کابول در دقیقه 6 روی کار عالی آرون لنون و با یک شوت گل اول را زد. سپس لوکا مودریچ در لحظات تلف‌شده نیمه اول گلی مشابه روی کار عالی پیتر کراچ زد و خود کراچ هم در دقیقه 79 با ضربه بغل پا روی پاس لنون گل سوم را به ثمر رساند.
در اوایل نیمه دوم، روی مودریچ خطای پنالتی انجام شد ولی ضربه ضعیف گرت بیل از روی نقطه پنالتی را تیم ویزه مهار کرد.
تاتنهام، اینتر، توئنته و وردربرمن با 10، 10، 5 و 2 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم هستند. برمن حذف شده و توئنته به لیگ اروپا رسید.

O M I D
11-25-2010, 08:03 PM
گروه B: شالکه و ليون به دور بعد رسيدند


شالکه بردي مهم مقابل ليون به دست آورد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg
در گروه B لیگ قهرمانان، امشب دو دیدار برگزار شد.
در مهم‌ترین دیدار گروه، شالکه توانست با برد سه بر صفر مقابل لیون از این تیم پیشی بگیرد، ضمن آن که صعود هر دو تیم مسجل شد.
ابتدا جفرسون فارفان در دقیقه 13 و روی کار خوب رائول از داخل محوطه جریمه گل اول را زد. برمن به پیش تاخت ولی شالکه هفت دقیقه بعد روی پاس عالی پیر کلوگه و ضربه کلاس یان هونتلار گل دوم را زد. این مهاجم هلندی در آخرین لحظات دیدار هم گل زد تا شالکه سه بر صفر پیروز شود.
در دیگر دیدار این گروه، هاپوئل با نتیجه سه بر صفر بنفیکا را شکست داد.
شالکه، لیون، بنفیکا و هاپوئل با 10، 9، 6 و 4 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم هستند. صعود شالکه و لیون قطعی شده ولی معلوم نیست از دو تیم دیگر کدام تیم به لیگ اروپا می‌رسد.

O M I D
11-25-2010, 08:03 PM
گروه C: گل روني، آتش‌بازي والنسيا


رنجرز هم به ليگ اروپا رفت.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg
منچستریونایتد توانست با بردی دیرهنگام در خانه رنجرز صدرنشینی خود را در گروه حفظ کند.
تنها گل یونایتد را وین رونی در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی زد. این پنالتی روی خطای استیون نیسمیث روی فابیو داسیلوا به دست آمده بود. رونی پس از مدت‌ها در ترکیب ثابت یونایتد قرار می‌گرفت.
در دیگر دیدار این گروه، والنسیا شش بر یک بورسااسپور ترکیه را شکست داد. ماتا (پنالتی)، سولدادو (دو گل)، آدوریس، خواکین و دومینگوئژ برای والنسیا گل‌زنی کردند و پابلو مارتین باتایا از بورسا تنها گل این تیم در لیگ قهرمانان این فصل تا این جای کار را زد.
منچستریونایتد، والنسیا، رنجرز و بورسااسپور با 13، 10، 5 و صفر امتیاز در رده‌هی اول تا چهارم هستند. والنسیا تنها در صورت برد در خانه منچستریونایتد می‌تواند به عنوان تیم اول صعود کند. رنجرز به لیگ اروپا رسیده و بورسااسپور هم حذف شده است.

O M I D
11-25-2010, 08:04 PM
گروه D: گل 150 ام مسي


در اين گروه هنوز ديگر تيم صعودکننده بعد از بارسلونا مشخص نشده است.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg

در گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان، بارسلونا توانست با برد سه بر صفر در خانه پاناتینایکوس به عنوان تیم اول به دور بعد راه یابد.
بارسا در نیمه اول نمایش خوبی نداشت، هرچند که پدرو در دقیقه 27 با ضربه‌ای از زاویه نسبتا بسته گل اول این تیم را زد. بارسا در دقیقه 62 روی همکاری تیمی فوق‌العاده و پاس آدریانو و ضربه لیونل مسی از نزدیکی دروازه، گل دوم را زد. این 150امین گل مسی برای بارسا بود. سپس پدرو در دقیقه 69 با ضربه‌ای دقیق گل سوم را از زیر دستان الکساندروس تزورواس، دروازه‌بان پانا وارد دروازه حریف کرد.
در دیگر دیدار این گروه روبین کازان در خانه با پنالتی دقیقه 45 کریستین نوبوا کپنهاگن را برد. این پنالتی روی خطای هند یسپر گرونشایر به دست آمد.
در این گروه بارسلونا، کپنهاگن، روبین کازان و پاناتینایکوس با 11، 7، 6 و 2 امتیاز در رده‌های اول و چهارم هستند. صعود بارسا به عنوان تیم اول قطعی شده و پاناتینایکوس هم حذف شده است.

pnugirl
11-25-2010, 10:18 PM
دنیلسون هافبک برزیلی توپچیها معتقد است شکست برابر براگا بسیار ناامید کننده بوده است و به دلیل این شکست و همچنین باخت برابر تاتنهام از هواداران عذرخواهی کرد.
به گزارش آرسنال دات آی ‌ار دنیلسون که خود بر روی گل دریافتی از گرت بِیل در بازی برابر تاتهام بی تقصیر نبود درباره شکست شب گذشته و همچنین دیدار برابر تاتنهام گفت: "بسیار نا امید کننده است.
"احساس بسیار بدی در مورد باخت دارم، بسیار ناراحت. از هواداران عذرخواهی می کنم، برای این دیدار (شکست برابر براگا) و همینطور بازی قبل.
"یک بازی برای ما در برابر پارتیزان بلگراد باقی مانده است که سه امتیاز آن برای ما بسیار مهم است.
"اکنون باید بر روی بازی بعدیمان متمرکز شویم، بازیهای زیادی را در پیش رو داریم، باید به راهمان ادامه دهیم. باید در این فصل به قهرمانی برسیم زیرا این موضوع برای ما بسیار مهم است

pnugirl
11-25-2010, 10:18 PM
در پایان هفته پنجم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا شش تیم دیگر جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها را بدست آوردند.

در پایان دیدارهای چهارشنبه لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا تیم‌های تاتنهام و منچستریونایتد انگلستان، بارسلونا و والنسیای اسپانیا، شالکه آلمان و اینتر ایتالیا جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها را کسب کردند.

- نتایج دیدارهای شب گذشته مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:
گروه a:
* اینتر ایتالیا یک - توئنته هلند صفر
گل: استبان کامبیاسو (55)
* تاتنهام انگلستان 3 - وردربرمن آلمان صفر
گل‌ها: یونس کابل (6)، لوکا مودریچ (45) و پتر کرواچ (79)
جدول رده بندی:
1- تاتنهام انگلستان 10 امتیاز - تفاضل گل 7+، 2- اینتر ایتالیا 10 امتیاز - تفاضل گل 4+، 3- توئنته هلند 5 امتیاز، 4- وردربرمن آلمان 2 امتیاز

گروه b:
* هاپوئل تل آویو 3 - بنفیکای پرتغال صفر
* شالکه آلمان 3 - لیون فرانسه صفر
گل‌ها: جفرسون فارفان (13) و کلاس یان هانتلار (20 و 89)
جدول رده بندی:
1- شالکه آلمان 10 امتیاز، 2- المپیک لیون فرانسه 9 امتیاز، 3- بنفیکای پرتغال 6 امتیاز، 4- هاپوئل تل آویو 4 امتیاز

گروه c:
* گلاسکو رنجرز اسکاتلند صفر - منچستریونایتد انگلستان یک
گل: وین رونی (87 - پنالتی)
* والنسیای اسپانیا 6 - بورسا اسپور ترکیه یک
گل‌ها: خوان مانوئل ماتا (17 - پنالتی)، روبرتو سولدادو (21 و 55)، آدوریز زوبلدیا (30)، سانچز خوآکین (37) و آلخاندرو دومینگوئز (78) برای والنسیا و پابلو باتالا (69) برای بورسا اسپور
جدول رده بندی:
1- منچستریونایتد انگلستان 13 امتیاز، 2- والنسیا اسپانیا 10 امتیاز، 3- گلاسکو رنجرز اسکاتلند 5 امتیاز، 4- بورسا اسپور ترکیه بدون امتیاز

گروه d:
* روبین کازان روسیه یک - کپنهاگن دانمارک صفر
گل: کریستین نوبوا (45 - پنالتی)
* پاناتینایکوس یونان صفر - بارسلونای اسپانیا 3
گل‌ها: پدرو رودریگوئز (27 و 69) و لیونل مسی (63)
جدول رده بندی:
1- بارسلونای اسپانیا 11 امتیاز، 2- کپنهاگن دانمارک 7 امتیاز، 3- رابین کازان روسیه 6 امتیاز، 4- پاناتینایکوس یونان 2 امتیاز

pnugirl
11-26-2010, 01:07 PM
آرسن ونگر، مربی آرسنال درباره اتفاقی که در بازی رئال مادرید و آژاکس افتاد و منجر به مداخله یوفا شد صحبت کرده است.

در آن بازی، ژابی آلونسو و سرخیو راموس از مادرید در پنج دقیقه پایانی اخراج شدند. این دو نفر به دلیل وقت تلف کردن کارت زرد دوم خود را گرفتند و هرچند بازی بعدی مقابل اوسر را از دست دادند، اما بدون اخطار پا به مرحله حذفی خواهند گذاشت.

کارشناسان رئال را محکوم کردند و گفتند ژوزه مورینیو از بازیکنانش خواسته عمدا این کار را انجام بدهند.

ونگر که تیمش ممکن است در مرحله حذفی به مصاف رئال برود گفت: «کسی دوست ندارد این چیزها را ببیند. شرم‌آور است که ببینید باشگاهی بزرگ این کار را انجام می‌دهد و وقتی این را می‌بینید، تصویر بسیار بدی از فوتبال به شما دست می‌دهد که دوست ندارید آن را ببینید.

من به رئال مادرید به دلیل کیفیتشان و کاری که انجام می‌دهند احترام می‌گذارم، اما چه رئال مادرید باشد و چه تیم دیگری، نمی‌خواهم این موضوع را در میدان ببینم.»

از او پرسیدند آیا این تقلبی عمدی بوده یا نه و او گفت: «هر چه می‌خواهید اسمش را بگذارید، اما نمی‌خواهیم دیگر چنین مواردی در میدان دیده شود. در فوتبال همیشه باید به افرادی که پول می‌پردازند و بلیت می‌خرند احترام گذاشت. آنها مگر چه می‌خواهند؟ آنها به دنبال تماشای فوتبال هستند، نه تماشای این چیزها. چه آرسنال باشد، چه رئال و چه هر تیم دیگری، چنین چیزهایی پذیرفتنی نیست.

البته نمی‌توان گفت که چنین فکری به ذهن ما هم نرسیده، ولی وقتی آن را در تلویزیون دیدم به خود گفتم: "دیگر هرگز این کار را انجام نده". چنین چیزی فوق‌العاده وحشتناک است.»

O M I D
12-07-2010, 06:49 PM
پپ گوارديولا: بازي مقابل روبين غازان را جدي نمي گيريم


پپ گوارديولا، سرمربي بارسلونا، تاييد کرد که بازي امشب تيمش مقابل روبين غازان در ليگ قهرمانان اروپا را چندان جدي نمي گيرد.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg صعود بارسا به دور حذفي رقابت ها مشخص شده است و بازي آنها مقابل تيم روسي تاثيري در سرنوشت آنها ندارد و گوارديولا تاييد کرد که انگيزه دادن به بازيکنان تيم براي اين بازي دشوار است.
او گفت:" ما براي بازي امشب هدف خاصي نداريم زيرا ما قبلا کارمان را انجام داده ايم. ما کارمان را کرده ايم و به مرحله بعد راه پيدا کرديم و هيچ کس نمي تواند آن را از ما بگيرد. جدا از احترامي که براي هواداران قائليم، تلاش خواهيم فوتبالي خوب و پويا ارائه دهيم و موقعيت هاي زيادي ايجاد کنيم.
ما قصد داشتيم در اين ديدار به مسي، اينيستا و ژاوي استراحت بدهيم اما از آنجا که تيم دوم باشگاه هم اين هفته ديدار مهمي در پيش دارد، ما نمي توانيم به مسي و اينيستا استراحت بدهيم."
گوارديولا همچنين خوشحالي اش را از انتخاب مسي، ژاوي و اينيستا به عنوان گزينه هاي نهايي بهترين بازيکن جهان اعلام کرد و گفت:" آيا شما بازيکنان بهتري سراغ داريد؟ من به آنها افتخار مي کنم و مي دانيم که هواداران هم به آنها افتخار مي کنند و اين بهترين جايزه براي آنهاست. يافتن نسلي ديگر مانند اين بسيار دشوار است."

O M I D
12-07-2010, 06:50 PM
ميليتو،سسار و لوسيو غايبان اينتر در مصاف با برمن


رافا بنيتس، تعدادي از ستاره هاي کليدي تيمش را در مصاف سه شنبه شب مقابل وردربرمن در آخرين ديدار مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا در اختيار نخواهد داشت.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg ژولیوسسار، دیگو میلیتو و لوسیو همراه با کاروان اینتر به آلمان سفرنکرده اند و 19 بازیکن در لیست بنیتس قرار گرفته اند.
لیست منتشر شده از سوی نرآتزوری برای مصاف با برمن بدین ترتیب است:
لوکا کاستلاتزی، پائولو اورلاندونی و آلبرتو گالینتا / ایوان کوردوبا، خاویر زانتی، مارکو ماتراتزی، کریستیانو بیراگی، داویده سانتون و فلیچه ناتالینو / تیاگو موتا، سولی مونتاری، مک دونالد ماریگا، استبان کامبیاسو، اوبیورا انوانکوو، لورنتزو کریستیگ/ ساموئل اتوئو، گوران پاندف، سیمونه دل آنلو، لودوویچ بیابیانی

O M I D
12-07-2010, 06:51 PM
استراحت ستاره‌هاي بارسلونا در ديدار اين هفته ليگ قهرمانان


پپ گوارديولا به چندين ستاره تيم اصلي خود براي ديدار با روبين کازان استراحت داده است.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpgژاوی، داوید ویا، دانی آلوس و پدرو رودریگس از تیم اصلی خط خورده‌اند و در مصاف نوکمپ بازی نخواهند کرد.
گابریل میلیتو هم به دلیل آسیب غایب است. سیدو کیتا هم که از درد تاندون رنج می‌برد برای احتیاط کنار گذاشته شده است.
ویکتور واسکس، جاناتان دوس‌سانتوس و مارک بارترا از تیم دوم به تیم اصلی فراخوانده شده‌اند.
لیست بارسا:
دروازه‌بان‌ها: والدس، پینتو
مدافعان: پیکه، پویول، بارترا، فونتاس، آبیدال
هافبک‌ها: اینیستا، ماسچرانو، بوسکتس، ماکسول، آدریانو، تیاگو، ویکتور واسکس، جاناتان دوس‌سانتوس
مهاجمان: بویان، مسی، جفرن.

O M I D
12-07-2010, 06:52 PM
مولر: به فينال ليگ قهرمانان خواهيم رسيد


توماس مولر اميدوار است که همراه بايرن اين فصل نيز به فينال جام قهرمانان اروپا برسد

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg بایرن مونیخ فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان را یافته بود و برابر اینتر میلان 2 بر 0 شکست خوردند و درحالیکه جام را در یک قدمی خود می دیدند از دست دادند. مولر معتقد است با اینکه نتایج خوبی در بوندس لیگا کسب نکرده اند ولی می توانند دوباره به فینال لیگ قهرمانان این فصل صعود کنند.
مهاجم 21 ساله بایرن گفت:" با اینکه شرایط سختی داریم ولی می توانیم دوباره به فینال راه پیدا کنیم ما در فصل گذشته در فلورانس و منچستر شرایط سختی را داشتیم به خصوص شکست 3 بر 0 برابر منچستر در نیم ساعت اول بازی ولی ما روحیه خود را حفظ کردیم و توانستیم به فینال برسیم. ما در این فصل در لیگ قهرمانان بسیار عالی نتیجه گرفتیم و باید از نظر روحی شرایط خوبی را برای خود رقم بزنیم زیرا در بازی های یک چهارم نهایی و پای فینال ممکن است با بهترین تیمهای اروپایی مواجه شویم".
غول های بوندسلیگا با شکست 2 بر 0 هفته گذشته برابر شالکه دوباره به مکان هفتم جدول سقوط کردند و با صدر جدول اختلافی 17 امتیازی دارند. با این حال هنوز هم مولر اعتماد به نفس و امید به تکرار قهرمانی در بوندس لیگا را دارد.
مولر در این مورد می گوید:"ما در شرایط دشواری قرار داریم و اوضاع برایمان زیاد خوب پیش نمی رود ولی من سعی می کنم آرامش خود را حفظ کنم. این طبیعی است که نتوانیم عملکردی را که در جام جهانی داشتیم در لیگ نیز تکرار کنیم زیرا بعد از جام شما می خواهید به شرایط زندگی عادی بازگردید و این به خصوص برای بازیکنان جوان زیاد تجربه شده است ولی من هرگز نخواستم که از فرم خارج شوم و اجازه نخواهم داد تا عملکرد من مورد انتقاد قرار گیرد ."
بایرن چهارشنبه در لیگ قهرمانان به دیدار بازل خواهد رفت.

O M I D
12-07-2010, 06:52 PM
مروري بر بازي هاي ليگ قهرمانان اروپا


تکليف آخرين سهميه صعود به دور حذفي ليگ قهرمانان اروپا از گروه‌‌هاي اول تا چهارم امشب(سه‌شنبه) مشخص خواهد شد.
و فردا شب تيم‌هاي فوتبال شاختار اوکراين، آرسنال انگليس، براگا پرتغال، رم ايتاليا و بازل سوئيس آخرين تلاش خود را براي صعود به مرحله نهايي ليگ قهرمانان اروپا به کار مي‌گيرند.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg آخرين سري از رقابت‌هاي مرحله گروهي اين پيکارها در هشت نقطه از قاره سبز انجام خواهد شد که در اين ميان تکليف تنها سهميه باقيمانده صعود به مرحله حذفي اين پيکارها در گروه چهارم معلوم مي‌شود.
براساس برنامه قرار است در گروه چهارم بارسلونا اسپانيا با روبين کازان ديدار کند. کاتالاني‌ها قبلا صعود خود را مسجل کردند اما اکنون رقابت بر سرتيم دوم گروه ميان نماينده روسيه و کپنهاگن دانمارک است که اين تيم اسکانديناوي نيز ميزبان پاناتينايکوس است.
برنامه ساير مسابقات اين تاريخ و جداول گروه‌هاي ياد شده به اين شرح است:
گروه اول:
توانت انشده هلند - تاتنهام انگليس
وردربرمن آلمان - اينترميلان ايتاليا
گروه دوم:
المپيک ليون فرانسه - هاپوئل رژيم اشغالگر قدس
بنفيکا پرتغال - شالکه آلمان
گروه سوم:
منچستريونايتد انگليس - والنسيا اسپانيا
بورسااسپور ترکيه - گلاسکورنجرز اسکاتلند
جدول گروه اول:
1-تاتنهام انگليس 10 امتياز
2-اينترميلان ايتاليا 10 امتياز
3-توانت انشده هلند 5 امتياز
4-وردربرمن آلمان 2 امتياز
*از اين گروه تاتنهام و اينتر‌ميلان صعود کرده‌اند
جدول گروه دوم:
1-شالکه آلمان 10 امتياز
2-ليون فرانسه 9 امتياز
3-بنفيکا پرتغال 6 امتياز
4هاپوئل رژيم صهيونيستي 4 امتياز
*از اين گروه شالکه و ليون صعود کرده‌‌اند.
جدول گروه سوم:
1-منچستريونايتد انگليس 13 امتياز
2-والنسيا اسپانيا 10 امتياز
3-گلاسکو رنجرز اسکاتلند 5 امتياز
4-بورسااسپور ترکيه بدون امتياز
*از اين گروه منچستر و والنسيا صعود کرده‌اند
گروه چهارم:
1-بارسلونا اسپانيا 11 امتياز
2-کپنهاگن دانمارک 7 امتياز
3-روبين کازان روسيه 6 امتياز
4-پاناتينايکوس يونان 2 امتياز
*از اين گروه بارسلونا صعود کرده است.


فردا شب (چهارشنبه) با انجام دور ششم مسابقات مرحله گروهي اين پيکارها در گروه‌هاي پنجم تا هشتم، پرونده مرحله اول بسته مي‌شود.
از اين رو در کنار بايرن‌مونيخ آلمان (گروه اول)، چلسي انگليس و المپيک مارسي (گروه دوم)، رئال مادريد اسپانيا و آ.ث‌ميلان ايتاليا که به خاطر صعود آسوده‌ خيال هستند، تيم‌هاي يادشده در جدال‌هاي مرگ و زندگي حضور خواهند يافت.
در اين راه رم و بازل که به ترتيب 9 و 6 امتياز در گروه پنجم دارند، در پي امتياز هستند که البته شانس تيم ايتاليايي با توجه به برتري امتيازي بيشتر است.
در گروه هشتم وضعيت دشوارتري وجود دارد زيرا تکليف هيچ يک مشخص نيست. از اين ميان شانس صعود شاختار بيشتر است ولي آرسنال و براگا نيز خواهان راهيابي هستند.
برنامه اين مسابقات به اين شرح است:
گروه پنج:
بايرن‌مونيخ آلمان - بازل سوئيس
کلوژ روماني - آ.اس.رم ايتاليا
گروه شش:
زيلينا اسلوواکي - اسپارتاک روسيه
المپيک مارسي فرانسه- چلسي انگليس
گروه هفت:
آ.ث‌ميلان ايتاليا- آژاکس هلند
رئال‌مادريد اسپانيا- اوسر فرانسه
گروه هشت:
آرسنال انگليس - پارتيزان صربستان
شاختار دونتسک اوکراين - براگا پرتغال
جدول گروه پنجم:
1-بايرن مونيخ آلمان 12 امتياز
2-آ.اس.رم ايتاليا 9 امتياز
3-بازل سوئيس 6 امتياز
4-کلوژ روماني 3 امتياز
جدول گروه شش:
1-چلسي 15 امتياز
2-المپيک مارسي 9 امتياز
3-اسپارتاک مسکو روسيه 6 امتياز
4-زيلينا اسلوواکي بدون امتياز
جدول گروه هفت:
1-رئال‌مادريد اسپانيا 13 امتياز
2-آ.ث‌.ميلان 8 امتياز
3-آژاکس هلند 4 امتياز
4-اوسر فرانسه 3 امتياز
جدول گروه هشت:
1-شاختار اوکراين 12 امتياز
2-آرسنال انگليس 9 امتياز
3-براگا پرتغال 9 امتياز
4-پارتيزان صربستان بدون امتياز

O M I D
12-07-2010, 06:53 PM
جدول برترين گلزنان ليگ قهرمانان اروپا


ساموئل اتوئو، مهاجم کامروني تيم فوتبال اينترميلان ايتاليا با 7 گل زده هم اکنون بهترين گلزن ليگ قهرمانان اروپا به شمار مي رود.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg وی می تواند از امروز در بازی برابر وردربرمن فاصله اش را با رقبای خود که جدی ترین آنها ماریو گومز مهاجم بایرن مونیخ است، افزایش دهد.
جدول برترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا تا این مرحله از فصل 2010 - 2011 به ترتیب زیر است:
- 7 گل: ساموئل اتوئو از اینتر میلان
- 6 گل: ماریو گومز از بایرن مونیخ و لیونل مسی از بارسلون
- 5 گل: نیکولا انلکا از چلسی و روبرتو سولدادو از والنسیا
- 4 گل: گرت بال از تاتنهام و زلاتان ابراهیموویچ از آث میلان
- 3 گل: میشل باستوس از لیون، مروان شاماخ از ارسنال، سسک فابرگاس از ارسنال، الکساندر فری از بال، اندره پی یر ژینیاک از مارسی، رومن پاولیچنکو از تاتنها، رونالدو از رئال مادرید، پیتر کروچ از تاتنهام، ماتئوس از براخا، پدرو لئون از بارسلونا، کلاس یان هونتلار از شالکه صفر چهار، ادواردو از شاختار دونتسک و مارکو بورلیو از آاس رم

pnugirl
12-08-2010, 01:00 AM
آلگري: اگر رونالدينيو آماده باشد مقابل آژاكس بازي خواهد كرد


صعود ميلان به همراه رئال از اين گروه به مرحله بعد ليگ قهرمانان قطعي شده و به همين دليل زلاتان استراحت خواهد کرد.
ماسيميليانو آلگري، سرمربي ميلان، تاييد کرد اگر رونالدينيو آخرين تست هاي آمادگي جسماني پيش از ديدار مقابل آژاکس را با موفقيت پشت سر بگذارد، در اين ديدار از ابتدا به ميدان خواهد رفت اما زلاتان در اين ديدار استراحت خواهد کرد.
صعود ميلان به همراه رئال از اين گروه به مرحله بعد ليگ قهرمانان قطعي شده و به همين دليل مهاجم سوئدي استراحت خواهد کرد.
آلگري در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ميلان براي انجام ديداري مهم روانه ميدان خواهد شد. رونالدينيو روز يکشنبه دچار ضرب ديدگي شد و از آن روز در تمرينات حضور نداشته است اما اگر مصدوميتش برطرف شده باشد، در کنار روبينيو قرار خواهد گرفت.
زلاتان؟ او روي نيمکت خواهد بود. ديدار فردا يک ديدار دوستانه نيست. اين ديداري در ليگ قهرمانان اروپاست و من هميشه در اين رقابت ها به دنبال پيروزي هستم.
ما از قبل صعود کرده ايم اما اگر شکست بخوريم، عصباني خواهم شد."

O M I D
12-08-2010, 09:27 PM
آلگري: اگر رونالدينيو آماده باشد مقابل آژاكس بازي خواهد كرد


صعود ميلان به همراه رئال از اين گروه به مرحله بعد ليگ قهرمانان قطعي شده و به همين دليل زلاتان استراحت خواهد کرد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg ماسيميليانو آلگري، سرمربي ميلان، تاييد کرد اگر رونالدينيو آخرين تست هاي آمادگي جسماني پيش از ديدار مقابل آژاکس را با موفقيت پشت سر بگذارد، در اين ديدار از ابتدا به ميدان خواهد رفت اما زلاتان در اين ديدار استراحت خواهد کرد.
صعود ميلان به همراه رئال از اين گروه به مرحله بعد ليگ قهرمانان قطعي شده و به همين دليل مهاجم سوئدي استراحت خواهد کرد.
آلگري در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ميلان براي انجام ديداري مهم روانه ميدان خواهد شد. رونالدينيو روز يکشنبه دچار ضرب ديدگي شد و از آن روز در تمرينات حضور نداشته است اما اگر مصدوميتش برطرف شده باشد، در کنار روبينيو قرار خواهد گرفت.
زلاتان؟ او روي نيمکت خواهد بود. ديدار فردا يک ديدار دوستانه نيست. اين ديداري در ليگ قهرمانان اروپاست و من هميشه در اين رقابت ها به دنبال پيروزي هستم.
ما از قبل صعود کرده ايم اما اگر شکست بخوريم، عصباني خواهم شد."

O M I D
12-08-2010, 09:29 PM
شکستي تلخ براي اينتر؛ تساوي منچستر يونايتد برابر والنسيا


رقابتهاي مرحله گروهي در ميان 4گروه اول رقابتها به پايان رسيد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpgسه شنبه شب، آخرین دور از دیدارهای مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان در 4 گروه ابتدایی این رقابتها برگزار و تکلیف تیمهای صعود کننده به دور حذفی مشخص شد.

در دیدارهای برگزار شده سه شنبه شب، نتایج زیر به دست آمد:

گروه A

توئنته 3– تاتنهام3

گلها: لاندزات (22،پنالتی)، روسالس (55) و چادلی (63) برای توئنته و ویسگرهوف (12،گل به خودی) و دفو (45 و 59) برای تاتنهام

وردربرمن3 – اينتر ميلان 0

گلها: پرودل (39) ، آرنائوتوویچ (49)و پیسارو (88)



گروه B

بنفيکا1 – شالکه2

گلها: لوئیسائو (87) برای بنفیکا و خورادو (20) و هوودس (81) برای شالکه

ليون 2 _ ... 2

گلها: لوپس (62) و لاکازاته (88) برای لیون و سحر (63) و زحاوی (69) برای ...



گروه C

بورساسپور1- گلاسکو رنجرز 1

گلهها: یلدیریم (79) برای بورساسپور و میلر (20) برای گلاسکو

منچستريونايتد 1– والنسيا1

گلها: اندرسون (63) برای یونایتد و پابلو ارناندس (32) برای والنسیا



گروه D

بارسلونا2 – روبين کازان0

گل: فونتاس (51) و واسکس (82)

کپنهاگن 3– پاناتينايکوس 1

گلها: وینگارد (26)، گرونکائر (50،پنالتی) و سیسه (73،گل به خودی)برای کپنهاگن و کانته (90) برای پاناتینایکوس

O M I D
12-08-2010, 09:32 PM
صعود دانماركي ها صفحه جديدي در تاريخ ليگ فوتبال قهرمانان اروپا گشود


تيم فوتبال اف.ث کپنهاگن به نخستين تيم دانمارکي صعود کننده به مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا تبديل شد و اين در حالي است که اينترميلان مذافع عنوان قهرماني با تحمل شکست سه بر صفر در خانه وردر برمن شانس صدرنشيني را از دست داد .

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg کپنهاگن با کسب پيروزي سه بر يک بر پاناتينايکوس يونان در مکان دوم گروه چهار و پشت سر بارسلونا قرار گرفت که پس از غلبه دو بر صفر بر روبين قازان روسيه در ورزشگاه نيوکمپ با تيم دوم خود بي شکست صدرنشين اين گروه شد.
'' يسپر گرونکيائر '' يک بازيکن گوش کپنهاگن پس از اين ديدار گفت :'' اين موفقيت عالي است ، واقعا عالي است . ما تاريخ نگاشتيم . ما کاملا سزاوار آن بوديم . ''
براي تاتنهام انگليس نيز شبي به ياد ماندني بود چرا که اين تيم تازه وارد به ليگ قهرمانان موفق شد با يک تساوي سه بر سه در خانه اف ث توينته هلند و به لطف هيجده گلي که در شش بازي خود به ثمر رساند اينتر مدافع قهرماني را از صدرنشيني گروه يک بازدارد.
'' جرامين دفو '' زننده دو گل تاتنهام در اين ديدار گفت :'' ما گلهاي زيادي به ثمر رسانديم ولي گل نخوردن زياد نيز بسيار اهميت دارد لذا امشب شب پر دغدغه اي براي ما بود. ''
شالکه با يک پيروزي دو بر يک در خانه بنفيکا صدرنشين گروه دو شد و ليون پس از تساوي دو بر دو در برابر هاپوئل تل آويو به عنوان تيم دوم گروه به مرحله بعد راه يافت .
صدرنشينان گروهها هنگام قرعه کشي رقابتهاي شانزده تيم مرحله حذفي در تاريخ 17 دسامبر ( 26 آذرماه ) از يکديگر جدا خواهند شد و در عوض بازيهاي بالقوه آسانتري با تيمهاي دوم انجام خواهند داد.
هرچند که کپنهاگن از نخستين حضور خود در اين قرعه کشي خوشحال خواهد شد ولي بارسلونا که پيش از اين صعود خود را به عنوان صدرنشين تضمين کرده بود با صلاحديد پپ گوآرديولا سرمربي خود از چندين بازيکن ذخيره استفاده کرد تا آنها را به خوبي محک بزند.
'' آندرو فونتاس '' که نخستين بازي اروپايي خود را انجام مي داد و '' ويکتور واسکوئز '' گلهاي بارسا را در نيمه دوم به ثمر رساندند تا به نخستين پيروزي خود بر باشگاه روسيه پس از چهار بار تلاش دست يابد.
در ورزشگاه اولد ترافورد ، آندرسن هافبک برزيلي به پانزده ماه گل نزدن براي منچستر يونايتد پايان داد و گل تساوي اين تيم را در ديدار با والنسيا به ثمر رساند .اما در عوض منچستر نخستين گل مرحله گروهي خود را از پابلو هرناندز دريافت کرد ولي با اين حال موفق شد به عنوان صدرنشين از برخورد با بزرگان ديگر در نخستين ديدار حذفي پرهيز کند.
در ديگر ديدار گروه سه ، بوراسپور تريکه و رنجرز اسکاتلند به تساوي يک بر يک دست يافتند.
در گروه دو شالکه با دو گل '' خوزه خوآردو '' و '' بنديکت هويدس '' دو بر يک در خانه بنفيکا پيروز شد. تيم پرتغالي پس از اين شکست به ليگ اروپا راه يافت .

O M I D
12-08-2010, 09:34 PM
گزارش کامل از ديدار هاي ديشب ليگ قهرمانان اروپا



http://pnu-club.com/imported/mising.jpg*گروه A لیگ قهرمانان اروپا؛ صعود تلخ اینتر به دور بعد؛تاتنهام صدرنشین گروه شد
با انجام دیدارهای دور ششم از رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه A، این تیمهای تاتنهام و اینتر بودند که به عنوان تیمهای اول و دوم روانه دور بعدی رقابتها شدند.
این در حالی بود که پیش از آغاز این دیدار،صعود این دوتیم به دور بعدی رقابتها مسجل شده بود و دیدارهای سه شنبه شب در تعیین صدرنشین گروه تاثیر گذار بود.
در مهمترین دیدار دور ششم ،اینتر با نتیجه عجیب 0-3 مغلوب وردربرمن آلمان شد؛
نرآتزوری در نیمه اول بازی نمایش ناامید کننده ای را به نمایش گذاشت و برمن میزبان در نیمه اول به شایستگی از حریفش پیش افتاد.اولین گل مسابقه در دقیقه 39 توسط پرودل و از روی پاس تماشایی تورستن فرینگس از راه رسید. مارکو آرنائوتوویچ در دقیقه 49 برای بار دوم برای برمن گلزنی کرد و کلودیو پیسارو در دقیقه 88، کار اینتر را یکسره کرد تا تیره روزی های بنیتس و شاگردانش ادامه یابد. برمن با وجود این پیروزی مجبور به خداحافظی زودهنگام از این رقابتها شد و اینتر با وجود این شکست، مجوز صعود به دور بعدی رقابتها را کسب کرد.
در دیگر دیدار برگزار شده نیز دو تیم تاتنهام و توئنته به تساوی 3-3 دست یافتند. گلهای تیم توئنته میزبان در این دیدار را لاندزات (22،پنالتی)، روسالس (55) و چادلی (63) به ثمر رساندند و دو گل دفو (45 و 59) و یک گل از ویسگرهوف (12،گل به خودی) یک امتیاز را به حساب هر دوتیم واریز کرد. نیمه اول دیدار دو تیم با تساوی به پایان رسید.
بدین ترتیب و در پایان رقابتهای گروهی، تاتنهام با کسب 11 امتیاز از شش دیدار خود، تیم صدرنشین جدول گروه A لقب گرفت.اینتر با شکستی که در دیدار مقابل برمن متحمل شد ،ده امتیازی ماند و به عنوان تیم دوم گروه به دور بعد صعود کرد.توئنته، با 6 امتیاز رده سوم جدول را مال خود کرد و بدین ترتیب مجوز حضور در رقابتهای لیگ اروپا را کسب کرد و وردربرمن با 5 امتیاز در قعر جدول گروه قرار گرفت.

*گروه B لیگ قهرمانان اروپا؛ شالکه و لیون مسافران مرحله حذفی
انجام دیدارهای دور ششم از رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه B، این تیمهای شالکه و لیون بودند که به عنوان تیمهای اول و دوم روانه دور بعدی رقابتها شدند.
در مهمترین دیدار دور ششم ،شالکه موفق شد تا بانتیجه 2-1 مقابل میزبانش بنفیکا به برتری دست یابد تا با کسب سه امتیاز این بازی، به عنوان تیم صدرنشین روانه مرحله حذفی شود.نیمه اول این دیدار با گل دقیقه 20 خورادو به نفع میهمان آلمانی به پایان رسید.این در حالی بود که بنفیکا در اکثر دقایق نیمه اول کنترل توپ و میدان را برعهده داشت ولی نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه تیم میهمان خلق کند.ضعف آنها به دلیل عدم بهره گیری از پاسهای کوتاه و تند و تیز به نظر می رسید.
در دقیقه 80 هم دومین گل شالکه توسط هوودس از راه رسید ولی لوئیسائو تنها 7 دقیقه بعد یکی از گلهای خورده را جبران کرد تا تیم میزبان دست کم به یک گل رسیده باشد.
در دیگر دیدار مرحله گروهی هم دو تیم المپیک لیون و هاپولی رژیم اشغالگر قدس به تساوی 2-2 رسیدند.این در حالی بود که نیمه اول بازی با تساوی بدون گل پایان یافته بود.لیون در نیمه اول فرصتهای متعددی برای گلزنی خلق می کرد ولی دفاع منسجم تیم میهمان، مانع از آن شد که حریف فرانسوی به سادگی به گل برسد.
البته دروازه دو تیم تاپایان بازی بسته نماند و در دقیقه 62 بود که اولین گل بازی توسط لیساندرو لوپس برای لیون از راه رسید.بن سحر یک دقیقه بعد گل خورده را جبران کرد تا بازی برای بار دیگربه تساوی کشیده شود.اران زحاوی در دقیقه 69 با به ثمر رساندن گل دوم هاپوئل، ورق را به سمت این تیم برگرداند ولی گل دقیقه 88 لاکازاته که از روی پاس تماشایی لیساندرو لوپس به ثمررسید بار دیگر بازی را به تساوی کشاند تا امتیازات دور ششم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه بی میان دو تیم تقسیم شود.
بدین ترتیب و در پایان رقابتهای گروهی، شالکه با کسب 13 امتیاز از شش دیدار خود، تیم صدرنشین جدول گروه B لقب گرفت.لیون با تساوی برابر هاپولی رژیم اشغالگر قدس و کسب تنها یک امتیاز از این دیدار، 10 امتیازی شد و به عنوان تیم دوم گروه به دور بعد صعود کرد.بنفیکا نیز با 6 امتیاز رده سوم جدول را مال خود کرد و بدین ترتیب مجوز حضور در رقابتهای لیگ اروپا را کسب کرد.
*گروه C لیگ قهرمانان اروپا؛ نمایندگان اسپانیاو انگلیس در دور یک هشتم
با انجام دیدارهای دور ششم از رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه C، این تیمهای منچستریونایتد و والنسیا بودند که به عنوان تیمهای اول و دوم روانه دور بعدی رقابتها شدند.
در مهمترین دیدار دور ششم ،دو تیم منچستریونایتد و والنسیا در اولدترافورد به مصاف هم رفتند که در این دیدار، نتیجه ای بهتر از تساوی برای دو تیم رقم نخورد.
در ابتدا این والنسیا بود که در دقیقه 32 بازی توسط پابلو ارناندس به گل رسید.آلخاندرو دومینگس که با زرنگی تمام توپ را از چنگ کریک درآورده بود، آن را به پابلو سپرد و او نیز بدون لحظه ای درنگ توپ را به تور دروازه تیم میزبان گوبید.والنسیا در نیمه اول بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و البته یونایتدی ها هم در جریان نیمه اول بازی تاحدودی ناامید کننده بودند.
نیمه اول بازی با برتری 0-1 والنسیای میهمان به پایان رسید ولی این پایان کار نبود،چرا که یونایتد در دقیقه 62 توسط اندرسون بازی را به تساوی کشاند تا بدین ترتیب خود را به صدر جدول گروهی رسانده و از صدرنشینی والنسیا ممانعت کند. در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید تا امتیازات این دیدار بین دو تیم تقسیم شده و هر دو با هم به مرحله حذفی راه بیابند.
در دیگر دیدار مرحله گروهی در این گروه هم دو تیم بورساسپور و گلاسکو رنجرز به تساوی 1-1 دست یافتند.
درابتدا این میلر بود که در دقیقه 20 برای تیم میهمان گلزنی کرد ولی در دقایق پایانی نیمه دوم، (79) لدیریم گل خورده را جبران کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.
بدین ترتیب و در پایان رقابتهای گروهی، منچستریونایتد با کسب 14 امتیاز از شش دیدار خود، تیم صدرنشین جدول گروه C لقب گرفت .والنسیا با یک امتیازی که دردیدار سه شنبه شب اولدترافورد کسب کرد، یازده امتیازی شد و در رده دوم تکیه زده و به مرحله حذفی رقابتها راه یافت.گلاسکو رنجرز نیز با احتساب یک امتیاز دیدار سه شنبه شب با 6 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته و بدین ترتیب مجوز حضور در رقابتهای لیگ اروپا را کسب کرد و بورساسپور با 1 امتیاز در قعر جدول گروه قرار گرفت.

*گروه D لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسا و کپنهاگن در مرحله یک هشتم نهایی
با انجام دیدارهای دور ششم از رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه D، این تیمهای بارسلونا و اف سی کپنهاگن بودند که به عنوان تیمهای اول و دوم روانه دور بعدی رقابتها شدند.
در مهمترین دیدار دور ششم ،دو تیم بارسلونا و روبین کازان در نوکمپ به مصاف هم رفتند که در این دیدار، با وجودی که گواردیولا اکثر بازیکنان ذخیره اش را به میدان فرستاده بود، پیروزی از آن بارسا شد.
در حالی که نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، در دقیقه 51 بازی، این اندرو فونتاس بود که با بهره گیری از پاس تماشایی تیاگو آلکانتارا، گل برتری بارسا را به ثمر برساند.
این اتفاق در دقیقه 82 بازی هم تکرار شد و این بار این ویکتور واسکس بود که با بهره گیری از پاس آدریانو برای بار دوم برای بارسا گلزنی کرد.با پایان یافتن این مسابقه،بارسا در حضور اکثر بازیکنان پایه ای اش نمایش به مراتب بهتری را از حریف به اجرا گذاشت و هر سه امتیاز این دیدار خانگی را مال خود کرد.
در دیگر دیدار مرحله گروهی در این گروه هم دو تیم کپنهاگن و پاناتینایکوس مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری 1-3 حریف دانمارکی به پایان رسید.گلهای این دیدار را وینگارد (26)، گرونکائر (50،پنالتی) و سیسه (73،گل به خودی)برای کپنهاگن و کانته (90) برای پاناتینایکوس به ثمر رساندند.
بدین ترتیب و در پایان رقابتهای گروهی، بارسلونا د با کسب 14 امتیاز از شش دیدار خود، تیم صدرنشین جدول گروه D لقب گرفت .اف سی کپنهاگن با 3 امتیازی که دردیدار سه شنبه شب کسب کرد، با 10 امتیاز رده دوم را در اختیار گرفت و روبین کازان هم با 6 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته و بدین ترتیب مجوز حضور در رقابتهای لیگ اروپا را کسب کرد و پاناتینایکوس با 2 امتیاز در قعر جدول گروه قرار گرفت.

O M I D
12-08-2010, 09:35 PM
فرگوسن: پس از گل مساوي بي‌خيال بازي كرديم


سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد انگليس گفت: پس از زدن گل تساوي بي‌تفاوت به بازي ادامه داديم.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg سرآلکس فرگوسن اظهار داشت: تصور مي‌کنم مقابل والنسيا بازي با کيفيتي ارائه کرديم و موقعيت‌هاي زيادي براي گلزني داشتيم. پنج‌ دقيقه پس از آنکه گل تساوي را به ثمر رسانديم، بايد گل دوم را مي‌زديم و از حريف جلو مي‌افتاديم.
اين مربي اسکاتلندي که شب گذشته تيمش در ديدار خانگي با والنسيا در دور ششم مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا به تساوي يک بر يک رسيد، افزود: پس از اين اتفاق تا حدي بي‌خيال بازي کرديم که گاهي اوقات با توجه به حملات حريف خطرناک مي‌شد.
فرگوسن که تيمش به عنوان اولين تيم گروه سوم به دور حذفي صعود کرد، ادامه داد: آنچه مهم بود، استفاده از جوانان و خلق موقعيت‌هاي زياد گل بود. کاري تيم به طور کلي خوب انجام داد.
وي که تيمش در پنج بازي قبلي گلي دريافت نکرده بود، از اين که در ششمين بازي گروهي يارانش گل خوردند و چنين رکوردي تداوم نيافت، ابراز تاسف کرد و گفت: دوست داشتيم بازهم گلي دريافت نکنيم. متاسفانه به اين هدف نرسيديم ولي مهم‌تر از اين صعود به عنوان تيم اول گروه بود.

O M I D
12-08-2010, 09:35 PM
مربي والنسيا:مي توانستيم تيم پيروز ميدان باشيم


اوناي امري معتقد است که والنسيا پس از تساوي 1-1 مقابل يونايتد در رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا، قوي تر شده است


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg مربی والنسیا در این دیدار، تعدادی از بازیکنان ذخیره تیمش را به میدان فرستاد و تیمش برای دقایقی از حریف انگلیسی پیش بود.
در پایان این مسابقه امری گفت:« تساوی نتیجه عادلانه ای بود ولی ما در آستانه پیروزی بودیم. وقتی بازی 1-1 بود، ما سه فرصت طلایی برای به ثمر رساندن گل دوممان رااز دست دادیم و رقابت خیلی خوبی با حریف داشتیم.»
امری ادامه داد:«این فرصت خوبی برای ارزیابی توانایی های تیمم بود وبه علاوه من توانستم عملکرد تعدادی از بازیکنان ذخیره تیمم را نیز زیر نظر بگیرم.این بازیکنان بدون شک در دیدارهای آتی تیم مهم تر خواهند بود و این نشان دهنده این است که از نظر تیمی قوی تر شده ایم.»
مربی جوان والنسیا گفت:«البته دربرخی بخشها هنوز فضای زیادی برای پیشرفت داریم ولی من واقعا خوشبینم.مجبور شدیم تا در مورد بیسنته گوائیتا (دروازه بان تیم)ریسک کنیم ولی او ثابت کرد که چقدر پیشرفت کرده است.حضور او، برای باشگاه بسیار سودمند است.عملکرد آلخاندرو دومینگس هم مرا بسیار خوشحال کرد.او انگیزه های زیادی در تمرین تیم داشت و واقعا می شد این انگیزه و اشتیاق را در بازی او لمس کرد.»
والنسیا به عنوان تیم دوم گروه سی و پس از یونایتد صدرنشین به مرحله یک هشتم پایانی رقابتها راه یافت.

O M I D
12-08-2010, 09:36 PM
بنيتس: هدف اصلي ما فتح جام باشگاه‌هاي جهان است


سرمربي تيم فوتبال اينترميلان ايتاليا گفت: با تمام قدرت براي فتح جام باشگاه‌هاي جهان آماده هستيم.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg رافائل بنيتس پس از شکست 3 بر صفر تيمش برابر وردربرمن آلمان، تصريح کرد: هدف اصلي‌ ما فتح جام باشگاه هاي جهان است و براي من هيچ اهميتي ندارد که آينده ام به خطر افتاده يا خير. بايد در جام باشگاه هاي جهان به قهرماني برسيم و براي رسيدن به اين افتخار بزرگ لحظه شماري مي کنم.
وي گفت: وقتي گوارديولا سال گذشته جام باشگاه هاي جهان را بالاي سر برد اعتراف مي کنم که به وي حسودي کردم و امسال نوبت من است.

O M I D
12-08-2010, 09:36 PM
ماگات:شالکه مي تواند به يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا برسد


فليکس ماگات، مربي شالکه از برتري کمرنگ تيمش با نتيجه 1-2 مقابل بنفيکا اصلا نگران نيست؛ چرا که او اکنون به مرحله يک هشتم پاياني ليگ قهرمانان اروپا چشم دوخته است


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg ماگات در پایان بازی گفت:« ما درپایان بازی، پایمان را از روی گاز برداشتیم.»
این در حالی بود که شالکه در ابتدا بانتیجه 0-2 از حریف پیش افتاد ولی دریافت یک گل دیرهنگام ممکن بود به قیمت به تساوی کشیدن بازی برای شالکه تمام شود.
البته در نهایت شالکه به عنوان تیم صدرنشین گروه بی به دوربعدی رقابتها راه یافت.ماگات در این رابطه گفت:« ما هرچه می توانستیم را انجام دادیم و رقابتهای مرحله گروهی را با صدرنشینی به پایان بردیم.اکنون تنها به اندکی شانس در قرعه مان نیاز داریم و فکر می کنم رسیدن به مرحله یک چهارم پایانی ممکن است.»

O M I D
12-08-2010, 09:37 PM
وين روني: اينتر مي‌تواند قرعه سختي براي ما باشد


وين روني پس از تساوي مقابل والنسيا گفت: مي‌دانستيم براي صدرنشيني در گروه به چه نتيجه‌اي نياز داريم و آن را هم کسب کرديم.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg مهاجم ملي‌پوش تيم فوتبال منچستريونايتد در پايان ديدار تيمش مقابل والنسيا که با تساوي يک بر يک به پايان رسيد گفت: فکر مي‌کنم والنسيا برخلاف جريان بازي به گل رسيد و در نيمه دوم ما کاملا تيم برتر ميدان بوديم وتلاش زيادي براي رسيدن به گل مساوي انجام داديم که خوشبختانه به آن هم دست پيدا کرديم.
روني ادامه داد: مي‌دانستيم اگر کار به 10 دقيقه پاياني کشيده شود استرس سراغ بازيکنان مي‌آيد و تيم ممکن است نتواند عملکرد هميشگي خود را به نمايش بگذارد. به همين دليل در همان دقايق آغازين نيمه دوم فشار آورديم و گل مساوي را هم به ثمر رسانديم.
مهاجم منچستريونايتد با اشاره به ديدار هفته آينده مقابل آرسنال گفت: مي‌دانستيم براي صدرنشيني به چه نتيجه‌اي مقابل والنسيا نياز داريم و بيشتر از آن تلاش نکرديم چرا که هفته آينده بايد مقابل آرسنال به ميدان برويم و بازي سختي پيش رو خواهيم داشت.
روني در پايان در پاسخ به اين سوال که چه تيمي در مرحله بعد حريف آسانتري براي منچستريونايتد به شمار مي‌رود گفت: تمام تيمهايي که از گروه خود صعود کرده‌اند مي‌توانند حريف خطرناکي باشند. البته اينکه به تيم‌هاي اول گروه‌هاي ديگر برخورد نمي‌کنيم چيز خوبي است و دقيقا به همين دليل بود که تلاش زيادي انجام داديم تا مقابل والنسيا شکست نخوريم.
در ميان تيم‌هاي خوبي که به عنوان تيم دوم صعود کرده‌اند اينتر هم حضور دارد که مي‌تواند حريف سختي براي ما باشد. البته موفقيت در ليگ قهرمانان اگرچه تا حدي به قرعه و شانس بستگي دارد اما تيمي که مي‌خواهد قهرمان شود بايد تمام تيمها را شکست بدهد .

O M I D
12-08-2010, 09:38 PM
كارلو آنچلوتي: بايد مقابل مارسي بازي خوبي به نمايش بگذاريم


سرمربي ايتاليايي اميدوار است که تيمش در ديدار امشب به مسير پيروزي بازگردد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg چلسي، قهرمان فصل گذشته ليگ برتر انگليس، در چند هفته اخير در شرايط مطلوبي قرار ندارد اما کارلو آنچلوتي، سرمربي اين تيم، اميدوار است که تيمش در ديدار امشب مقابل المپيک مارسي در ليگ قهرمانان اروپا به مسير پيروزي بازگردد.
ا و در مصاحبه با سايت يوفا گفت:" چلسي در حال حاضر شرايط دشواري را سپري مي کند و ما به دنبال دليل آن هستيم. شايد امشب فرصت دوباره اي براي ما باشد.
من بعد از بازي شنبه با بازيکنانم صحبت کردم و اميدوارم آنها بتوانند واکنش مناسبي در ديدار مقابل مارسي از خود نشان دهند.
اين بازي براي ما اهميت زيادي دارد زيرا مي خواهيم بار ديگر فوتبال خودمان را به نمايش بگذاريم. شايد تغييراتي داشته باشيم اما براي تصميم گيري تا زمان بازي صبر خواهم کرد.
نتيجه چندان مهم نيست اما ما بايد بازي خوبي به نمايش بگذاريم بنابراين بايد تمرکز کافي داشته باشيم. مانند بازي رفت در لندن، هر دو تيم بازي خوبي به نمايش خواهند گذاشت."

O M I D
12-08-2010, 09:39 PM
استراحت مورينيو به چند بازيكن اصلي رئال براي ديدار امشب


ژوزه مورينيو، سرمربي رئال مادريد، به تعدادي از ستاره هاي تيمش براي ديدار امشب مقابل اوسر در ليگ قهرمانان اروپا استراحت خواهد داد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg صعود رئال به مرحله بعدي رقابت ها به عنوان تيم اول قطعي شده است و سرمربي پرتغالي از اين فرصت براي استراحت دادن به چند بازيکن اصلي تيمش استفاده کرده است.
بازيکناني مانند ايکر کاسياس، آنخل دي ماريا و سامي خديرا در اين ديدار حضور نخواهند داشت؛ اين در حالي است ژابي آلونسو و سرخيو راموس نيز به دليل محروميت خود خواسته نمي توانند در اين ديدار به ميدان بروند و بازيکناني مانند گونسالو ايگواين، فرناندو گاگو، کاکا و سرخيو کانالس همچنان دوران مصدوميت را سپري مي کنند.
مورينيو براي اين ديدار پابلو سارابيا و آلوارا موراتا را به تيم اصلي فراخوانده است.
فهرست تيم رئال براي بازي مقابل اوسر:
دروازه بان ها: آدام، دودک
مدافعان: آربلوا، ماتئوس، آلبيول، مارسلو، په په، کارواليو، گاراي
هافبک ها: محمد ديارا، لاسانا ديارا، اوزيل، بارن، پدرو لئون
مهاجمان: موراتا، سارابيا، بنزما، رونالدو

O M I D
12-08-2010, 09:39 PM
فرگوسن: براي ما فرقي ندارد در مرحله حذفي با چه تيمي بازي کنيم


سر الکس فرگوسن، مربي منچستريونايتد بر اين باور است که تيمش مشکلي با اين ندارد که به چه تيمي برخورد کند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg تساوی یونایتد با والنسیا باعث شد مردان فرگوسن برای چهاردهمین بار در 15 فصل اخیر به مرحله گروهی لیگ قهرمانان برسند.
آنها به این ترتیب در دور بعد به تیم‌هایی مانند بارسلونا و رئال مادرید برخورد نمی‌کنند اما شاید به اینتر یا میلان بخورند.
سر الکس می‌گوید: «باید هر چه بر سر راهمان قرار می‌گیرد را بپذیریم. به نظرم تیمی داریم که می‌تواند از پس هر تیمی که سر راهش قرار می‌گیرد بربیاید.»
یونایتد مقابل والنسیا، برای اولین بار در این فصل لیگ قهرمانان دروازه‌اش را باز شده دید. مایکل کریک روی این گل مقصر بود.
سر الکس می‌گوید: «خود مایکل بهتر می‌داند. این یکی از آن اتفاقات بداقبالانه بود. به نظرم او به جز آن رویداد بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشت.
به هر حال باید به آمار هم نگریست. تا پیش از هفته گذشته 29 بازی بدون باخت داشته‌ایم ولی به هر حال روزی خواهیم باخت. امشب می‌خواستیم شش بازی بدون گل خورده در لیگ قهرمانان داشته باشیم ولی نشد. اما اول شدن در گروه آمار مهم‌تری است.
به نظرم باید می‌بردیم. موقعیت‌های بسیاری داشتیم. بربا می‌توانست امشب هم چهار، پنج گل بزند، اما دروازه‌بان واکنش‌هایی عالی داشت.
دیدار بسیار باکیفیتی بود و من بسیار راضی هستم.»
یونایتد اگر مقابل والنسیا گلی نمی‌خورد اولین تیمی در تاریخ لیگ قهرمانان می‌شد که مرحله گروهی را بدون گل خورده به پایان برده است.

O M I D
12-09-2010, 10:10 PM
گروه E: صعود بايرن و رم و درخشش ريبري


رم با وجود تساوي در خانه کلوژ قعرنشين به دور بعد راه يافت.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg رقابت‌های گروه E در لیگ قهرمانان اروپا امشب به پایان رسید و بایرن مونیخ و رم از این گروه صعود کردند.
در یکی از دو دیدار امشب این گروه، بایرن مونیخ توانست سه بر صفر بازل سوییس را شکست دهد.
بایرن در دقیقه 35 به گل رسید. دیه‌گو کنتنتو با سماجت توپ را به پیش برد و آن را به فرانک ریبری داد تا او دروازه خالی فرانکو کاستانتزو را باز کند.
دو دقیقه بعد، کرنر تونی کروس با کمک ماریو گومز با آناتولی تیموشچوک رسید و او هم با ضربه‌ای محکم از فاصله‌ای نزدیک گل دوم را زد.
بایرن در دقیقه 49 روی حرکت توماس مولر و ضربه ریبری به گل سوم رسید.
http://pnu-club.com/imported/2010/12/519.jpg
در دیگر دیدار گروه، رم در خانه کلوژ رومانی به تساوی یک بر یک رسید. ابتدا فابیو سیمپلیسیو توپ را از لاسینا ترائوره گرفت و آن را با پاسی عالی به مارکو بوریلو داد. بوریلو هم بدون تعلل با ضربه‌ای زمینی گل اول را زد.
ترائوره در آخرین دقایق دیدار بازی را روی سانتر کولیو به تساوی کشاند و دروازه بوگدان لوبونت، دروازه‌بان رومانیایی رم را گشود.
بایرن، رم، بازل و کلوژ با 15، 10، 6 و 4 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

O M I D
12-09-2010, 10:11 PM
گروه F: صعود چلسي و مارسي؛ بازگشت تلخ دروگبا


چلسي البته در خانه مارسي شکست خورد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg آخرین روز دیدارهای گروه F لیگ قهرمانان دیشب برگزار شد و چلسی در خانه المپیک مارسی یک بر صفر شکست خورد.
چلسی مانند دیدارهای قبلی بد بازی کرد و در دقیقه 81 با پاس عالی تایه تایوو و ضربه براندائو از فاصله‌ای نزدیک گل خورد و باخت. دیدیه دروگبا در این بازی به ورزشگاه ولودروم برگشته بود، جایی که پیش از آمدن به چلسی در آنجا برای مارسی بازی می‌کرد.
در دیگر دیدار این گروه، ژیلینا در خانه دو بر یک به اسپارتاک مسکو باخت. این بازی در دقیقه 3 به دلیل پرتاب مواد محترقه از سوی طرفداران اسپارتاک به مدت 20 دقیقه متوقف شد.
مایتان در دقیقه 48 برای ژیلینا، و الکس و ایبسون در دقایق 54 و 61 برای اسپارتاک گل‌زنی کردند. ایبسون در دقیقه 78 با کارت قرمز مستقیم اخراج شد.
چلسی، مارسی، اسپارتاک و ژیلینا با 15، 12، 9 و صفر امتیاز به کار خود خاتمه دادند.

O M I D
12-09-2010, 10:14 PM
گروه G: اولين هت‌تريک بنزما براي رئال؛ باخت ميلان مقابل آژاکس دي‌بوئر


اين دو تيم بزرگ البته صعود خود را قطعي کرده بودند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg آخرین روز دیدارهای گروه G لیگ قهرمانان دیشب برگزار شد.
رئال مادرید موفق شد در خانه اوسر چهار بر صفر پیروز شود.
ابتدا کریم بنزما در دقیقه 11 روی سانتر کریس رونالدو گل اول را زد. مادرید در دقیقه 49 روی پاس عالی مارسلو و شوت دیدنی کریس به گل دوم رسید.
در دقیقه 71، لاسانا دیارا با پاسی عمقی توپ را به بنزما داد و او پس از کنترلی هوشمندانه، توپ را وارد دروازه اولیویه سوران کرد. در دقیقه 88 روی اشتباه سوران، بنزما با ضربه‌ای عالی از زاویه‌ای بسته اولین هت‌تریک خود با پیراهن رئال مادرید را ثبت کرد.
http://pnu-club.com/imported/2010/12/520.jpg

در دیگر دیدار این گروه، آژاکس توانست با مربی‌گری موقت فرانک دی‌بوئر میلان را دو بر صفر ببرد. دی‌بوئر جانشین موقت مارتین یول شده که اخیرا استعفا داده است.
ابتدا دمی دزئو در دقیقه 57 از گوش محوطه جریمه با شوتی زمینی دروازه مارکو آملیا را گشود. سپس در دقیقه 66، توبی آلدرویلد بلژیکی روی پاس لوییس سوارس با ضربه‌ای محکم گل دوم را زد.

http://pnu-club.com/imported/2010/12/521.jpg

رئال، میلان، آژاکس و اوسر با 16، 8، 7 و 3 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

O M I D
12-09-2010, 10:17 PM
گروه H: شاختار و آرسنال به دور بعد رسيدند


شاختار، آرسنال، براگا و پارتيزان با 15، 12، 9 و صفر امتياز در رده‌هاي اول تا چهارم قرار گرفتند.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg در آخرین دیدارهای گروه H لیگ قهرمانان اروپا، شاختار دونتسک و آرسنال به دور بعد راه یافتند.
آرسنال میزبان پارتیزان بلگراد بود و البته نمایش خوبی مقابل تیم صربستانی نداشت.
ابتدا روبین فان‌پرسی در دقیقه 30 پس از برخورد با میلان یوانویچ خود را به زمین زد و پنالتی حاصل را خود او به گل اول تبدیل کرد.
کلئو در دقیقه 52 گل تساوی را زد. ضربه او از گوشه محوطه جریمه مهارشدنی به نظر می‌رسید اما به سباستین اسکیلاچی برخورد کرد و توپ وارد دروازه لوکاژ فابیانسکی شد.
در دقیقه 73، دفع توپ یوانویچ مستقیما به تئو ولکات رسید که چند دقیقه قبل جانشین آندری آرشاوین شده بود و او هم با شوت آن را به گل دوم تیمش تبدیل کرد. در دقیقه 77 هم روی حرکت الکس سونگ و پاس او به سمیر نصری، این بازیکن فرانسوی روی نقطه پنالتی با چرخشی خوب گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

http://pnu-club.com/imported/2010/12/522.jpg
در دیگر دیدار این گروه، شاختار دونتسک با دو گل رازوان رت در دقیقه 78 و لوییز آدریانو در دقیقه 83 براگا را شکست داد. براگای پرتغال همان تیمی بود که برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان، سویا را در پلی‌آف برده بود.
شاختار، آرسنال، براگا و پارتیزان با 15، 12، 9 و صفر امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

O M I D
12-09-2010, 10:18 PM
اظهارات مربي بايرن مونيخ بعد از بازي چهارشنبه شب


مربي باشگاه بايرن مونيخ در صحبتهايي زبان به تمجيد از توماس کرافت دروازه بان تواناي تيمش گشوده است.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpgلوئیس فان خال، مربی هلندی بایرن مونیخ از عملکرد چهارشنبه شب تیمش در دیدار مقابل بازل کاملا راضی بود و از میان شاگردانش توماس کرافت را برای تمجید کردن برگزید
مربی هلندی باواریایی ها گفت:« فکر می کنم این کرافت بود که در نیمه اول ما را حفظ کرد. ولی سه گل به ثمر رساندیم و از این بابت خیلی خوشحالم.»
فان خال معتقد است که کرافت جانشین خوبی برای هانس یورگ بوت خواهد شد. اوشروعی تماشایی در دیدار 4شنبه شب تیمش داشته و پیش از به ثمر رسیدن گل اول این بازی که در دقیقه 35 توسط فرانک ریبری از راه رسید، سه موقعیت خطرناک تیم حریف را مهار کرد.
مربی باواریایی ها ادامه داد:« این پیروزی به اعتماد به نفس ما برای دیدارهای آتی خواهد افزود. تیمهای زیادی نیستند که به 5 پیروزی در مرحله گروهی دست یافته باشند.»

O M I D
12-09-2010, 10:20 PM
مربي ميلان : پرکردن جاي خالي زلاتان خيلي سخت است


ماسيميليانو الگري در صحبتهايي اعلام کرد که پيدا کردن يک جايگزين براي زلاتان ايبراهيموويچ در ترکيب تيمش کار بسيار سختي است.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpgماسیمیلیانو الگری ،مربی میلان از اینکه تیمش نتوانست در دیدار دور ششم رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس گلی را به ثمر برساند، بسیار مایوس شده است.
میلان در این دیدار با نتیجه 0-2 مغلوب آژاکس شد.
الگری در این دیدار زلاتان ایبراهیموویچ را در اختیار نداشت و این کار را برای روسونری سخت کرده بود.
در پایان این مسابقه مربی میلان به اسکای سپورت گفت:« فکر می کنم که دلیل اصلی این شکست، کمبود انگیزه در بازیکنان تیم ما بود.البته هیچ کسی دوست ندارد که ببازد.این یک بازی از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپاست و ما انگیزه های زیادی برای ارائه بازی به مراتب بهتری نداشتیم.»
مربی میلان ادامه داد:« زمانی که به بازیکن مهمی مثل زلاتان استراحت می دهی، شرایط سختی را تجربه می کنی؛ چون ما معمولا با دو فوروارد بازی می کنیم که پشت سر او قرار می گیرند.فکر می کنم بازیکنانم نهایت تلاششان را در دیدار چهارشنبه شب به کار گرفتند.هیچ جانشینی برای ایبرا نیست ولی ویژگی های تیم نباید در غیاب یک بازیکن تغییر زیادی بکند. رونالدینیو و روبینیو دو بازیکن کاملا متفاوت هستند.من باید به ایبرا استراحت می دادم و همین کار را هم کردم.»
روسونری به رغم این شکست، به عنوان تیم دوم گروه جی، پس از رئال مادرید به مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

O M I D
12-09-2010, 10:21 PM
ليگ قهرمانان اروپا /
اتمام مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا


رقابت تيم‌هاي حاضر در مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا چهارشنبه شب به اتمام رسيد و سه تيم رم ايتاليا، آرسنال انگلستان و شاختاردونتسک اوکراين به جمع 16 تيم برتر اين رقابت‌ها پيوستند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpgدور برگشت از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا چهارشنبه شب به اتمام رسید و سه تیم آاس رم ایتالیا، آرسنال انگلستان و شاختاردونتسک اوکراین جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها را بدست آوردند.
بدین ترتیب در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا شاهد رقابت تیم‌های آرسنال، تاتنهام، منچستریونایتد و چلسی انگلستان، اینترمیلان، آاس رم و آث میلان (ایتالیا)، رئال مادرید، والنسیا و بارسلونا (اسپانیا)، بایرن مونیخ و شالکه (آلمان)، المپیک لیون و مارسی (فرانسه)، شاختاردونتسک (اوکراین) و کپنهاگن (دانمارک) خواهیم بود.
- نتایج دیدارهای چهارشنبه شب لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا به شرح زیر است:
گروه E:
* بایرن مونیخ آلمان 3 - باسل سوئیس یک
گل‌ها: فرانک ریبری (35 و 50) و آناتولی تیموچوک (37)
* کلوج رومانی یک - رم ایتالیا یک
گل‌ها: لاسینا ترائوره (88) برای کلوج و مارکو بوریلو (21) برای رم
گروه F:
* مارسی فرانسه یک - چلسی انگلیس صفر
گل: اوایورسون براندائو (18)
* زیلینای اسلواکی یک - اسپارتاک روسیه 2
گروه G:
* میلان ایتالیا صفر - آژاکس هلند 2
گل‌ها: دمی دی زییو (57) و توبی آلدیرویرلید (66)
* رئال مادرید اسپانیا 4 - اوسر فرانسه صفر
گل‌ها: کریم بنزما (12، 72 و 88) و کریستیانو رونالدو (49)
گروه H:
* آرسنال انگلستان 3 - پارتیزان بلگراد صربستان یک
گل‌ها: روبین فان پرسی (30 - پنالتی)، تئو والکات (73) و سمیر نصری (77) برای آرسنال و کلورسون کوردوا (52) برای پارتیزان بلگراد
* شاختاردونتسک اوکراین 2 - براگای پرتغال صفر
گل‌ها: دینکا رات (78) و لوییز آدریانو (83)

O M I D
12-09-2010, 10:21 PM
فرانک دي بوئر،شوکه از برد 0-2 ميلان


مربي جديد آژاکس از پيروزي اين تيم مقابل ميلان به شدت خوشحال است.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpgدمی د زئوو، معتقد است که گلی که او در دیدار تیمش مقابل میلان به ثمر رساند، توانست مجوز حضور این تیم در رقابتهای لیگ اروپا را برای آژاکس کسب کند.
دمی دزئوو در صحبتهایی گفت :« شاید این نتیجه شوک بود.پس از هفته ای پر فراز و نشیب برای ما خیلی عجیب است که این طور بازی کنیم.ما مربی جدیدی داریم و می خواستیم فوتبال خوبی بازی کنیم.ما مقابل میلان بازی می کردیم و کنترل بازی را در دست داشتیم.این نتیجه فوق العاده ای بود.»
از سوی دیگر فرانک دی بوئر، مربی جدید آژاکس هم در صحبتهایی در مورد این بازی گفت:« می دانستم که تیمم می تواند فوتبال خوبی بازی کند و بازیکنانم این را نشان دادند.آنها جایگیری خوبی داشتند و فکر می کنم حدود 13 یا 14 شوت در چارچوب داشتیم.»

O M I D
12-09-2010, 10:22 PM
رئال،بهترين تيم مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا


براي سومين سال پي درپي، رئال به عنوان صدرنشين گروهش در رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا،گام به مرحله يک هشتم پاياني گذاشت
http://pnu-club.com/imported/mising.jpgمرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب به پایان رسید و رئال مادرید در این مرحله نمایشی خیره کننده داشت.

این اولین بار در تاریخ این رقابتهاست که رئال مرحله گروهی را با کسب 5 پیروزی به پایان برد و توانست با بیشترین امتیاز و بهتر از هر تیم دیگری، با 16 امتیاز روانه مرحله یک هشتم پایانی شود.

این در حالی است که چلسی آنچلوتی با 15 امتیاز و بارسلونا با 14 امتیاز از مرحله گروهی به دور بعد راه یافتند.

البته رئال در گروه چندان آسانی هم نبود و همگروهی با دو قهرمان سابق اروپا، یعنی میلان و آژاکس، کار را برای مورینیو و شاگردانش سخت می کرد ولی کهکشانی ها با نمایشی خیره کننده در دیدارهای گروهی شان و کسب 5 پیروزی و تنها یک تساوی در سن سیرو، با 16 امتیاز، قاطعانه به پایان برد.

بدین ترتیب رئال برای سومین سال پیاپی به عنوان تیم صدرنشین گروهش روانه مرحله یک هشتم پایانی این رقابتها شد.

O M I D
12-09-2010, 10:22 PM
گل بنزما،سيصدمين گل رئال در ليگ قهرمانان اروپا


ستاره فرانسوي در ديدار با اوسر سيصدمين گل رئال در رقابتهاي چمپيونز ليگ را به ثمر رساند.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpgدر جریان دیدار 4شنبه شب دو تیم رئال مادرید و اوسر بود که کریم بنزما در دقیقه 11 بازی توانست با بهره گیری از پاس تماشایی کریس رونالدو از سمت چپ، اولین گل رئال را وارد دروازه اوسر، تیم میهمان نماید.بنزما با به ثمر رساندن این گل که اولین گل رئال در آخرین دیدار دور گروهی بود، نام خود را در تاریخ باشگاه مادریدی ثبت کرد؛چرا که این گل در حقیقت سیصدمین گل رئال در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بود .

حدود 15 سال پیش بود که ایوان زامورانو در 27 سپتامبر سال 1995 اولین گل رئال در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند. این گل در دیدار رئال مادرید- گراس هاپرز (0-2) از راه رسید.

گل پنجاهم رئال، شاهکار رائول بود که در دیدار رئال مادرید- اسپارتاک مسکو (1-2) برای کهکشانی ها گلزنی کرد. ساویو بورتولینی در دیدار مقابل اسپورتینگ لیسبون یکصدمین گل را به ثمر رساند و خرمی در دیدار مقابل بایرن یکصد و پنجاهمین گل اروپائی رئال را زد.

دویستمصین گل اروپائی رئال به نام رونالدو در دیدار مقابل المپیک مارسی (هفت سا ل پیش)ثبت شد و دویست و پنجاهمین گل نیز در تاریخ 18 سپتامبر سال 2007 و در دیدار مقابل وردربرمن به نام رودفان نیستلروی ثبت گردید.

O M I D
12-09-2010, 10:23 PM
آرسن ونگر: بازي مقابل پارتيزان خوب نبود زيرا آنها فقط دفاع مي كردند


علي رغم اينکه توپچي ها در اين ديدار به يک پيروزي راحت دست پيدا کردند و توانستند به مرحله بعدي ليگ قهرمانان راه پيدا کنند، اما ونگر در مصاحبه پايان بازي به وضوح از اتفاقات اين ديدار ناراضي بود
http://pnu-club.com/imported/mising.jpgآرسن ونگر، سرمربي آرسنال، معتقد است بازي تدافعي و بسته پارتيزان بلگراد در ديدار شب گذشته در ليگ قهرمانان موجب شد تا بازيکنانش نتوانند بازي شناور هميشگي شان را به نمايش بگذارند.
علي رغم اينکه توپچي ها در اين ديدار به يک پيروزي راحت دست پيدا کردند و توانستند به مرحله بعدي ليگ قهرمانان راه پيدا کنند، اما ونگر در مصاحبه پايان بازي به وضوح از اتفاقات اين ديدار ناراضي بود.
او در مصاحبه با آي تي وي اسپورت گفت:" بله، بازي کمي کسل کننده بود. به اين دليل که آنها تنها دفاع مي کردند. آنها فرصت زيادي نداشتند زيرا نمايش آنها اصلا جالب نبودند.
آنها موقعيت هاي زيادي نتوانستند ايجاد کنند اما روي يک اتفاق به گل رسيدند؛ اين اتفاق گاهي در بازي ها رخ مي دهد.
بسيار مهم است که به شرايط خوب مان برگشتيم. براي ادامه رقابت ها اين مسئله بسيار مهم است. فکر مي کنم بازي به بازي قوي تر مي شويم."
آرسنال در گروهش بعد از شاختار به مقام دوم رسيد و ممکن است در مرحله بعد با يکي از تيم هاي بزرگ رقابت هاي ليگ قهرمانان روبرو شود.
ونگر در پاسخ به اين سوال که ترجيح مي دهد با چه تيمي روبرو شود، گفت:" نظر من در قرعه کشي هيچ تاثيري ندارد. اتفاقي که بايد رخ مي دهد."

O M I D
12-09-2010, 10:25 PM
هشدار رئيس باشگاه فوتبال اينترميلان به بنيتز


درپي دو شکست پياپي اينترميلان، ماسيمو موراتي رئيس اين باشگاه از رافائل بنيتز سرمربي اين تيم خواست تيمش را براي جام باشگاه هاي جهان، از نظر رواني احيا کند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg موراتی گفت"ما باید بیدار شویم زیرا دیدار مهمی پیش رو داریم. ما به حمایت روانی نیاز داریم تا بازیکنانمان کاری را که پیشترانجام می دادند دوباره انجام دهند. بنیتز باید تیم را در دست بگیرد و مانند یک ساعت آنرا به کار بیندازد."
موراتی در پاسخ به این پرسش که آیا بنیتز اسپانیایی با خطر اخراج روبرو ست گفت "نمی خواهم قبل یا حین برگزاری مسابقات جام باشگاه های جهان مشکل درست کنم اما پس از آن باید ببینیم چه اتفاقی می افتد."
وی تاکید کرد "بنیتز باید شایستگی خود را نشان دهد در غیر اینصورت ما رقابتی مهم مانند جام باشگاه های جهان را برنده نخواهیم شد. اینترمیلان ایتالیا پانزده دسامبر در دور نیمه نهایی جام باشگاه های جهان در امارات عربی متحده شرکت می کند."
رئیس باشگاه اینترمیلان افزود "شکست سه بر صفر روز سه شنبه مقابل وردر برمن در لیگ قهرمانان اروپا از نظر روانی تاثیر بدی روی من داشت اما چیزی به بازیکنان نگفتم. وقتی شکست می خورید احساس می کنید به شما خیانت شده است اما نمی خواهم بگویم که آنها اینکار را عمدی کردند، احساس می کنم ما شایستگی لازم را برای از پیش رو برداشتن موانع نداشتیم."
گفتنی است بنیتز اغلب برای توجیه نتایج بد اخیرش به آسیب دیدگی بازیکنان اشاره می کند (سه شکست در چهار بازی سری آ، دو شکست در سه مسابقه لیگ قهرمانان اروپا). موراتی در این باره گفت ما تیم بزرگی هستیم با بازیکنان بسیار قوی. آسیب دیدگی نمی تواند بهانه ای برای شکست باشد.
وی افزود "نمی دانم مشکل چیست اما تلاش می کنیم آنرا پیدا و رفع کنیم."
دو مسابقه اینتر در لیگ قهرمانان اروپا به تعویق افتاد زیرا این تیم برای شرکت در مسابقه نیم نهایی جام باشگاه های جهان که پانزده دسامبر در امارات عربی متحده برگزار می شود به این کشور سفر می کند. اینتر میلان در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان به مصاف یکی از تیم های الوحده (امارات)، هکاری یونایتد (پاپوآ گینه نو) یا سئونگنام (کره جنوبی) می رود. مسابقه فینال قرار است هجده دسامبر برگزار شود.

O M I D
12-10-2010, 06:48 PM
دروگبا: اگر داور پنالتي را از ما نمي گرفت، مارسي را شكست مي داديم


مهاجم چلسي معتقد است که تصميم داور براي پس گرفتن ضربه پنالتي اي که به سود چلسي اعلام کرده بود، روند بازي را به سود مارسي تغيير داد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpgديديه دروگبا، مهاجم چلسي معتقد است که تصميم داور براي پس گرفتن ضربه پنالتي اي که به سود چلسي اعلام کرده بود، روند بازي را به سود مارسي تغيير داد و اولين شکست شاگردان آنچلوتي در رقابت هاي اين فصل ليگ قهرمانان را رقم زد.
او در مصاحبه با اسکاي اسپورت گفت:" او نظرش را تغيير داد. او ابتدا پنالتي اعلام کرد و سپس گفت که مالودا شيرجه زده است اما اگر شيرجه زده بود، بايد کارت زرد مي گرفت. اين طبيعي نيست که تصميمي مانند اين را تغيير بدهيد.
فکر مي کنم وقتي تصميمي مي گيريد، بايد روي آن بايستيد. اين اتفاق بازي را تغيير داد زيرا نتيجه 1-0 به نفع ما مي توانست شرايط بازي را کاملا تغيير دهد."
دروگبا که پيش از پيوستن به چلسي پيراهن مارسي را به تن مي کرد، هواداران تيم فرانسوي را مورد ستايش قرار داد و گفت:" جو بسيار احساسي و فوق العاده اي بود. براي من بازي در اين جو بسيار دشوار بود اما از اين که بار ديگر در اين ورزشگاه به ميدان رفتم، خوشحالم اما شکست واقعا موجب نااميدي من شد.
ما در نيمه اول دقايق خوبي را سپري کرديم اما دريافت گل در آخرين دقايق بازي واقعا نااميد کننده بود."

O M I D
12-10-2010, 06:49 PM
رونالدو: ما در ليگ قهرمانان از هيچ تيمي نمي ترسيم


کريس رونالدو، ستاره رئال مادريد، گفت که از روبرو شدن با هيچ تيمي در مرحله بعدي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا هراس ندارند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg کهکشانی ها به عنوان تیم اول از گروه شان به مرحله بعد صعود کرده اند و ستاره پرتغالی ادعا کرد که برای شان فرقی ندارد که در مرحله بعدی رقابت ها با چه تیمی روبرو شوند.
او در مصاحبه با سایت اختصاصی باشگاه رئال گفت:" می خواهم به هم تیمی هایش تبریک بگویم. از نحوه بازی مان در دیدار مقابل اوسر خوشحال هستم. ما برای حفظ پرستیژمان باید در این دیدار پیروز می شدیم زیرا در مقابل هواداران خودی بازی می کردیم.
من خیلی دوست دارم که نقشی در بازی داشته باشم؛ گل بزنم یا پاس گل بدهم. همیشه به خاطر گلزنی هم تیمی هایم خوشحال می شوم. بنزما شایستگی چنین شب خوبی را داشت. او یک بازیکن حرفه ای است و به سختی کار می کند. او بازیکن مهمی برای ماست و من برای او خوشحالم.
من مطمئنم که ما می توانیم در همه رقابت ها تا مراحل پایانی پیش برویم. ما کاملا آماده هستیم و در فرم خوبی قرار داریم و روی لیگ قهرمانان تمرکز کرده ایم. می دانیم که روبرو شدن با همه حریفان دشوار است اما باید ببنیم چه اتفاقی رخ خواهد داد."

O M I D
12-10-2010, 06:50 PM
رئال،‌ تنها تيم 300 تايي ليگ قهرمانان اروپا


تيم فوتبال رئال مادريد در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا صاحب رکورد گلزني شد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpgبه نقل از مارکا، اين تيم کهکشاني که در فصل جاري تحت رهبري خوزه مورينيو تنها تيم قاره سبز است که از سال 1992 تاکنون که اين پيکارها انجام شده، بيش از 100 گل به ثمر رسانده است.
در جدال چهارشنبه شب گذشته مقابل اوسر فرانسه، پس از پيروزي 4 بر صفر، ياران کريستيانو رونالدو و مسعود اوزيل توانستند گل‌هاي 300، 301، 302 و 303 رئال را ثبت کنند.
اين رکورد در حالي تثبيت و تقويت شده که منچستريونايتد در مجموع تاکنون 202 گل در اين رقابت‌ها زده و در رده دوم است.
پس از آن بارسلونا با 290 گل صاحب رده سوم بوده و بايرن مونيخ آلمان با 238 گل در رده چهارم حضور دارد.
تيم آ.ث‌ميلان ايتاليا نيز با 195 گل زده در مکان پنجم است.

O M I D
12-17-2010, 06:22 PM
قرعه کشي ليگ قهرمانان اروپا
آرسنال - بارسلونا؛ جذابترين بازي مرحله يک هشتم/ تقابل بايرن با اينتر


مراسم قرعه کشي مرحله يک هشتم نهايي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا برگزار شد و 16 تيم برتر اين مرحله از رقابت‌ها حريفان خود را شناختند.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpgاین مراسم دقایقی پیش در شهر نیون سوئیس برگزار شد و برنامه هشت بازی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر درآمد:
* اینترمیلان ایتالیا - بایرن مونیخ آلمان
* کپنهاگن دانمارک - چلسی انگلستان
* المپیک لیون فرانسه - رئال مادرید اسپانیا
* آاس رم ایتالیا - شاختاردونتسک اوکراین
* آث میلان ایتالیا - تاتنهام انگلستان
* والنسیا اسپانیا - شالکه آلمان
* المپیک مارسی فرانسه - منچستریونایتد انگلستان
* آرسنال انگلستان - بارسلونا اسپانیا

O M I D
02-15-2011, 07:16 PM
گزارش تصويري: استقبال جالب از رائول و شالکه در اسپانيا


شالکه براي ديدار با والنسيا، در دور رفت مرحله يک هشتم پاياني ليگ قهرمانان اروپا به اسپانيا سفر کرده و جالب اينکه رائول گونسالس، ستاره اسپانيايي شالکه با ورود به اسپانيا مورد استقبال هوادارانش در اسپانيا قرار گرفت.




در اینجا می توانید تصاویری مربوط به استقبال اسپانیایی ها از رائول را تماشا کنید:

http://pnu-club.com/imported/2011/02/1117.jpg (http://www.marca.com/albumes/2011/02/14/raul_valencia/index_1.html)




رائول اولین بازیکن تیم شالکه بود که از ترمینال فرودگاه خارج شده و به سمت اتوبوس حرکت کند و با پلاکاردهای حمایتی مواجه شد.روی یکی از این پلاکاردها نوشته شده بود:« رائول مادریدی، ما با تو هستیم، 7 جاوادنی»
[/URL]
[URL="http://www.marca.com/albumes/2011/02/14/raul_valencia/index_3.html"] (http://www.marca.com/albumes/2011/02/14/raul_valencia/index_2.html)
http://pnu-club.com/imported/2011/02/1118.jpg (http://www.marca.com/albumes/2011/02/14/raul_valencia/index_4.html)
شالکه و رائول به والنسیا سفر کردند.رائول در فرودگاه مانیسس والنسیا به شدت مورد استقبال صدها هوادار قرار گرفت. کاروان شالکه اندکی بعد از ساعت 12 وارد والنسیا شد
http://pnu-club.com/imported/2011/02/1119.jpg (http://www.marca.com/albumes/2011/02/14/raul_valencia/index.html)
رائول تمایلی نداشت تا با رسانه ها صحبت کند ولی به هوادارانش امضا داد

O M I D
02-15-2011, 07:18 PM
نيکلاس بندتنر: آرسنال از نظر ارائه فوتبالي زيبا مانند بارساست


دو تيم فصل گذشته نيز در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان به مصاف هم رفتند که بارسا موفق شد در مجموع دو ديدار 6-3 به برتري برسد اما مهاجم دانمارکي توپچي ها معتقد است آرسنال مي تواند بارسا را با همه ستارگانش متوقف کند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg نیکلاس بندتنر، مهاجم آرسنال، معتقد است تیمش می تواند در دو دیدار رفت و برگشت با بارسلونا در لیگ قهرمانان رقابت شانه به شانه ای داشته باشد.
بازی رفت دو تیم چهارشنبه پیش رو در ورزشگاه امریتس برگزار خواهد شد و بازی برگشت نیز روز 8 مارس در ورزشگاه نوکمپ خواهد بود.
دو تیم فصل گذشته نیز در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند که بارسا موفق شد در مجموع دو دیدار 6-3 به برتری برسد اما مهاجم دانمارکی توپچی ها معتقد است آرسنال می تواند بارسا را با همه ستارگانش متوقف کند.
اودر گفتگو با نشریه میرر گفت:" من فکر می کنم آرسنال یکی از معدود تیم هایی است که از نظر ارائه فوتبال زیبا با بارسا برابری می کند.
ما مانند آنها علاقه زیادی به پاسکاری داریم و از این نظر شانس زیادی داریم. فکر می کنم حداقل دو یا سه بازیکن داریم که می توانند در بارسا بازی کنند.
آنها تیم فوق العاده ای هستند، یک تیم شگفت انگیز و در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارند اما ما نیز از شانس بالایی برخورداریم زیرا در روز خوب مان می توانیم هر تیمی را شکست دهیم.
ما این را ثابت کرده ایم."

O M I D
02-16-2011, 06:07 PM
روبينيو: شکست از تاتنهام فاجعه خواهد بود


روبينيو، مهاجم برزيلي ميلان، تاکيد کرد شکست احتمالي تيمش مقابل تاتنهام در دو ديدار رفت و برگشت ليگ قهرمانان اروپا يک فاجعه خواهد بود.

http://pnu-club.com/imported/2011/02/1155.jpg دو تیم امشب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ در سن سیرو به مصاف هم خواهند رفت و هری ردنپ، سرمربی تاتنهام، اعلام کرد که تیمش را با فلسفه همیشگی اش یعنی بازی تهاجمی به میدان خواهد فرستاد.
اما ستاره سابق منچسترسیتی اعلام کرد عملکرد دو تیم در یک سوم دفاعی برنده نهایی دو دیدار را مشخص خواهد کرد.
روبینیو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" تاتنهام منچستریونایتد یا چلسی نیست. با این وجود آنها بسیار خطرناک هستند. ما باید در سن سیرو خوب کار کنیم تا در وایت هارت لین تحت فشار قرار نگیریم.
حذف از رقابت ها مانند یک فاجعه خواهد بود. اما ما نگرانی ای بابت این بازی نداریم. تیمی که از نظر دفاعی بهتر باشد، صعود خواهد کرد."

O M I D
02-16-2011, 06:09 PM
آندرس اينيستا: بارسلونا شکست ناپذير نيست


آندرس اينيستا، هافبک بارسلونا، معتقد است آرسنال مي تواند در خانه اش مقابل آبي و اناري ها به پيروزي برسد و تاکيد کرد که بارسا شکست ناپذير نيست.

http://pnu-club.com/imported/2011/02/1156.jpg در حالی که بارسلونا فرداشب در لندن مقابل آرسنال قرار خواهد گرفت، اینیستا توپچی ها را حریفی خطرناک توصیف کرد.
اینیستا در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" ما ماشین نیستیم. این که همیشه در یک سطح بازی کنید، آسان نیست. بازی کردن مقابل تیمی مانند آرسنال مثل گردش رفتن نیست.
بازیکنان بارسلونا هیچ گاه با غرور پای به میدان نمی گذارند. این یک اشتباه بزرگ و نابخشودنی است.
همه در مورد رویارویی فصل گذشته دو تیم صحبت می کنند اما این بار شرایط کاملا متفوت است. هیچ دو مسابقه ای شبیه به هم نیست و ما می دانیم که آرسنال این بار تیم بسیار با انگیزه ای است. این مسئله آنها را به تیم خطرناکی تبدیل می کند.
بارسلونا شکست ناپذیر نیست و بازی در لندن نیز بسیار خطرناک است. ما می توانیم بازی رفت را با پیروزی پشت سر بگذاریم اما برای متوقف کردن فابرگاس و تیمی که می خواهد بهترین نمایشش را مقابل ما ارائه دهد، باید به سختی بجنگیم."
او همچنین در مورد آینده فابرگاس گفت:" آینده فابرگاس به دو تصمیم باشگاه بستگی دارد. او در حال حاضر کاپیتان آرسنال است.
البته آرسنالی ها بازیکنان بسیار خوبی دارند و اشتباه است اگر سایر بازیکنان را فراموش کنیم."

O M I D
02-16-2011, 06:13 PM
ليگ قهرمانان اروپا: پيش بازي آرسنال- بارسلونا


آرسنال و بارسلونا باز هم در ليگ قهرمانان مقابل هم قرار خواهند گرفت. دو تيم فصل گذشته در مرحله يک چهارم نهايي چمپيونز ليگ به مصاف هم رفتند که بارسا موفق شد در مجموع 6-3 از سد توپچي ها عبور کند.
http://pnu-club.com/imported/2011/02/1160.jpg آرسنال و بارسلونا باز هم در لیگ قهرمانان مقابل هم قرار خواهند گرفت. دو تیم فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونز لیگ به مصاف هم رفتند که بارسا موفق شد در مجموع 6-3 از سد توپچی ها عبور کند. دیدار رفت دو تیم یکی از بهترین بازی های چند فصل اخیر اروپا بود. دیداری که اگر مهاجمان بارسا کمی دقت بیشتری به خرج می دانند، می توانستند در همان بازی رفت کار حریف را یکسره کنند. اما آن دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید تا جذابیت بازی برگشت حفظ شود.

http://pnu-club.com/imported/2011/02/1161.jpg

در بازی برگشت هم اول این آرسنال بود که توسط بنتنر به گل رسید اما طوفان بارسا و مسی چاره ای جز تسلیم برای شاگردان ونگر باقی نگذاشت.
اما این بار توپچی ها با انگیزه و روحیه بیشتری مقابل آبی و اناری ها به میدان خواهند رفت. آنها در این فصل قصد دارند طلسم نرسیدن به قهرمانی در رقابت های مختلف را بشکنند و تصمیم دارند تا آنجا که ممکن است در همه رقابت ها پیش بروند. البته بارسا نیز نسبت به فصل پیش تیم بهتر و کامل تری است
و گذشتن از آنها علاوه بر کیفیت فنی بالا، به شانس زیادی نیز نیاز دارد.
در جبهه توپچی ها
سمیر نصری فرانسوی که ستاره این فصل توپچی ها بوده چند بازی اخیر تیمش را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داده اما انتظار می رود به بازی فرداشب برسد، اگرچه ونگر هنوز اعلام نکرده از او در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد یا او را به عنوان بازیکن ذخیره راهی میدان می کند.
آبو دیابی نیز که از ناحیه ماهیچه پشت ساق پا مصدوم شده، شاید دیدار فردا شب را از دست بدهد. دنیلسون، توماس فرمائلن و لوکاس فابیانسکی نیز مصدوم هستند و در دیدار فردا شب مطمئنا حضور نخواهند داشت.
باکاری سانیا نیز که در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل پارتیزان بلگراد کارت قرمز دریافت کرد، به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نخواهد بود، به این ترتیب احتمالا امانوئل ابوئه جای او را در سمت راست خط میانی خواهد گرفت.
ترکیب احتمالی آرسنال: شژسنی، ابوئه، کوشیلنی، ژورو، کلیشی، سانگ، ویلشر، والکات، فابرگاس، آرشاوین، فن پرسی
http://pnu-club.com/imported/2011/02/1162.jpg
در جبهه کاتالان ها
آبی و اناری ها نیز چند مصدوم دارند و به همین دلیل پپ گواردیولا برای این دیدار مطمئنا از بوسکتس، آبیدال و پدرو که در دیدار مقابل خیخون به آنها استراحت داده بود، استفاده خواهد کرد.
بزرگترین غایب بارسا در این دیدار کارلس پویول خواهد بود که از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده است. خفرن نیز که دچار پارگی ماهیچه شده، نمی تواند تیمش را همراهی کند.
ترکیب احتمالی بارسا: والدس، دنی آلوس، پیکه، آبیدال، مکسول، ژاوی، بوسکتس، اینیستا، ویا، مسی، پدرو

http://pnu-club.com/imported/2011/02/1163.jpg

نتایج اخیر دو تیم

آرسنال
12 فوریه: آرسنال 2-0 وولوز
4 فوریه: نیوکاسل 4-4 آرسنال
1 فوریه: آرسنال 2-1 اورتون
30 ژانویه: آرسنال 2-1 هادرسفیلد (جام حذفی)
25 ژانویه: آرسنال 3-0 ایپسویچ (جام اتحادیه)

بارسلونا
12 فوریه: خیخون 1-1 بارسلونا
5 فوریه: بارسلونا 3-0 اتلتیکو مادرید
2 فوریه: آلمریا 0-3 بارسلونا (کوپا دل ری)
29 ژانویه: ارکولس 0-3 بارسلونا
26 ژانویه: بارسلونا 5-0 آلمریا

O M I D
02-16-2011, 06:18 PM
مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا
شکست ميلان از تاتنهام و توقف والنسيا مقابل شالکه04


در شب اول از بازي هاي رفت از دور يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا دو ديدار برگزار گرديد که ميلان يک بر صفر بازي را به تاتنهام واگذار کرد.
http://pnu-club.com/imported/2011/02/1166.jpgبه گزارش سايت فوتبال سه در شب اول از بازيهاي دور يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا دو ديدار برگزار گرديد که ميلان يک بر صفر بازي را به تاتنهام واگذار کرد. تک گل تيم تاتنهام را پيتر کروچ در دقيقه 80 به ثمر رساند.
در ديدار ديگر از مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم والنسيا يک بر يک مقابل تيم شالکه 04 متوقف شد ، در دقيقه 17 نيمه اول اين ديدار تيم والنسيا با گل روبرتو سولدادو برتر ميدان شد و اين برتري را تا دقيقه 64 که گل تساوي بازي توسط رائول گنزالز بازيکن شالکه 04 به ثمر رسيد ادامه داد ، در دقيقه پاياني اين ديدار اشميتز از تيم شالکه 04 پس از دريافت کارت زرد دوم از بازي اخراج شد و نهايتا با نتيجه يک بر يک اين ديدار خاتمه يافت.

O M I D
02-16-2011, 06:19 PM
الگري: مي توانيم به مرحله بعد صعود کنيم


مربي روسونري در صحبتهايي اعلام کرد که با وجود شکست 0-1 تيمش مقابل تاتنهام، تيمش مي تواند به دور بعد صعود کند

http://pnu-club.com/imported/2011/02/1167.jpg ماسیمیلیانو الگری، مربی میلان معتقد است که تیمش می تواند به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برسد.این در حالی است که میلان در دیدار رفت مرحله یک هشتم پایانی در خانه بانتیجه 0-1 مغلوب تاتنهام شد
الگری در صحبتهایی اعلام کرد که گل کراوچ به خاطر اشتباهات بازیکنان تیمش به ثمر رسید که به مهاجم انگلیسی اجازه دادند تا تک گل بازی را به ثمر برساند
در پایان این بازی الگری گفت:« ما تاوان اشتباهی را که در خلق موقعیت ضد حمله در اختیار تاتنهام قرار دادیم را پس دادیم. ما به دنبال گلزنی مقابل تیمی بودیم که خیلی خوب دفاع می کرد.پیدا کردن فضای خالی در بازی با تاتنهام کار خیلی سختی بود.»
مربی میلان ادامه داد:« صعود هنوز ممکن است .در لندن باید بازی متفاوتی را به نمایش بگذاریم. ما در نیمه اول کاملا ترسیده بودیم و نتوانستیم آنچنان که باید و شاید موقعیت خلق کنیم.»
الگری در ادامه به تمجید از عملکرد زلاتان پرداخت و گفت:« تا به امروز زلاتان کارهای خوب زیادی را برای تیم ما انجام داده. سه شنبه، روز او نبود ولی ما نباید عملکرد او را تنها در این بازی مورد قضاوت قرار دهیم.»

O M I D
02-16-2011, 06:24 PM
ليگ قهرمانان اروپا
امري: مقابل شالكه در برنامه‌هاي تاكتيكي موفق نبوديم


سرمربي تيم فوتبال والنسيا اسپانيا پس از تساوي تيمش برابر شالکه گفت: نتوانستيم در برنامه‌هاي تاکتيکي موفق عمل کنيم.

http://pnu-club.com/imported/2011/02/1170.jpg به نقل از مارکا اسپانيا، اوناي امري سرمربي خفاشان والنسيا شب گذشته نتوانست از امتياز بازي خانگي بهره‌اي ببرد و تيمش را برابر شالکه به جايي برساند.
در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا شالکه در حالي که علي کريمي را 90 دقيقه روي نيمکت ذخيره‌ها نشانده بود در استاديوم مستايا به مصاف والنسيا رفت و در پايان به تساوي يک بر يک رضايت داد.
ابتدا سولدادو در دقيقه 17 براي والنسيا گلزني کرد،‌ اما در نيمه دوم و در دقيقه 64 رائول گونسالس گل تساوي را براي شالکه به ثمر رساند تا مردان ماگات با تک امتياز با ارزش اسپانيا را به مقصد آلمان ترک کند.
امري در اين خصوص گفت: خوب بازي نکرديم و اسير بازي منطقي بازيکنان تيم حريف شديم. اعتراف مي‌کنم که در جنگ تاکتيکي موفق عمل نکرديم و اشتباهات فردي بازيکنان به شدت بالا بود.
وي ادامه داد: ما چيزي را از دست نداده‌ايم، معلوم است که کار سختي در پيش داريم، اما به هر حال 90 دقيقه از اين بازي باقيمانده و فرصت براي جبران هست.

O M I D
02-16-2011, 06:24 PM
رائول: رئال و بارسا مدعيان اصلي قهرماني در چمپيونزليگ هستند


رائول، مهاجم باتجربه شالکه، معتقد است بارسلونا يا رئال مادريد قهرمان رقابت هاي اين فصل ليگ قهرمانان خواهند شد.

http://pnu-club.com/imported/2011/02/1171.jpgاو در گفتگو با نشریه مارکا گفت:" رئال مادرید و بارسلونا مدعیان اصلی قهرمانی در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ هستند.
من منچستریونایتد و چلسی را بدون شانس نمی دانم اما حقیقت این است که در حال حاضر دلم نمی خواهد مقابل هیچ یک از این دو تیم اسپانیایی قرار بگیرم."
او همچنین در مورد حضورش در فوتبال آلمان گفت:" از بودن در شالکه احساس بسیار خوبی دارم. من تا 18 ماه دیگر برای شالکه بازی خواهم کرد و می خواهیم تلاش کنیم تا به جایی که می خواهیم برسیم. زندگی در آلمان و بازی برای شالکه یک تجربه فوق العاده برای من هم به عنوان یک بازیکن و هم به عنوان یک فرد خارجی است."

O M I D
02-16-2011, 06:24 PM
مورينيو: از فشار ليگ قهرمانان لذت مي‌برم


ژوزه مورينيو، مربي رئال مادريد گفته از فشاري که در ليگ قهرمانان وجود دارد لذت مي‌برد.

http://pnu-club.com/imported/2011/02/1172.jpg این مربی پرتغالی دارد تیمش را برای دیدار هفته آینده مقابل لیون آماده می‌کند. او در گفتگویی با رئال مادرید تی‌وی گفته که از سطح انتظاری که در این مرحله از فصل وجود دارد لذت می‌برد.
او گفت: «عاشق دور حذفی هستم. به نظرم افراد باید از نظر ذهنی قوی باشند، چون فشار در این مرحله در تمامی لحظات وجود دارد. جزئیات هستند که تفاوت را رقم می‌زنند و یک اشتباه کوچک ممکن است تفاوتی بزرگ رقم بزند.
هنگامی که رئال مادرید فصل پیش با باخت مقابل لیون حذف شد، به یاد دارم که تیم فرصت زدن گل دوم را داشت، اما لیون بازی را بست و سپس بازی تمام شد. اما این فشار چیزی است که باعث آرامش من می‌شود. وقتی لیگ قهرمانان می‌رسد فشار را حس نمی‌کنم، بلکه اشتیاق فراوانی برای بازی در آن دارم.»
مورینیو همچنین حس می‌کند که پیروزی در جام حذفی مقابل سویا و اتلتیکو مادرید تیمش را در وضعیت خوبی برای لیگ قهرمانان قرار داده است.
او افزود: «تیم من تجربه لازم دورهای حذفی را به دست آورده است. بازی مقابل سویا و اتلتیکو مادرید خیلی با بازی در لیگ قهرمانان متفاوت نبود. این برای تیم از نظر تجربه خوب است و تمرینی خوب برای تیم بوده است.»

O M I D
02-16-2011, 06:25 PM
پدرو: فابرگاس و فان پرسي کار ما را سخت مي کنند


ستاره باشگاه کاتالان معتقد است که بارسا از فرصتهايش بهره خواهد برد.
http://pnu-club.com/imported/2011/02/1173.jpg پدرو، مهاجم باشگاه بارسلونا معتقد است که عملکرد سسک فابرگاس و روبین فان پرسی، برنامه های تیمش در دیدار امشب مقابل آرسنال را برهم خواهند ریخت
این دو تیم امشب در ورزشگاه امیریتس و در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار خواهند گرفت و در آخرین رویارویی دو تیم در فصل گذشته همین رقابتها آرسنال در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3-6 مغلوب بارسا شد.
با این وجود پدرو در انتظار نبرد نفس گیری است:«بازی امسال خیلی سخت تر است،چون آرسنال الان سسک و فان پرسی را در اوج آمادگی دارد.»
ستاره جوان بارسا به سان گفت:« ما باید برروی کار خودمان تمرکز کنیم.توپ را حفظ کرده و موقعیتهایی خلق کنیم.آرسنال تیمی است که به تو اجازه بازی کردن می دهد.»

O M I D
02-16-2011, 06:28 PM
يوفا هفته آينده درباره گاتوسو تصميم‌گيري مي‌کند


کميته انضباطي يوفا هفته آينده درباره هافبک تيم فوتبال ميلان تصميم‌گيري خواهد کرد.

http://pnu-club.com/imported/2011/02/1174.jpg گنارو گاتوسو کاپيتان ميلان که در جريان ديدار شب گذشته اين تيم برابر تاتنهام در چارچوب ليگ قهرمانان اروپا با کمک مربي تاتنهام درگير شد، به احتمال زياد محروم خواهد شد.
گاتوسو با جو جردن در کناره‌هاي زمين درگير شد و پس از پايان بازي نيز به سوي وي حمله‌ور شد و با سر به او ضربه زد.
کاپيتان ميلان بابت اين کار خود عذرخواهي کرده و آن را غير قابل بخشش دانسته ولي در ادامه عنوان کرده که در آن زمان آن قدر عصباني بوده که گويي عقلش را از دست داده است.
هري ردنپ سرمربي تاتنهام نيز گاتوسو را يک ديوانه خوانده و از رفتارش انتقاد کرده است.
کميته انضباطي يوفا در بيانيه‌اي اعلام کرده که دوشنبه هفته آينده 21 فوريه، در خصوص رويدادهاي ديدار ميلان و تاتنهام جلسه خواهد داشت و نظر نهايي خود را در اين مورد اعلام خواهد کرد.
دیدار برگشت اين دو تيم 18 اسفند در وايت‌ هارت لين برگزار خواهد شد. گاتوسو به دليل دريافت کارت زرد در بازي سه شنبه شب از حضور در اين بازي محروم خواهد بود.

O M I D
02-17-2011, 06:05 PM
زلاتان:تاتنهام ما را ساکت کرد


ستاره سوئدي معتقد است که بازي در وايت هارت لين کار سختي خواهد بود.
http://pnu-club.com/imported/2011/02/1203.jpg شکست 0-1 میلان مقابل تاتنهام در ورزشگاه سن سیرو باعث تعجب خیلی ها شد.گل دقیقه 80 پیترکرواچ تک گل بازی بود و باعث شد تا امیدهای روسونری برای صعود اندکی با مشکل مواجه شود.
زلاتان اکنون از دیدار برگشت می گوید.
ستاره سوئدی میلان در صحبتهایی به کوریره دلوسپورت گفت:« از شیوه بازی مان راضی نیستم،چون شکست خوردیم. رختکن تیم کاملا ساکت بود.ما باید در نیمه اول با جرات و شجاعت بیشتری بازی می کردیم.»
ایبرا ادامه داد:«اوضاع خوب پیش نمی رودولی سران باشگاه گفت که تیم برای دو یا سه سال در اوج خواهد بود تا در عرصه بین المللی حاضر باشد.»

O M I D
02-17-2011, 06:05 PM
گوارديولا، نگران از انتقام آرسنال: شايد ببازيم!


مربي بارسا گفته ولکات و فان‌پرسي مردان خطرناک آرسنال هستند.

http://pnu-club.com/imported/2011/02/69.gif پپ گواردیولا، مربی بارسلونا گفته نگران آن است که آرسنال به دنبال انتقام شکست فصل پیش باشد.
کاتالان‌ها سال گذشته توپچی‌ها را در مجموع شش بر سه بردند.
گواردیولا به روزنامه میرر گفته: «تجربه آنچه روی داد در ذهن آنها بسیار تازه است.
من احترام فوق‌العاده‌ای برای آرسنال قائلم. عاشق بازی آنها هستم و اگر مقابل آنها بازی کنید ممکن است بازی شبیه این شود که سایه‌ها را دنبال کنید.
من نگران بازی آرسنال هستم. ولکات سرعت دارد، ونگر مربی فوق‌العاده‌ای است و فان‌پرسی بازیکن بسیار متحرکی است.
آنها در مناطق مشخصی قوی هستند، اما نقاط ضعف هم دارند. من به بازیکنان خواهم گفت که به آرسنال حمله ببرند.
شاید ببازیم اما تلاش خواهیم کرد به آنها حمله کنیم. باید این آمار خارج از خانه را تغییر دهیم.»
بارسا در دوران گواردیولا، هرگز تیمی را خارج از خانه در لیگ قهرمانان نبرده است. اما این مربی 40 ساله می‌گوید بازی در ورزشگاه امارات می‌تواند این روند را عوض کند: «این بهترین زمان برای پایان این روند است. لحظاتی هست که باخته‌ایم و تساوی کرده‌ایم، اما تیم‌ها در اروپا بسیار قدرتمند هستند.
حقیقت دیگر در دو سال گذشته این است که به فینال و نیمه‌نهایی رسیده‌ایم و درصد برای ما خوب است. گاهی بد بازی کرده‌ایم و صعود کرده‌ایم و گاهی عالی بازی کرده‌ایم ولی حذف شده‌ایم.
می‌دانیم که سرنوشت این بازی امشب مشخص نمی‌شود، و همه چیز در بارسلونا تعیین می‌شود، اما می‌خواهیم پیروز شویم. ما بارسلونا هستیم و حمله خواهیم کرد. می‌خواهیم گل بزنیم و به دنبال برد باشیم.»