PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : یک معجزه : خود ـ درماني بدن: قلب بيمار يك دختر را بدن او درمان كرد!



Borna66
09-18-2009, 06:50 PM
خود ـ درماني بدن: قلب بيمار يك دختر را بدن او درمان كرد!


http://pnu-club.com/imported/2009/09/3210.jpg


Hannah Clark



آوريل 2006 در لندن اعلام شد كه بدن «Hannah Clark حنا كلارك» دختر 12 ساله انگليسي (عكس بالا) ساكن ويلز، خود قلب معيوب او را درمان كرده و اين دختر، ديگر نياز به قلب كمكي فرد ديگر را ندارد.
«حنا» دو ساله بود كه پزشكان متوجه معيوب بودن قلب او شدند و بدون اين كه قلب معيوب را خارج سازند، قلب يك مرده را در بدن او پيوند زدند و وي ده سال با دو قلب كه هر دو تپش داشتند زندگي كرد. در دو سال منتهي به آوريل 2006 بدن «حنا» شروع به راندن قلب بيگانه از بدن او كرد و تدابير پزشكان براي ادامه فعاليت قلب پيوندي به جايي نرسيد و آن را خارج كردند و پس از اين عمل، متوجه شدند كه قلب معيوب سابق توسط بدن «حنا» ترميم و درمان شده و به خوبي مي تواند وظايفش را انجام دهد و نيازي به قلب اضافي نيست و احتمالا به همين سبب هم بوده كه قلب بيگانه را پس از ده سال رد كرده است.

اين تحول در بدن اين كودك كه اعلام شده كاملا سالم است و به زندگي عادي ادامه دهد هنوز به صورت رويدادي شگفت انگيز در سراسر جهان مطرح است. بررسي پژوهشگران مربوط در اين زمينه ادامه دارد تا به اسرار اين «خود ـ درماني» بدن پي ببرند و راه تنظيم و استفاده از آن را بيابند.