PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نيوزلند، برنده جايزه برترين منطقه گردشگري2008



Borna66
09-17-2009, 06:55 PM
نيوزلند، برنده جايزه برترين منطقه گردشگري2008




http://pnu-club.com/imported/mising.jpg



طي مراسمي جوايز برندگان گردشگري مسئول 2008 معرفي شده و نيوزلند به عنوان برترين کشور منطقه ارائه کننده امکانات گردشگري جهان شناخته شد.

در اين مراسم که با حضور 13 کشور از شش قاره برگزار شده بود ، نيوزلند به سبب برخورداري از مناسب ترين برنامه هاي گردشگري زيست محيطي و فرهنگي، حايزه بهترين منطقه گردشگري مسئول را به خود اختصاص داد.

اين مراسم که توسط سايت گردشگري travel.com از سال 2004 آغاز شده است ، هر ساله به معرفي برترين مناطق گردشگري جهان پرداخته و از طزيق نظر سنجي‌هاي مردمي بهترين مقصد گردشگري را معرفي مي‌کند.

کارشناسان معيارهاي انتخاب برترين منطقه گردشگري سال را، فعاليت‌هاي کشورها در ارائه مناسب‌ترين امکانات گردشگري ،‌ تهيه راه‌حل‌هاي مناسب به منظور توسعه زيرساخت هاي مرتبط با بخش هاي مختلف گردشگري عنوان کرده اند.

اين مسابقه بين المللي همه ساله از طريق اين سايت اعلام و کشورهاي مختلف در مدتي معلوم به معرفي جاذبه هاي مختلف خود پرداخته و پس از مدتي برترين مقصد گردشگري شناخته مي شود.