PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نمايش اشياء کشف شده از قاچاقچيان داخلي و خارجي !



Borna66
09-14-2009, 07:06 AM
نمايش اشياء کشف شده از قاچاقچيان داخلي و خارجي در





http://pnu-club.com/imported/mising.jpg



در کنار نمايش دستاوردهاي باستان‌شناسي دولت نهم در هفته ميراث، آثار کشف شده از قاچاقچيان داخلي و خارجي نيز به نمايش در خواهد آمد.

رئيس موزه ملي ايران گفت: تمامي آثار و اشياء کشف شده توسط نيروي انتظامي و يگان حفاظت سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري از جمله آثاري هستند که در اين نمايشگاه به نمايش در مي‌آيند.

محمدرضا مهرانديش افزود: بخشي ازاين آثارشامل آثارکشف شده از قاچاقچيان داخلي است که در اثر حفاري‌هاي غير مجاز به دست آمده بود و در عمليات‌هاي مختلف کشف شده بودند.

وي با بيان اينکه بخشي از اين اشياء نيز آثار کشف شده از قاچاقچيان خارجي است تصريح کرد: اين بخش از آثار شامل آثارشاخصي است که به صورت غيرقانوني ازکشور خارج شده‌اند و با تلاش و همکاري مشترک سازمان ميراث فرهنگي،‌ وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات کشور بازگردانده شده‌اند.

مهرانديش در پايان تأکيد کرد: تمامي اين آثار و اشياء کشف شده که در اين نمايشگاه در معرض ديد عموم قرار مي‌گيرند دستاوردهاي چهارساله دولت نهم در اين زمينه است که در نمايشگاهي با عنوان "دستاوردهاي باستان‌شناسي دولت نهم" به نمايش در خواهد آمد.

خاطرنشان مي‌شود؛ نمايشگاه دستاوردهاي باستان‌شناسي دولت نهم به مناسبت هفته ميراث فرهنگي توسط موزه ملي ايران برگزار مي‌شود.