PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فال امروز 22/06/1388



فرناز
09-13-2009, 09:24 AM
نام ماه
سمبل ماه
با دوستان جديدي آشنا مي شويد و آن ها شما را تحسين مي كنند.

فروردين
http://pnu-club.com/imported/2009/09/313.jpg
فعالیت زیادی در محل کار دارید یا همکاران غیبت می کنید و تغییراتی در زندگی آن ها صورت می گیرد . امروز خیلی زود می گذرد زمان بسیار خوبی برای چکاپ سلامتی بدن و دندان هایتان است .
ارديبهشت
http://pnu-club.com/imported/2009/09/314.jpg
اكنون زماني است كه بايد به خواسته هاي ديگران و همين طور خودتان توجه كنيد. گاهي اوقات،‌آن چنان به خواسته هاي خود توجه مي كنيد و سرگرم آنها هستيد كه حتي نزديكان خود را فراموش مي كنيد- اما امروز اين اتفاق نمي افتد و ديگران بخش مهربان شخصيت شما را مي بينند.
خرداد
http://pnu-club.com/imported/2009/09/315.jpg
اگر با کارهای قانونی سرو کار دارید منتظر یک مشاجره باشید.در مورد مسائل مالی شاید یک اتفاق جالب نیافتد.در طولانی مدت این موضوع به نفع شما خواهد بود. اما مراقب باشید.

تير


http://pnu-club.com/imported/2009/09/316.jpg
قفلي محكم به روي كيف پول خود بزنيد، در غير اين صورت، تمايل خواهيد داشت كه پولتان را به باد داده انواع اجناسي را كه در سوپرها مي بينيد،‌خريداري كنيد! حتي اگر اين امر را به سختي كنترل كنيد، ممكن است اخباري تكان دهنده در رابطه با امور مالي، بشنويد و پولتان را صرف آن كنيد. ممكن است اين كار به ضرر شما تمام شود، زيرا در مي يابيد كه بسيار كم تر از آن چه تصور مي كرديد پول داريد و يا ممكن است به نفع شما از كار در آيد و يك سكه براي شما باقي بماند.
مرداد
http://pnu-club.com/imported/2009/09/317.jpg
امروز ذهن تان باهوش و خلاق تر از همیشه است.شاید دیگران با حرف های شما موافق نباشند اما زمان همه چیز را ثابت می کند.مراقب حرف زدن با اعضای خانواده باشید زیرا در حال حاضر همه رفتاری غیرقابل پیش بینی دارند و ممکن است به دعوا ختم شود.
شهريور
http://pnu-club.com/imported/2009/09/318.jpg
امروز مغز شما در همه زمینه ها بسیار فعال شده ، و عقاید بسیارجالب و درخشانی در مورد انواع مشکلات موجود ارائه می دهد ، مشکل در نگه داشتن همه این افکار به صورت همزمان است. خیلی حیف است که اجازه دهیم بدون این که برای بار دومی آنها را مد نظر بگیریم آنها ناپدید شوند و از یادمان بروند . پس به محض این که آنها به ذهن تان خطور میکنند ، آنها را یادداشت کنید . بعداً که آنها را بخوانید ممکن است احساس کنید که برخی از آنها مزخرفات هستند ولی میتوانید شرط ببندید که بقیه آنها افکار یک نابغه اند.
مهر
http://pnu-club.com/imported/2009/09/319.jpg
امروز نقشه های زیادی می کشید اما بیش از این که دست به کار شوید با یک فرد دانا مشورت کنید.شاید اطرافیان احساس تنهایی کنند.در حقیقت همیشه نمی توانید دیگران را خوشحال نگه دارید.اجازه ندهید دیگران با منفی بافی شما را از پیشرفت تان باز دارند.
آبان
http://pnu-club.com/imported/2009/09/320.jpg
علامت ماه شما معروف به داشتن يك روح مهربان و بخشنده است. يكنفر كه ذات خوب شما را ديده مصمم است از شما سوء استفاده كند مراقب باشيد چون امكان دارد ذهن شما را به بازي گيرند. شما اگر خود را متقاعد كنيد كه بازيچه قرار گرفته ايد فقط در آنصورت است كه قوي تر از او خواهيد شد.
آذر
http://pnu-club.com/imported/2009/09/321.jpg
امروز مشكلاتي خواهيد داشت بنابراين بهتر است كمتر در اجتماع باشيد. البته، اگر مجبور شويد كه در خط مقدم و اولين نفر قرار بگيريد، مجبور هستيد كه از تمام صبر و شكيبايي تان براي روبه رو شدن با يك نفر استفاده كنيد. شايد اين شخص عضوي از اعضاي خانواده باشد كه موقعيت را بدتر از آن چه كه هست، مي كند.
دي
http://pnu-club.com/imported/2009/09/322.jpg
نزدیکترین و عزیزترین کسان شما امروز در حال و هوای عشق و محبت هستند . اگر لازم است در رابطه با مشکلی قدیمی با شخصی صحبت کنید بیش از این درنگ نکنید چون دیگران برای شنیدن درد دلهای شما بسیار پذیرا هستند و اگر اتفاقاً‌ مجرد هستید سعی کنید چه در حرفه و چه در زندگی تان خودتان رانشان دهید.

بهمن
http://pnu-club.com/imported/2009/09/323.jpg
اکنون روح جدید همکاری در کل روابط مهم ایجاد شده است اگر احساس می کنید هیچ کس را نزدیک خود ندارید می توانید به پشتیبانی و راهنمایی متوسل شوید و دوباره فکر کنید. ممکن است شما خیلی در اندیشه های خودتان بوده اید و اغماض کرده اید تا بطور مفید هم پیمان شوید .

اسفند
http://pnu-club.com/imported/2009/09/324.jpg