PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : محصول جدید شرکت asus وضعیت ضربان قلب کاربر را بر روی کامپیوتر وی نمایش می دهد



MIN@MAN
08-12-2009, 03:09 PM
محصول جدید شرکت ASUS وضعیت ضربان قلب کاربر را بر روی کامپیوتر وی نمایش می دهد


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg




هر کدام از ما در زمان کار کردن با کامپیوتر دچار حالات خاصی می شویم. عده ای خوشحال و هیجان زده , عده ای خسته , مچ دردو گردن درد , و عده ای هم گرفتار درد های مزمن قلبی و قفسه سینه.
شرکت ASUS موفق به ساخت نوعی موس Wireless شد که می تواند علاوه بر وظیفه موسی خود در نشان دادن وضعیت ضربان قلب کاربر نیز مفید واقع شود. این محصول که با عنوان vito W1 مشهور است دارای نوعی سنسور است که می تواند از روی میزان فشاری که کاربر برای انجام هر کلیک بر روی دکمه مربوطه وارد میکند , اطلاعاتی را به صورت wireless به کامپیوتر کاربر ارسال کند. این اطلاعات به کمک نمودار های ساده گرافیکی وضعیت ضربان قلب بیمار را به وی نشان می دهد و در صورتیکه شخص در شرایط بحرانی به سر برده و نیاز به خدمات بهداشتی-درمانی داشته باشد فعالیت وی را متوقف کرده و سیستم را خاموش میکند. البته به همراه این موس , برنامه مد نظر که این فرایند را پشتیبانی میکند به جهت نصب بر روی کامپیوتر ها به مشتریان ارائه می شود.
این موس دارای 5 عدد دکمه است و با یک عدد پورت USB reciever 2.4 GHZ و رزولوشن 1,200 dpi به دریافت فرامین از کاربر و سیستم می پردازد. منبع (http://pnu-club.com/redirector.php?url=http%3A%2F%2Fwww.everythingusb. com%2Fasus-vito-w1-wireless-laser-mouse-15169.html)