PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مردي با شليک چند تير، به زندگي همسرش پايان داد



مهندس.كوچولو
08-12-2009, 08:56 AM
فردي كه با شليك چند تير از اسلحه شكاري، همسرش را به قتل رسانده بود، از سوي ماموران پليس آگاهي دماوند دستگير شد.

به گزارش سرويس «حوادث» ايسنا، سرهنگ فرهاد قدسي ـ فرمانده انتظامي دماوند ـ در تشريح اين خبر گفت: اواخر هفته گذشته مركز فوريت‌هاي پليسي 110 وقوع يك فقره قتل در آبسرد دماوند را به ماموران پليس آگاهي اين منطقه گزارش داد كه براساس آن، گروهي از ماموران پليس به همراه بازپرس شعبه اول دادسراي دماوند جهت بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وي با اشاره به اين كه ماموران با حضور در محل مشاهده كردند جسد زن جواني به نام «مريم ـ م» 26 ساله كه مورد اصابت چندين گلوله قرار گرفته بود، بر روي زمين افتاده و دو فرزندش نيز در محل حادثه حضور دارند، افزود: ماموران در بررسي‌هاي خود تعدادي پوكه فشنگ را يافتند كه اين موضوع نشان مي‌داد، مقتول با اسلحه شكاري در همان محل به قتل رسيده است.
به گفته سرهنگ قدسي‌، در انجام تحقيقات مقدماتي پليس از فرزندان مقتول، ماموران دريافتند همسر او ضارب است كه پس از شليك چند تير به سوي «مريم» جهت گمراه كردن ماموران، اقدام به شليك به بازوي دست راست خودهم كرده است.
وي با بيان اين كه مظنون اين پرونده توسط پدرش جهت مداوا به بيمارستان منتقل شده بود، افزود: با مراجعه ماموران به بيمارستان، متهم به نام «رضا ـ ت» شناسايي و دستگير شد.
سرهنگ قدسي ادامه داد: متهم دستگير شده در بازجوي‌هايش ضمن اعتراف به قتل همسرش، انگيزه خود از ارتكاب به قتل را اختلاف خانوادگي عنوان كرد.