PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اجرای برنامه به تعداد محدود یا ساخت نسخه Trial آزمایشی در مالتي مديا بيلدر



Borna66
08-12-2009, 02:35 AM
حتما تا به حال برنامه هایی را دیده اید كه به شما اجازه میدهند به تعداد محدود از آنها استفاده كنید مثلا برای 5 بار اجازه استفاده از برنامه را دارید و بعد از آن برنامه از كار می افتد . به این برنامه ها معمولا نسخه Trial یا آزمایشی برنامه می گویند. حال امروز به درخواست یكی از دوستان قصد دارم چنین برنامه ای برای شما معرفی كنم. این برنامه در ابتدا username و password ی از كاربر درخواست میكند و در صورت صحت كد دیگر درخواست كد نمی گردد علاوه براین در یك صفحه تعداد دفعات استفاده از برنامه را به كاربر اطلاع میدهد و پس از اتمام دفعات كاربر را به یك صفحه منتقل میكند.

در موردپروژه به نكات زیر توجه كنید.

1- برای تغییر username و Password برنامه در صفحه اول اسكریپ Script و اسكریپ های Page Properties را تغییر دهید.

2- پروژه زیر برای اجرا به تعداد 20 بار ساخته شده است كه برای تغییر این تعداد باید در صفحه دوم و در Page Properties صفحه دو مقدار 20 و 21 را در فرمان شرطی تغییر دهید.

3- برای صفر نموده تعداد دفعات استفاده از برنامه می توانید بر روی دكمه Reset در صفحه دوم یا چهارم كلیك كنید.

امیدوارم پروژه مورد استفاده شما قرار بگیره و اگر سوالی داشتید مطرح كنید. از لینك زیر پروژه را با حجم كم 3.66 كیلو بایت دانلود كنید.


Download Make Trial Demo (http://forum.patoghu.com/redirector.php?url=http%3A%2F%2Fnaser32.persiangig .com%2FMyProject%2FMakeTrial.zip)