PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : قره: برگزيدگان المپياد پيام‌نور از پرداخت شهريه معاف مي‌شوند‌



NIMA.N
08-11-2009, 08:59 PM
قره: برگزيدگان المپياد پيام‌نور از پرداخت شهريه معاف مي‌شوند‌


خبرگزاري Agri-Pnu.CoM (http://agri-pnu.com/) : مدير‌كل تربيت‌بدني دانشگاه پيام نور كشور گفت: برگزيدگان دومين المپياد ورزشي دانشگاه پيام‌نور از پرداخت شهريه معاف مي‌شوند.

به گزارش خبرگزاري Agri-Pnu.CoM (http://agri-pnu.com/) :بيرجند، محمد‌علي قره ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاري المپياد با بيان اينكه ورزش در كشور دچار يك انحراف شده و خبرنگاران نيز وارد تحليل ورزش كشور نمي‌شوند، اظهار داشت: ورزش همگاني در كشور به علت انحراف در معيار ارزشيابي مديران ساكت مانده است و سياستمداراني كه از نردبان ورزش قهرماني بالا مي‌رود از نردبان ورزش همگاني بالا نمي‌روند چون نردبان آن الهي است.
وي ادامه داد: ورزش تبديل انرژي‌هاي ذخيره شده انسان به قدرت است و قدرت‌ها و مهارت‌هاي انسان زماني ارزش پيدا مي‌كنند كه مسير حركت آنها الهي باشد.
مدير‌كل تربيت‌بدني دانشگاه پيام‌نور كشور با بيان اينكه بايد در تصميمات ورزش كشور بازنگري شود، گفت: اگر از رشد 30 ساله ورزش كشور ناراضي هستيم بايد تجربه و تحليل و بررسي صورت گيرد.
قره در زمينه اهداي جوايز به نفرات برتر اين المپياد افزود: بر اساس آيين‌نامه‌اي كه در حال تدوين است به نفرات اول تا سوم سكه بهار آزادي اهدا مي‌شود و در كنار اين جوايز احكامي نيز براي ورزشكاران از جمله ادامه تحصيل بدون كنكور، معاف شدن از پرداخت شهريه و شركت در مسابقات جهاني را به دنبال دارد.