PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : آموزش کامل قسمت Destribute در ملتي مديا بيلدر



Borna66
08-11-2009, 03:51 PM
بنا به درخواست دوستان امروز به آموزش کامل قسمت Destribute خواهیم پرداخت.
Distribute to Destination1-
در این قسمت می توانید با کلیک روی دکمه Locate مسیر و نام فایل نهایی exe را که می خواهید کمپایل کنید تعیین کنید.

2- Generate Autorun.inf
با تیک دار بودن این گزینه فایل متنی autorun.inf که لازمه اتوران شدن فایل exe می باشد تولید می شود.
3- Player
در این قسمت می توانید نوع پلایر را تعیین کنید. اگر در حالت پیش فرض یعنی Full باشد پلایر شما کامل می باشد اما وقتی گزینه E-Card انتخاب شود محدودیت هایی در فایل نهایی به جورد می آید از جمله غیر فعال شدن استفاده از MP3 و همچنین اهنگ زمینه و... که البته حجم فایل نهایی اندکی کاهش پیدا می کند. اگر گزینه NoFMOD انتخاب گردد برنامه از پیوست موتور صوتی FMOD جلوگیری می کند و دیگر پروژه دارای صوت نمی باشد.
4- Macromedia Flash
با تیک دار کردن این گزینه اجرای کنند فایل های فلش یعنی فلش پلایر به همراه برنامه نصب می گردد.
5- FMOD Configuration
تنظیمات مربوط به موتور صوتی FMOD می باشد که تعیین می کند این موتور چگونه عمل کند.
6- Copyrights Info
این قسمت هم همانطور که مشخص است مربوط به اطلاعات فایل نهایی از جمله نام شرکت ، نام محصول ، توضیحات فایل ، کپی رایت ، نسخه فایل می باشد که در قسمت Properties فایل کمپایل شده درج می گردد.
7- Stand Alone
انتخاب گزینه اول باعث می شود تا برنامه به تولید یک فایل exe نهایی که شامل پلایر + فایل mbdمی باشد بپردازد.اما انتخاب گزینه دوم سبب می شود تا تنها یک نسخه از فایل اجرایی اجرا شود.
8- Secure Layer
با انتخاب این گزینه می توان از نمایش متن ها و اسکریپ های به کار رفته در پروژه توسط برنامه هایی که به ویرایش فایل های نهایی میپردازند جلوگیری نمود .از جمله این برنامه ها برنامه WinHex می باشد. انتخاب این گزینه باعث کاهش سرعت اجرای فایل نهایی می باشد پس تنها در مواقع لزوم از آن استفاده نمایید.
9- Icon
در این قسمت می توانید ایکون فایل نهایی را تعیین کنید. ایکن می تواند 16 رنگ یا 256 رنگ باشد.
10- External Image Object
این قسمت زمانی فعال می شود که ما از تصاویر خارجی در پروژه استفاده کنیم. کافی است در موقع قرار دادن هر عکس گزینه external انتخاب گردد.
گزینه اول به کپی تصاویر خارجی به مقصد می کند . گرینه دوم برای وقتی است که می خواهیم جهت امتحان فایل نهایی را تولید کنیم. انتخاب گزینه سوم باعث می شود تا چنانچه تصاویر در مقصد وحود داشته باشد عمل جایگزینی صورت گیرد.
11- compression method
این قسمت نیز میزان فشردگی یا به عبارت بهتر کیفیت فایل نهایی را تعیین می کند که در تعیین حجم فایل نهایی تاثیر گذار است.
12- Warnings
انتخاب گزینه اول از نمایش پیغام های خطا مربوط به موتور صوتی جلوگیری می کند . انتخاب گزینه دوم نیز از نمایش پیغام های خطا مربوط به فلاش پلایر جلوگیری می کند.
13- Errors and warnings
در این قسمت اشکال ها و خطاهایی را که در پروژه وجود دارد متذکر می شود از جمله اعلام اشتباه در تعیین مسیر ها و ... که می توان با توجه به این قسمت به اصلاح ان ها پرداخت.

http://pnu-club.com/imported/2009/08/144.gif