PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بگید تا یاد بگیرم



pnugirl
09-20-2008, 12:46 PM
توی این سایت افرادی هستن که در حد متخصص های کامپیوتر از اون سر در می یارن. می خوام به من کمک کنن تا توی رشته ام و کامپیوتر پیشرفت کنم. من آماده ام تا پیش برم با هرچی اون ها بگن.
من از برنامه نویسی پاسکال رو بلدم که بجز گرافیکش فکر می کنم بتونم بگم روش مسلطم. سی پلاس پلاس رو خیلی خوب یاد نگرفتم. از کامپیوتر هم در حد ویندوز عوض کردن و ورد و آفیس سرم میشه.
بهم بگید از کجا باید شروع کنم. با چه کتابی؟

فریبا
09-20-2008, 04:01 PM
منم با سارا موافقم .تازه فقط پاسکال بلدم اونم نه خیلی خوب
هر چی به سارا گفتین به منم بگین :288:

hiddenboy
09-20-2008, 06:36 PM
بچه من که آماده ی کمک کردن هستم. ولی خود ویندوز رو باید بدون کتاب و در اثر تجربه یاد گرفت. سی پلاس پلاس رو هم اگه میخواید خوب (یهنی توپ) یاد بگیرید برید کتاب چگونه به زبان سی برنامه بنویسم نوشته دیتل رو بگیرین. how too program c++ written by Dietel Brothers عنوان انگلیسی اون هم روی جلد ترجمه شدش رو نوشته حداقل اون انتشاراتی که من گرفتم. در ضمن کمک یا سوالی در هر ضمینه ای بود من در خدمتم.

sunyboy
09-20-2008, 09:03 PM
پاسکال و سی که در دانشگاه تدریس میشه مشکلی نیست ولی اگر کسی میخواد php - دلفی- وژوال بیسک و سی پلاس پلاس دات نت در زمینه برنامه نویسی و در کل اگر سوالی بود در خدمتم

pnugirl
09-23-2008, 06:30 PM
اینجوری که نشد. بگید من از چه کتابی شروع کنم. ویندوز خیلی ریزه کار داره. کتابی نمی شناسین که مثلا همه گیزنه های run و regedit رو شرح داده باشه؟

sunyboy
09-23-2008, 07:07 PM
صبر کن من یه کتابی دارم در باره همه چیز ویندوزه ولی زبان اصلیه ها!!

pnugirl
09-25-2008, 12:06 PM
خوب زبان اصلی باشه. می خونم. درسته زبانم عالی نیست ولی بدک نیست. اسمش رو می گین و نویسنده اش. می تونم راحت پیداش کنم؟

sunyboy
09-29-2008, 05:51 PM
پیدا کردنش سخته براتون لینکش رو میزارم دانلودش کنین

karma
09-30-2008, 02:38 AM
به نظر من باید پاسکال و سی پلاس پلاس را فقط در حد آشنایی با مفاهیم برنامه نویسی در دانشگاه تدریس می شه و اصلا در بیرون کاربرد نداره . به نظر من حتما یکی از زبان های ویژوال را خوب یاد بگیرید و برای ای تی ها هم برنامه نویسی تحت وب نیز زروری است که من پی اچ پی را پیشنهاد می کنم که هم دستوراتش شبیه سی پلاس پلاسه و شیگراست و هم اینکه در حال پیشرفته .

pnugirl
10-13-2008, 01:25 PM
پیدا کردنش سخته براتون لینکش رو میزارم دانلودش کنین
پس چی شد آقای مدیر؟ لینک کتابی که قرار بود بذارید

TAHA
03-20-2009, 02:57 PM
با سلام خدمت دوستان
به نظر بنده براي موفقيت در رشته اي خود ابتدا بايد هدف خود رو مشخص كنيم.

بعد از مشخص كردن هدف اولين قدم شناخت كلي و جزيي خوده كامپيوتر است يعني ابتدا بايد بدانيم كامپيوتر چسيت و از چه اجزايي تشكيل شده و هر يك از اجزا عملي انجام مي دهند(منظور شناخت كامل سخت افزار است)

بعد از اين مرجله حالا بايد نوع گرايش و علاقه ي خود به شاخه هاي متعد كامپيوتر را كه شخصي هم هست مي شخص كنيم.
مثلا يك نفر دوست دارد در زمينه ي گرافيك يك نفر ديگر در زمينه ي مالتي مديا يا نفري ديگر در زمينه برنامه نويسي كاربردي و يا نفري ديگر در زمينه برنامه نوسي وب و طراحي صفحات و....

بعد از مشخص شدن نوع گرايش اصلي و شخصي خودمان بيشتر در جهت آن گرايش گام مي گذاريم و مطالب آموزشي ياد مي گريم و پيشترفت كنيم.
اما نكته مهم مدنظرتان باشد كه بايد شما علاوه بر حركت و يادگيري مداوم به سوي گرايش اصلي خود اطلاعات كافي در مورد بقيه گرايش ها داشته باشيد.

به عنوان مثال بنده كه گرايش هم اينترنت و وب هستم اگر يك نفر آمد گفت يك نرم افزار خوب در زمينه ميكس و مونتاژ يا گرافيك بهم معرفي كن بايد بدونم اون نرم افزار چيه نام اش و چه قابليت هايي دارد ؟

در كل هدف رشته مهندسي كامپيتور برنامه سازي است به نظر بنده بيشتر گرايش كنيد به سمت يادگيري زيان هاي برنامه سازي كاربردي يا وب مخصوصا با استفاده از زبان هاي برنامه سازي پيشترفته و ويژوال....

در كل اگر سوالي و كمكي خواستيد بنده آماده هر نوع كمكي خدمت شما عزيزان هستم.

باتشكر taha