PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تحصیل 23 هزار دانشجو در واحدهای دانشگاه پیام نور کردستان



NIMA.N
08-03-2009, 12:00 PM
تحصیل 23 هزار دانشجو در واحدهای دانشگاه پیام نور کردستان


خبرگزاري Agri-Pnu.CoM (http://agri-pnu.com/) : رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان از تحصیل 23 هزار دانشجو در واحدهای این دانشگاه در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري Agri-Pnu.CoM (http://agri-pnu.com/) :محمدرضا خضری چهارشنبه شب در مراسم جشن ازدواج دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز سنندج اظهار داشت: در حال حاضر 23 هزار دانشجو که اکثر آنها بومی استان هستند در 10 واحد دانشگاهی در شهرستان های مختلف کردستان در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند.
وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور استان کردستان در اندک زمان فعالیت خود توانسته است در حال حاضر بیشترین میزان دانشجو و تعداد رشته را در بین مراکز آموزش عالی در اختیار داشته باشد و در کنار این مهم ارتقاء وضعیت تحصیلی واحدهای دانشگاهی نیز در حال حاضر در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان خاطرنشان کرد: 4 سال قبل تنها چهار واحد دانشگاه پیام نور در شهرستان های استان کردستان فعالیت می کردند که هم اکنون 10 واحد دانشگاهی در 10 شهر استان راه اندازی و در سال جاری یازدهیمن واحد دانشگاه پیام نور در استان راه اندازی و تاسیس خواهد شد.
خضری یادآور شد: در کنار تقویت زمینه های علمی در واحدهای دانشگاهی پیام نور در استان کردستان توجه به برنامه های فرهنگی و امور متفرقه نیز مورد توجه قرار گرفته و امسال برای دومین سال پیاپی جشن ازدواج دانشجویی 230 زوج از دانشجویان این دانشگاه در شهرستان های سنندج، بیجار، سقز و مریوان به صورت همزمان برگزار می شود.
وی بر ادامه برگزاری برنامه های این چنین در واحدهای دانشگاه پیام نور تاکید کرد و افزود: دانشگاه پیام نور با ایجاد شرایط و تسهیلاتی خاص تلاش خواهد کرد که زمینه افزایش ازدواج را حداقل در بین دانشجویان در حال تحصیل این دانشگاه فراهم نماید.
در این مراسم که با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان، سازمان ملی جوانان و جهاد دانشگاهی استان کردستان برگزار گردید، به صورت همزمان 230 زوج دانشجوی پیام نور آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.