PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : افزايش400 درصدي اعتبارات عمراني پیام نور



NIMA.N
07-29-2009, 09:35 PM
افزايش400 درصدي اعتبارات عمراني پیام نور


خبرگزاري Agri-Pnu.CoM (http://agri-pnu.com/) به نقل از خبرگزاری عصر ایران : به گفته معاون طرح و توسعه دانشگاه پيام نور، امسال 25 درصد فضا به مجموعه فضاهاي دانشگاه پيام نور اضافه خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري Agri-Pnu.CoM (http://agri-pnu.com/) به نقل از عصر ایران : معاون طرح و توسعه دانشگاه پيام نور مجموع اعتبارات دانشگاه پيام نور در بخش دولتي و درآمدهاي اختصاصي را 460 ميليارد تومان عنوان كرد و گفت:‌ از460 ميليارد تومان اعتبار دانشگاه، 345 ميليارد تومان مربوط به اعتبارات اختصاصي دانشگاه است.
دكتر محمد مهدي فداكار امروز در يك نشست مطبوعاتي ميزان اعتبارات عمراني دانشگاه را در سال جاري 49 ميليارد تومان عنوان كرد و گفت:‌70 ميليارد تومان نيز به بخش حقوق و مزايا اختصاص يافته است.
افزايش بيش از 400 درصدي اعتبارات عمراني دانشگاه در سال جاري
افتتاح 60 پروژه در حال احداث دانشگاه تا پايان سال
به گفته وي اعتبارات عمراني دانشگاه در سال گذشته 9/8 ميليارد تومان بوده كه امسال اين رقم با افزايش بيش از 400 درصدي به 49 ميليارد تومان رسيده است.
وي با بيان اين كه امسال بيش از 60 پروژه با 150 هزار متر زيربنا در دانشگاه پيام نور افتتاح خواهد شد، اظهار كرد: همچنين دانشگاه داراي بيش از 200 پروژه در حال احداث است و در صورتي كه وضعيت بودجه عمراني دانشگاه تا سه سال آينده نيز به همين روند فعلي باشد، ساخت و سازهاي دانشگاه به اتمام مي‌رسد.
به گفته معاون طرح و توسعه دانشگاه پيام نور، امسال 25 درصد فضا به مجموعه فضاهاي دانشگاه پيام نور اضافه خواهد شد.
به گفته وي، در سال گذشته70 ميليارد تومان از محل اعتبارات سفرهاي استاني دولت براي دانشگاه پيام نور مصوب شد كه بخشي از آنها پرداخت شده است.
90 ساختمان بلااستفاده دولتي در اختيار پيام نور قرار گرفته است
دكتر فداكار با اشاره به بحث ارائه ساختمانهاي بلا استفاده دولتي به دانشگاه پيام نور، با بيان اينكه در مجموع 90 ساختمان در اختيار دانشگاه پيام نور قرار گرفته است، تصريح كرد: دراين زمينه جهاد كشاورزي بيشترين همكاري را با دانشگاه داشته است.

لینک خبر: خبرگزاري عصر ايران (http://www.asriran.com/fa/pages/?cid=79304)