PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : خراسان جنوبی میزبان دومین المپیاد ورزشی بانوان دانشگاه‌های پیام‌ نور کشور



NIMA.N
07-29-2009, 09:34 PM
خراسان جنوبی میزبان دومین المپیاد ورزشی بانوان دانشگاه‌های پیام‌ نور کشور



خبرگزاري Agri-Pnu.CoM (http://agri-pnu.com/) : بیرجند : دومین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ های پیام‌ نور سراسر کشور از 16 تا 26 مردادماه سال جاری در بیرجند برگزار می ‌شود.

به گزارش خبرگزاري Agri-Pnu.CoM (http://agri-pnu.com/) : مدیر‌کل تربیت‌ بدنی دانشگاه پیام‌ نور کشور ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران دلیل انتخاب برگزاری المپیاد ورزشی در استان نوپای خراسان جنوبی را قدرت اجرایی مدیران این استان دانست و گفت: آب و هوای گرم این منطقه برای ورزشکاران سبب مقاومت بیشتر می ‌شود.
محمدعلی قره اضافه کرد: معرفت فرهنگی مردم خراسان جنوبی و مدیران سبب شد تا دومین المپیاد ورزشی را در این استان برگزار کنیم.
وی کمیته مسابقات، کمیته انجمن ورزشی، کمیته ارزیابی، پژوهش و کمیته اختتامیه را از جمله کمیته‌ های تشکیل دهنده معاونت فنی المپیاد برشمرد.
قره برگزاری این المپیاد در خراسان جنوبی را عامل رشد و رونق علمی و فرهنگی این خطه از میهن اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: برگزاری این المپیاد تنها موردی بوده که می ‌تواند ارتباط دانشجویان را به این دانشگاه وصل کند و این افتخار بزرگی برای دانشگاه پیام‌ نور خراسان جنوبی و کشور است.
وی بر اهمیت برگزاری این المپیاد اشاره کرد و افزود: به وسیله این المپیاد می ‌خواهیم به نیاز شادی جمعی ورزشکاران دانشجو پاسخ دهیم و این المپیاد با فعالیتی بدنی و ظاهری فرهنگی آماده شده است.
این مسئول ورزش همگانی را زیر بنای ورزش قهرمانی دانست و بیان کرد: این استان میزبان چهار هزار نماینده از تعداد یک میلیون نفر دانشجوی پیام نور در سطح کشور است و باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
مدیر‌کل تربیت‌ بدنی دانشگاه پیام‌ نور کشور در پایان از قضاوت 214 داور در کمیته داوران این المپیاد خبر داد و گفت: با توجه به سال اصلاح الگوی مصرف اکثریت داوران به دلیل کم کردن هزینه مسافت از مشهد و بیرجند انتخاب شدند.
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی نیز در این نشست زمان برگزاری دومین المپیاد ورزشی در استان را 16 مرداد تا 26 مرداد اعلام کرد و گفت: این المپیاد ورزشی در 19 رشته ورزشی شامل 14 رشته دانشجویی و پنج رشته کارکنان و اساتید برگزار خواهد شد.
ابراهیم تقی‌ زاده برگزاری دومین المپیاد ورزشی در استان خراسان جنوبی را بزرگترین رخداد این استان دانست و افزود: این یک فرصت مناسب برای شهرستان و استان است و نقش بسزایی در جذب گردشگران و برنامه‌های متعدد دارد.
وی هدف از برگزاری این المپیاد را تقویت بعد جسمانی و بعد معنوی و در نتیجه تعمل جسم و روح ورزشکاران دانشجو و کارکنان دانشگاه پیام‌ نور عنوان کرد و ادامه داد: کمیته های افتتاحیه مسابقات، اوقات فراغت، فرهنگی، امنیت، شرکت کنندگان، تغذیه، اسکان و پذیرش و کمیته تدارکات و پشتیبانی از جمله کمیته‌ های تشکیل شده دومین المپیاد ورزشی خراسان جنوبی هستند.
تقی زاده در پایان بازدید از اماکن تاریخی، باستانی و فرهنگی استان را از جمله برنامه‌ های ورزشکاران در طول برگزاری المپیاد ورزشی در بیرجند برشمرد.
رئیس دانشگاه پیام ‌نور خراسان جنوبی در پایان از پوشش کامل دومین المپیاد ورزشی بانوان دانشگاه‌ های پیام نور کشور توسط شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد.