PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : آموزش مرورگر Avant Browser



Borna66
07-23-2009, 10:29 PM
آموزش مرورگر AVANT BROWSERتا به حال شده كه از تعداد زياد پنجره هاي مرورگرتون در زماني كه در اينترنت هستيد خسته بشيد؟ و حركت بين چندين پنجره براتون گيج كننده يا ملال آور باشه؟

اگر خسته شده ايد.بهترين راه حل اينه كه به سراغ AVANT BROWSER برويد و اين برنامه را دانلود كنيد.آوانت بروزر مرورگريه با هسته مرورگر (IE) ماكروسافت و اين يكي از بهترين ويژگي هاي بارز اين مرورگر است!!! آوانت يك برنامه 100% مجانيه،بدون محدوديت ،بدون Adaware يا Spyware ،كاملا رايگان!!!
آوانت در حقيقت يك UPGRADE بسيار خوب است براي اينترنت اكسپلورر.اما با ساختاري سريع در لود كردن صفحات ، پايدار و ايمن ،با قابليت تطبيق پذيري بين چندين زبانه صفحه وب.

http://pnu-club.com/imported/2009/07/53.png

در حال حاضر اين مرورگر از 39 زبان زنده دنيا + (زبان شيرين فارسي) پشتيباني ميكنه.كاري كه كمتر مرورگري تا به حال انجام داده.
شما ميتوانيد به راحتي زبان مرورگر خود را به فارسي تغيير بدهيد و مشاهده كنيد كه تمامي منو ها و ابزار ها براي شما فارسي ميشوند. بدون هيچ دردسري.تصاوير گوياي اين مطلب هستن:

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg

http://pnu-club.com/imported/2009/07/1111.jpg

از ديگر امكانات خيلي خوب اين مرورگر :Popup Blocker و Ad Blocker است.اكثر شما با ويژگي Popup Blocker آشنا هستيد؟ بله، همون جلوگيري از بازشدن پنجره هاي ناخواسته.
ولي ويژگي ديگه ايي هم داره كه ميتونه به امنيت شما و سرعت شما كمك شاياني بكنه و اون Ad Blocker هست به معناي مسدود كننده تبليغات.

يك ويژگي خيلي عالي،آيا ميخواهيد همزمان 3 يا 6 يا حتي بيشتر صفحه وب رو همزمان با هم مشاهده كنيد و حتي اين زحمت رو به خودتون ندين كه بين زبانه حركت كنيد:

http://pnu-club.com/imported/2009/07/1112.jpg

پس چرا معطليد؟ زودتر آوانت رو دانلود كنيد.

و .... چندين و چند ويژگي بسيار خوب ديگر كه به مرور به شرح و معرفي آنها ميپردازم.

براي دانلود اين مرورگر كم حجم و قوي ميتوانيد به اين آدرس سر بزنيد:

Avant Browser::Download (http://www.avantbrowser.com/download.html)

http://pnu-club.com/imported/2009/07/1113.jpg

با حجمي معادل 1/3 مگابايت كه با مودم هاي ديال آپ 56K بيشتر از 3 دقيقه وقتتون رو نميگيره.

Borna66
07-23-2009, 10:29 PM
ده (10) دليل عمده براي استفاده از مرورگر AVANT BROWSER

Flash Animation Filter :
بيشتر از 85 درصد از تمامي انيميشن هايي كه در صفحات وجود دارند تبليغاتي هستند.اين فايل هاي فلش تاحدي بزرگ هستند و به طور معمول 90درصد از صفحه وبي رو كه شما در حال مشاهده آن هستيد را ميگيرد.با استفاده از آوانت بروزر شما قادر هستيد كه اين مقدار باندويچ رو ذخيره كنيد به وسيله جلوگيري از بارگذاري شدن اين فلش فايل ها،فقط با يك كليك آسان.آوانت بروزر همچنين آپشن هايي رو فراهم كرده كه از دانلود Picture و Video و Sound و ActiveX Components جلوگيري به عمل مياره.
با استفاده از اين گزينه ها كاربر ميتونه باندويچش (Bandwitch ) رو كنترل كنه و سرعت لود شدن صفحات وب رو بالا ببره.(شكل 1 )

Pop-Up Blocker :
به راحتي صفحات پاپ آپ ناخواسته ايي كه به صورت اتوماتيك عمل ميكنند رو حذف ميكنه.اون هم فقط با يك كليك ساده.(شكل 1 )

http://pnu-club.com/imported/2009/07/1114.jpg

Additional Mouse Function :
يا همان وظايف افزوده شده به ماوس.
اگر شما بروي يك لينك در صفحه با دكمه وسط موس كليك كنيد آن لينك در صفحه جداگانه ايي باز ميشود.به غير از اين 2 نوع حالت ديگه هم براي ماوس در AVANT BROWSER وجود دارد .
حالت اول : به شما اجازه ميدهد كه وقتي در صفحه ايي هستيد يك قدم به عقب برگرديد به وسيله نگه داشتن دكمه سمت راست موس (پايين نگه داريد) و همزمان كليك كردن بروي دكمه سمت چپ.
حالت دوم :به شما اجازه ميدهد كه يك قدم به جلو برويد.يعني اگر به صفحه ماقبلتون رفته اييد حال به همان صفحه اصلي بازگرديد . درست عكس عملي كه در قسمت قبل گفتم يعني با نگه داشتن دكمه سمت چپ و كليك بروي دكمه سمت راست.

Multi-Window Browsing :
شما ميتوانيد به طور همزمان در چندين صفحه وب به گشت وگذار بپردازيد.تمامي صفحه هاي در حال مشاهده همزمان قابل :Stop و Refresh و Close يا Arrenge كردن هستند فقط با يك كليك ساده.!!


http://pnu-club.com/imported/2009/07/1115.jpg

REAL Full Screen Mode and Alternative Full Desktop mode :
زماني كه شما ويژگي فول اسكرين را فعال كنيد.شما قادر خواهيد بود كه تمام فضاي وي سايت را مشاهد كنيد.بدون وجود تولبار يا هر چيز اضافه ديگري،،اونها به راحتي پنهان ميشوند.
با حركت دادن ماوس خود به طرف بالاي صفحه شما ميتوانيد تولبار را مشاهده كيند و با حركت به سمت پايين زبانه هاي وب سايت هاي در حال مشاهده را خواهيد.
آوانت بروزر همچنين ويژگي Full Desktop Mode را فراهم آورده است كه شبيه به فول اسكرين است اما با اين تفاوت كه در حالت Full Desktop نوار Taskbar مرئي خواهد بود.

Built-in Yahoo/Google Search Engine :
آوانت بروزر در ساختمان خودش استفاده از موتورجستجوي هاي ياهو و گوگل را فراهم آورده است.ساختمان اين موتور جستجو به گونه ايي است كه كاربر رو قادر ميسازه در مورد: Web pages ،Image ،groups ،directories ،news ،Lyric و Software در اينترنت به جست وجو بپردازه.كاربران جهاني خوشحال خواهند شد وقتي كه بفهمند ميتونن آوانت رو طوري تنظيم كنند كه به صورت پيش فرض 64 google mirrors را مورد استفاده قرار دهند!!.

Full IE Compatibility :
ْآوانت بروزر با تمامي فرامين اينترنت اكسپلورر به خوبي كار ميكند (و اين ميتونه يك دليل خوب براي كساني باشه كه فقط عادت كار با IE را دارند).از قبيل:Cookies ،ActiveX Controls ،Java Script ،Real Player و Macromedia Flash . Avant Browser به صورت اتوماتيك تمامي Bookmark هاي IE را در خودش وارد ميكنه.

Records Cleaner :
با استفاده از آوانت بروز شما به راحتي ميتوانيد تمامي اطلاعات خصوصي خود را حفظ كنيد و از دسترس ديگران به دور نگه داريد به وسيله پاك كردن :Typed Addresses ،Auto-Complete Passwords ،Cookies ،تاريخچه سايت هاي بازديد شده،Temporary Internet Files و Search Keywords . خيلي ساده!!! به عكس توجه كنيد!!

http://pnu-club.com/imported/2009/07/1116.jpg

Safe Recovery :
اگر آوانت بروزر شما در زماني كه در حال مشاهده يك صفحه وب هستيد به هر دليلي بسته شود يا اين كه به طور نامناسب بسته شود (اشتباهي ببنديد).تمامي صفحه هايي كه باز بوده اند ذخيره ميشوند (در همان حالت) و در دفعه بعد كه مرورگر باز ميشود با طور اتوماتيك باز ميشوند (البته قبلش از شما سوال ميكنه كه باز كنم يا نه).

Skins :
صراحتا ميشه گفت كه هر يك از شما اين خلاقيت رو داريد كه براي AVANT BROWSER خود يك پوسته به صورت دستي بسازيد(و شايد دوست داشته باشيد كه اين كار رو انجام دهيد).
و استفاده از اين برنامه رو براي خودتان هر چه ساده تر كنيد. آيا تمايل به انجام چنين كاري داريد؟
خوب پس كافيه برنامه Skin Factory به حجم 486 كيلوبايت را از آدرس زير دانلود كنيد و سپس براي آوانت خود پوسته بسازيد.(از خلاقيت خود استفاده كنيد)!!!

کد:
Send big files the easy way. Files too large for email attachments? No problem! (http://www.sendspace.com/file/k6xup9)

شما همچنين ميتوانيد از اسكين هاي آماده بيشماري كه وجود دارد استفاده كنيد .براي اين كار در سايت اصلي مرورگر بروي Skin كليك كنيد تا به مجموعه بزرگي از اسكين ها هدايت شويد.

Borna66
07-23-2009, 10:30 PM
اسكين ها (SKIN )

همان طوري كه در بحث قبل گفتم براي گرفتن اسكين هاي آماده در داخل سايت آوانت بروي گزينه Skins كليك كنيد شما رو به مجموعه بيشماري از اسكين هاي مختلف هدايت ميكنه.
خوب !
پس از كليك كردن بروي گزينه Skins به سايتي با عنوان GerSkinned هدايت ميشويد.كه در وسط صفحه 3 تا گزينه All و Background و Complete روبه روي شما هست.پيشنهاد ميكنم بروي All (همه) كليك كنيد

http://pnu-club.com/imported/2009/07/1117.jpg

وقتي كه كليك كرديد به صفحه بعد ميرويد.كه در آن 10 اسكين آماده نمايش داده ميشوند ،مانند لينك زيز:
http://www.getskinned.org/modules.p...=&srchterm= (http://www.getskinned.org/modules.php?modname=subs&action=showsubs&type=18&c ategory=All&offset=50&perpage=10&sortby=Newest&typ efield=&srchfield=&srchterm=)

در پايين صفحه گزينه ايي است به نام Next 10 كه با كليك كردن بروي آن شما ميتوانيد 10 از اسكينهاي آماده ديگر را مشاهد كنيد و همين جور تا آخر!!!

Borna66
07-23-2009, 10:30 PM
بهره گيري از استاندارد RSS و زبان Xml براي دسترسي به سايت ها و خبر گزاري هايي كه از اين استاندارد استفاده ميكنند با استفاده از مرورگر Avant -

http://pnu-club.com/imported/2009/07/238.gif

اشنايي با استاندارد RSS و زبان Xml و كاربرد هاي ان :

استاندارد RSS و زبان Xml شما را قادر ميسازد كه تنها در چند دقيقه و با صرف مدت زمان بسيار كوتاه به اطلاعات پايگاه هاي مورد علاقه خودتان --( خبري - علمي - ورزشي و .. ) -- دسترسي پيدا كنيد و به مطالعه آسان آن ها بپردازيد . با اين روش شما ديگر نيازي به مراجعه تك تك, وب سايت ها نداريد و تنها با چند كليك به تيتر و مختصري از جديدترين مطالب منتشر شده در آنها دسترسي خواهيد داشت؟!

مرورگر آوانت با استفاده از استانداردهاي RSS و Atom و با پشتيباني از زبان XML به اطلاعات جديد وب سايت ها دست يافته وآنها را به آساني و بسرعت استخراج و به نمايش ميگذارد؟! بي شك اين عمل بيشترين كاربرد را در ميان كاربراني كه از خطوط كم سرعت اينترنتي استفاده ميكنند داشته و براي اكثر ايرانيان و كشورهاي مشابه واقعا غنيمت است. شما ميتوانيد آدرس وب سايت هاي مورد علاقه خود را كه از پروتكل هاي فوق پشتيباني ميكنند,در گروههاي مختلف موضوعي به صورت تفكيك شده -- همانند Favorites ها ( البته در منو Feeds ) -- ليست كرده و همزمان با ورود به اينترنت به كليه اطلاعات جديد آنها به طور دلخواه در عرض مدت زمان بسيار كوتاه دسترسي پيدا كنيد.

مهمترين مزيت در رابطه بااستفاده ازمرورگر اوانت استخراج اطلاعات جديد وب سايت ها بصورت متن ميباشد كه همين امر موجب افزايش سرعت شما در مرور وب ودر نتيجه صرفه جويي در وقت و هزينه ميباشد.اين نرم افزار كليه اخبار و اطلاعات جديد را بادرج زمان و جزئيات انتشار مطالب به نمايش گذاشته و لينك صفحه كامل جهت بازديد كلي از وب سايت مربوطه به همراه عكسها و كليه متعلقات آن را به كاربر نمايش ميدهد كه در صورت كليك بروي آن صفحه مورد نظر توسط مرورگر آوانت در يك Tab ديگر برنامه اجرا ميشود.

اين برنامه توسط استاندارد هاي RSS / Atom تغذيه ميشود واز آن ميتوان براي كليه سايتهايي كه از اين استاندارد ها پشتيباني ميكنند استفاده نمود.

قابليت هاي كليدي گنجانده شده در مرورگر آوانت:

- قدرتمند,ساده و قابل استفاده براي كليه كاربران مبتدي و حرفه اي.
- پشتيباني از Unicode و زبان فارسي!
- ذخيره اخبار مورد علاقه شما در History يا تاريخچه جهت استفاده و بررسي آنها در مراجعات بعدي.( مانند استفاده از صفحات Offline )
- سازگار با كليه وبلاگ ها بخصوص با سيستم MT.
- شامل وب سايت هاي مختلف در آلبوم ها و دسته هاي تفكيك شده.
- اختصاص منو Feeds براي دسته بندي و كنترل ادرس ها و ساختاري شبيه منو Favorite براي راحتي كاربر .


چگونگي اضافه نمودن وب سايت هاي مورد علاقه شما به ليست وب سايت ها در منو Feeds

به عنوان مثال براي چك كردن روزانه مطالب جديد در سايت روزنامه جام جم به شرح مراحل ADD كردن آن ميپردازيم...

- پس از اتصال به اينترنت مرورگر آوانت را اجرا نموده و از منوي Feeds گزينه Add New Feed را انتخاب كنيد.
- در پنجره باز شده آدرس
کد:
feed://www.jamejamonline.com/jamrss.asp?t=fp


را وارد نموده و بروي كليد Next كليك كنيد.

- حال برنامه به جستجو و پردازش آدرس وارد شده پرداخته و پس از اطمينان از صحت آن , از شما ميخواهد كه اين وب سايت را در يكي از گروههاي تفكيك شده موضوعي قرار دهيد. ( شما ميتونيد يك گروه دلخواه بسازيد يا حتي گروه هاي پيش فرض ساخته شده را ويرايش كرده و يا حذف كنيد . )

- در مورد وب سايت هاي ديگر نيز در صورت پشتيباني , ميتوانيد آدرس RSS آنها را پيدا و در برنامه ثبت كنيد.( معمولا اين آدرس ها توسط سايت ها ذكر ميشود )

براي مثال :

براي يافتن ادرس Rss در سايت روزنامه جام جم بر روي لينك عكس http://pnu-club.com/imported/mising.jpg كليك نماييد ادرسي كه در ادرس بار مرورگر نقش ميبندد همان ادرسي است كه بايد در قسمت Feed نوشته شود .

Borna66
07-23-2009, 10:30 PM
ترجمه صفحات وب به زبان هاي دلخواه توسط مرورگر اوانت

تا حالا شده با تعدادي از صفحات وب برخورد كرده باشيد كه به زبان هاي غير از انگليسي بوده باشن و ارزو كرده باشيد كه كاش ميشد اين صفحه وب رو به راحتي به زبان هاي ديگه ترجمه كنم .. و يا برعكس از انگليسي به زبان هاي ديگه ...

امروز يكي از قابليت هاي ديگر مرورگر آوانت رو بررسي ميكنيم ..

اين قابليت تونانايي ترجمه صفحات وب به كمك امكانات موتور جستجو گوگل هست كه به صورت تو كار درون مرورگر اوانت كار گزاشته شده ...

براي دستيابي به اين قابليت كافيه به منو Tools از مروگر اوانت بريد و گزينه Translate رو انتخاب كنيد در نهايت منويي با گزينه هاي زير در اختيار شما قرار ميگيره :

http://pnu-club.com/imported/2009/07/1118.jpg


كه همون طور كه در شكل بالا ميبينيد شما ميتونيد يكي از گزينه ها رو با توجه به قصدي كه داريد و زبان صفحه وب انتخاب كنيد ...

البته اين قابليت يك راه ميانبر براي راحتي كاربري هست كه از اين مرور گر استفاده ميكنه .. ( چون خود موتور جستجو گوگل ترجمه ادرس وب سايت رو داره كه شما بايد طي مراحلي در گوگل به اين قابليت دست پيدا كنيد اما اگر از اين مرورگر استفاده ميكنيد ديگه نيازي به طي اين جور مراحل خستگي اور نداريد .. )

براي اينكه مستقيم بدون استفاده از مرورگر اوانت به اين قابليت پنهان در دل گوگل دست يابيد به آدرس هاي زير برويد ..

صفحه ترجمه گوگل به صورت انگليسي (http://www.google.com/language_tools?hl=en) و فارسي (http://www.google.com/language_tools?hl=fa) ... البته علاوه بر خود صفحات وب ميتونيد متن هاي خودتون رو نيز با رفتن به ادرس هاي بالا به زبان هاي مختلف ترجمه كنيد .همين طور جستجو خودتون رو محدود به وب سايت هايي با زبان خاص بكنيد ..

Borna66
07-23-2009, 10:30 PM
نگاهي اجمالي به منوي راست كليك روي هر كدام از تب هاي باز شده ازمرورگر آوانت ..

وقتي كه شما روي هر كدوم از تب هاي باز شده از مروگرتون كليك ميكنيد به منوي زير برميخوريد :

http://pnu-club.com/imported/2009/07/1119.jpg


امروز ميخواهيم يك نگاه اجمالي به گزينه هاش داشته باشيم ...

از پايين Close براي بستن تب ي هست كه روش راست كليك كردين و Maximize براي نمايش به صورت بزرگ شده پنجره هست و Minimize براي كمينه ساختن پنجره كاربرد داره و Restore هم براي بازگشتن به تنظيمات قبلي براي اندزه پنجره هست كه نماي پنجره ميشه يك پنجره استاندارد ويندوز با كليد هاي استاندارد .. Refresh هم كه ديگه خودتون استاديد صفحه رو دوباره بازخواني ميكنه ..

و حالا :

--- http://pnu-club.com/imported/2009/07/1120.jpg اين گزينه براي Refresh ( بازسازي يا بازخواني ) خود كار تبي هست كه انتخاب كرديد ( يادمه قديما دوستاني بودند كه ساعت ها از وقت و جونيشون رو ميزاشتن پاي سايت هاي تبليغاتي كه با هر بار ديدن اين سايت هاي تبلغاتي يك مقدار پول به حساب مجازيشون واريز ميشد و خيلي از اين دوستان از بس بين پنجره هاي مرور گر و كليد Refresh با موس جابجا شده بودند كه مچ درد گرفته بودند خوب اين گزينه اينجا بدرد ميخوره ) .. شما ميتونيد اون رو روي يكي از زمان هاي دلخواه خودتون تنظيم كنيد بين 10 ثانيه تا 15 دقيقه ... راستي اگه وبلاگ يا وبسايت داريد با اين كار ميتونيد خودتون رو گول بزنيد و امار باديد ها تون رو افزايش بدين .. ( البته ديده شده كه برخي از وبسايت ها از كنتور هايي استفاده ميكنن كه امار بازديد ها رو از روي IP تشخيص ميدن و ... )

--- http://pnu-club.com/imported/2009/07/1121.jpg اين گزينه هم كارش اينه كه يك تب ديگه مثل تبي كه الان توش هستيد ايجاد ميكنه توي ترجمش هم نوشته (همانند سازي)

--- http://pnu-club.com/imported/2009/07/1122.jpg شما با انتخاب اين گزينه وارد پنجره اي ميشيد كه نام تمام تب هاي كه باز كرديد رو توش نوشته و شما ميتونيد تب هايي رو كه كنارش تيك ميزنيد رو با تاييد پنجره ببنديد .

--- http://pnu-club.com/imported/2009/07/1123.jpg با انتخاب اين گزينه و تاييد پنجره اخطار تمام تب هاي موجود با استثناي تبي كه درونش هستيد بسته ميشه .

--- http://pnu-club.com/imported/2009/07/1123.jpg اين گزينه هم كه ديگه تابلو هست و تمام تب ها رو ميبنده .. كليد ميانبرش رو هم كه ديگه تابلو هست .

--- http://pnu-club.com/imported/2009/07/1124.jpg بوسيله ي اين گزينه شما ميتونيد ادرس وب سايتي رو كه درونش هستيد در حافظه كليپ بورد ويندوز ذخيره كنيد .

--- http://pnu-club.com/imported/2009/07/1125.jpg اين گزينه رو ديگه بايد با هاش اشنا باشيد چون كه توي صفحه قبل تاپيك توي يه پست اون رو توضيح دادم .. به طور خلاصه شما ميتونيد به راحتي براي تبي كه درونش قرار داريد ميانبري تعريف كنيد و به جاي تايپ ادرس صفحه اون ميانبر رو تايپ كنيد و ... ( مراجعه كنيد به صفحه قبل .. )

--- http://pnu-club.com/imported/2009/07/1126.jpg با انتخاب اين گزينه شما دو انتخاب ديگه داريد كه گزينه بالايي تنها ادرس تبي رو كه مد نظر داريد به ليست ادرس هايي كه بايد بلوكه بشه اضافه ميكنه و با انتخاب گزينه پاييني تمام ادرس هايي كه در ابتدا با اين ادريس شروع ميشن رو به ليست سياه Popup ها اضافه ميكنه و در مراجعه بعدي نميزاره كه اين پنجره باز بشه و به اصطلاح صفحه رو بلوك ميكنه .

--- http://pnu-club.com/imported/2009/07/1127.jpg اگر شما براي چند ادرس وب مشابه گروهي رو تشكيل داده باشد و بخوايين ادرس اين تب رو هم به اون گروه خاص اضافه كنيد از اين طريق به راحتي ميتونيد اين كار رو انجام بدين.

--- http://pnu-club.com/imported/2009/07/1128.jpg با اين گزينه هم شما ميتونيد ادرس تبي رو كه مد نظر داريد به قسمت Favorites و پوشه Links اضافه كنيد .

--- http://pnu-club.com/imported/2009/07/1129.jpg با اين گزينه هم ميتونيد ادرس تب مورد نظر تون رو به منو Favorites به طور دلخواه اضافه كنيد ..

Borna66
07-23-2009, 10:30 PM
-- باز كردن يك پنجره جديد از AvantBrowser
براي اين كار به منو File رفته و گزينه New AvantBrowser رو انتخاب كنيد ..

http://pnu-club.com/imported/2009/07/1130.jpg

-- پيدا كردن يك كلمه يا عبارت درون صفحه
براي اين كار عبارت يا كلمه مورد نظر خودتون رو توي صفحه وب انتخاب كنيد ( با موس روي اون بريد تا انتخاب بشه ) بعد روش راست كليك كنيد و گزينه Highlight رو انتخاب كنيد ميبينيد كه تمام قسمت هايي كه اين كلمه يا عبارت تكرار شدن زرد رنگ ميشه ..

http://pnu-club.com/imported/2009/07/1131.jpg


-- جستجو يك كلمه يا عبارت درون صفحات وب
براي اين كار ابتدا كلمه يا عبارت رو انتخاب كنيد و روش راست كليك كنيد بعد هم بر روي كلمه Search كليك كنيد مرورگردر يك تب جديد به جستجو صفحات وبي كه اين كلمه درونشون وجود داره ميپردازه ..

-- جابجايي تب ها
براي اين كار تنها كافيه كه شما يكي از تب ها رو با موس بگييريد و در يك محل ديگه اون رو بندازيد ( Drag&Drap ) به همين سادگي !

-- جلوگيري از منتقل شدن كاربر به هنگام باز شدن يك تب جديد
وقتي كه شما روي يك لينك كليك ميكنيد عموما به طور پيش فرض به همون تب ي كه لينك در اون باز ميشه منتقل ميشيد كه اين ميتونه ناراحت كننده باشه براي جلوگيري از اين عمل به منو Tools بريد و تيك كنار Open Pop-Up Pages In The Foreground رو برداريد ..

http://pnu-club.com/imported/2009/07/1132.jpg

-- استفاده از خاصيت مرور خودكار صفحهات وب
اسكرال صفحه وب يا مرور به صورت خودكار كه در سه وضعيت ارام متوسط و تند براي مرور صفحه وب به صورت عمودي در صفحاتي كه طول زيادي دارند كاربرد پيدا ميكنه به اين شكل كه با فراخواني اين خاصيت صفحه وب شما با توجه به سرعت دلخواه به صورت عمودي شروع به حركت ميكنه ..

http://pnu-club.com/imported/2009/07/1133.jpg

Borna66
07-23-2009, 10:31 PM
خيلي از شما عزيزان به دنبال ترفند ها وبرنامه هايي هستيد كه رد پاهاي شما رو به طور كامل در اينترنت پاك كنه . اكثرا از اين مورد گله مند هستند كه چگونه ميتونن آدرس تايپ شده در مرورگرشون رو پاك كنن و
يا كلمات تايپ شده در موتورهاي جست وجو رو پاك كنن.

مرورگر قدرتمند ‏AVANT اين كار رو براي شما بسيار آسان كرده و شما رو از نصب هر گونه برنامه جانبي بي نياز ميكند.
ابتدا از نوار ابزار گزينه ‏Tools و سپس AVANT Browser Options را انتخاب كنيد.
در منوي بعدي كه براي شما باز ميشود .به ترتيب اين مراحل رو بر طبق عكس ها طي كنيد:

http://pnu-club.com/imported/2009/07/1134.jpg



در اين قسمت ميتوانيد كليه تنظيمات را ببينيد و هر كدام را كه ميخواهيد تغيير دهيد.
به طور مثال براي پاك كردن يك آدرس تايپ شده در مرورگر ابتدا از قسمت منوي كشويي بخش :

آدرس مورد نظر خود را انتخاب كنيد و سپس بروي دكمه ‏Delete كليك كني ‏Please Choose the Typed address you want to delete

Borna66
07-23-2009, 10:31 PM
-- جلوگيري از منتقل شدن كاربر به هنگام باز شدن يك تب جديد

وقتي كه شما روي يك لينك كليك ميكنيد عموما به طور پيش فرض به همون تب ي كه لينك در اون باز ميشه منتقل ميشيد كه اين ميتونه ناراحت كننده باشه براي جلوگيري از اين عمل به منو Tools بريد و تيك كنار Open Pop-Up Pages In The Foreground رو برداريد ..

http://pnu-club.com/imported/2009/07/1132.jpg

Borna66
07-23-2009, 10:31 PM
چند چیز جالب كه اميدوارم مورد استفاده ي دوستان قرار بگيره .
برای هر کدوم از عملیات زیر باید مراحل 1 2 3 رو طی کنید :




http://pnu-club.com/imported/mising.jpg تب جدید برای لینک جدید باز میکنه

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg تب جدید در پشت زمینه باز میکنه

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg صفحه ای که این عمل رو توش انجام دادید رو میبره به صفحه ی قبلی که توش بودید ( کار Back در بالای بروزر رو انجام میده )

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg صفحه ای که این عمل رو توش انجام دادید رو میبره به صفحه ی بعدی ( دقیقا مثل Forward عمل میکنه )

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg تب ( پنجره ) قبلی رو براتون میاره روی صفحه و فعالش میکنه

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg تب ( پنجره ) بعدی رو براتون میاره روی صفحه و فعالش میکنه

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg همه ی صفحاتی که باز کردید رو میبنده به جز صفحه ای که توش این عمل رو انجام دادید .

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg همه ی صفخاتی که باز کردید رو میبنده 1- دکمه ی سمت راست موس رو نگه دارید. 2 - موس رو به جهت هایی که نشون داده شده حرکت بدید ( از طرف نقطه به سر پیکان ) 3 - دکمه ی ماوس رو ول کنید .