PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : زنگ ويديويي، انقلاب در تلفن همراه؟



MIN@MAN
07-15-2009, 04:33 PM
بدون شك يكي از سرگرمي‌هاي امروز ما تلفن همراه است كه روزانه مدتي را صرف بازي‌كردن با آن يا استفاده از قابليت‌هاي عجيب و غريبش (كه روز به روز هم بر آنها افزوده مي‌شود) مي‌كنيم. بنابراين چه بخواهيم چه نخواهيم بايد زماني را صرف ياد گرفتن سرويس‌هاي جديد گوشي‌هايمان كنيم تا دست‌كم بتوانيم از آنچه برايش هزينه داده‌ايم استفاده كنيم.

يكي از مواردي كه هميشه ما را مشغول كرده نوع زنگ انتخابي است. ما مي‌توانيم براي هر فرد يا گروه خاصي كه با ما تماس مي‌گيرند، زنگ خاصي مشخص كنيم. زنگ‌هاي مختلفي نيز درست شده‌اند كه بر روي سايت‌هاي اينترنتي قرار دارند و معمولاً مي‌توان آنها را بدون هزينه دانلود و نصب كرد ( با نام RingTone مي‌توانيد جستجو كنيد). اما اين سرويس نيز تقريباً براي اكثر كاربران يكنواخت شده است. اما تاكنون تماس‌گيرنده در انتخاب نوع زنگ دخالتي نداشته است.

اخيراً شركت ورينگو Vringo: Phone Video Sharing , video phone, free cell phone video, video sharing community, mobile video sharing. (http://www.vringo.com/) سرويسي جديد ارائه كرده كه كاربران مي‌توانند در هنگام تماس، فايل ويديويي كوچكي را براي مقصد بفرستند و براي اينكار مي‌توانند از كليپ‌هاي موجود بر روي سايت ورينگو استفاده كنند (البته با پرداخت هزينه) و يا كليپ‌هاي شخصي را به كار برند. البته شما فقط براي گروه دوستان خود مي‌توانيد كليپ بفرستيد كه به شما اجازه اينكار را بدهند. به نظر مي‌رسد در صورت عملي شدن اين سرويس در آينده نزديك باب جديدي براي تبليغ روي تلفن‌هاي همراه باز شود كه بتواند تبليغات ويديويي را به سمت كاربران روانه كند.

البته همه اينها در صورتي است كه از يك تلفن همراه جديد استفاده كنيد كه توانايي پخش فايل‌هاي ويديويي را داشته باشد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg