PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بازي‌ رايانه اي جديد‌ براي آموزش تمركز حواس به كودكان



MIN@MAN
07-15-2009, 04:09 PM
بازي‌ رايانه اي جديد‌ براي آموزش تمركز حواس به كودكان http://pnu-club.com/imported/mising.jpg (http://www.mobtaker.ir/index2.php?option=com_content&task=view&id=371&pop=1&page=0&Itemid=48) http://pnu-club.com/imported/mising.jpg (http://www.mobtaker.ir/index2.php?option=com_content&task=emailform&id=371&itemid=48) http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين بازي‌هاي رايانه‌اي تنها براي تفريح و سرگرمي ‌نيستند، بلكه طراحي شدند تا به كودكان آموزش تمركز حواس دهند.


با طراحي مجموعه بازي‌هاي رايانه‌اي جديد كودكان مي‌توانند از ميزان تمركز حواس خود آگاه شوند.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين بازي‌هاي رايانه اي تنها براي تفريح و سرگرمي ‌نيستند، بلكه طراحي شدند تا به كودكان آموزش تمركز حواس دهند.

مت كربي - روانشناس كودك - در اين باره گفت: كودكان در هنگام اين بازي‌ها هم مي‌توانند تمركز داشته باشند و هم دچار هيجان ‌شوند؛ اين بازي بر مبناي امواج مغزي است و قادر است تا فرد را از وضعيت تمركز حواسش آگاه كند.

بر اساس اين گزارش طراحي يكي از اين بازي‌ها به گونه‌اي است كه يك پرنده در آن مورد هدف قرار مي‌گيرد كه اگر بازيكن با تمركز حواس بازي را دنبال كند، پرنده پرواز خواهد كرد اما اگر تمركز حواس وي پايين باشد،‌ اين پرنده به پايين خواهد افتاد و زماني كه پاي شخص در حال تكان خوردن باشد تمركز حواس وي كاهش مي‌يابد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg