PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دستگاه ارسال پيام كوتاه از تلفن ثابت به همراه در يزد ساخته شد



MIN@MAN
07-15-2009, 04:05 PM
روابط عمومي پارك علم و فناوري يزد اعلام كرد: دو عضو مركز نوآوري پارك علم وفناوري يزد، دستگاه ارسال پيام كوتاه از طريق خط تلقن ثابت به تلفن همراه ساختند.
پارك،طراحان اين دستگاه كيارش ميزانيان داراي مدرك دكتراي رشته رايانه ‌و عضو هيات علمي دانشگاه يزد و حبيب‌الله واعظ پور دانشجوي رشته الكترونيك اين دانشگاه هستند.
دستگاه ياد شده كه ساخت آن ۱۴ماه طول كشيد، به گوشي تلفن ثابت متصل مي شود و افراد را قادر مي‌سازد با استفاده از خط تلفن ثابت به موبايل، پيام كوتاه ((SMS ارسال كنند.
بنابراين گزارش، در آينده‌اي نزديك با حمايت شركت مخابرات، امكان ارسالSMS از تلفن همراه به ثابت و تلفن ثابت به ثابت نيز به اين سيستم فزوده خواهد شد.
از ديگر ويژگي‌هاي اين دستگاه مي‌توان به ارسال ايميل اينترنت، دارا بودن دفترچه تلفن، استفاده از صفحه كليد تلفن براي تايپ،امكان اتصال به كيبورد رايانه‌براي تايپ‌آسان، دارا بودن دفترچه يادداشت و وجود CAllER ID هوشمند اشاره كرد.
دستگاه مورد نظر كه ساخت آن ۴۰ميليون ريال هزينه داشته به شماره ‪۳۶۶۸۴‬ درمركز ثبت اختراعات و ابتكارات كشور به ثبت رسيده‌است.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg